خرس‌های NZD/USD گاوها را چکش می‌کنند و پایین‌ترین قیمت‌ها را چاپ می‌کنند

[ad_1] اشتراک گذاری: خرس‌های NZD/USD همچنان در بازار هستند و پایین‌ترین چرخه را به خود اختصاص می‌دهند. دلار آمریکا نسبت به داده های CPI ایالات متحده یک مقدار ملایم تر است. NZD/USD پس از سقوط به 0.6193 در روز قبل و رسیدن به بالاترین سطح 0.6233 قبل از سقوط دوباره به پایین ترین

کد خبر : 344422
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۱۷
خرس‌های NZD/USD گاوها را چکش می‌کنند و پایین‌ترین قیمت‌ها را چاپ می‌کنند

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • خرس‌های NZD/USD همچنان در بازار هستند و پایین‌ترین چرخه را به خود اختصاص می‌دهند.
  • دلار آمریکا نسبت به داده های CPI ایالات متحده یک مقدار ملایم تر است.

NZD/USD پس از سقوط به 0.6193 در روز قبل و رسیدن به بالاترین سطح 0.6233 قبل از سقوط دوباره به پایین ترین سطح 0.6184، تلاش می کرد تا مقداری زمین را بازیابی کند.

علیرغم کاهش قیمت در اکثر ارزهای دیگر، کیوی در روز سه‌شنبه با کمی قافیه و یا دلیلی پشت حرکت‌هایی به جز تشدید تنش‌های آمریکا و چین بر سر تایوان، بار عمده فروش را بر عهده گرفت. چین حملات دقیقی را علیه اهداف کلیدی در تایوان و اطراف آن در روز دوشنبه، در دومین روز از رزمایش در نزدیکی جزیره شبیه‌سازی کرد.

در داخل کشور، بانک مرکزی نیوزلند در آخرین صورتجلسه خود اعلام کرد که انتظار دارد شاهد کاهش بیشتر تقاضای داخلی و همچنین کاهش نرخ تورم اصلی و انتظارات تورمی باشد. با این حال، هفته گذشته، بانک مرکزی در بحبوحه افزایش بیش از حد تورم و اشتغال و اجماع بازار مبنی بر افزایش 25 واحدی در ثانیه، افزایش 50 واحدی نرخ بهره را افزایش داد. بانک مرکزی همچنین در صورتجلسه جلسه پولی ماه آوریل خود اعلام کرد که هیچ تناقضی اساسی بین کاهش تورم و حفظ ثبات مالی در نیوزیلند وجود ندارد. RBNZ از تأثیر تورمی بیشتر ناشی از بازسازی طوفان و خطرات صعودی چشم انداز مالی نام برد و نمی خواهد شاهد کاهش نرخ های وام باشد.

CPI ایالات متحده به عنوان رویداد کلیدی در نظر گرفته شد

برای روز آینده چهارشنبه، تمرکز بر تورم اصلی و شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا خواهد بود که انتظار می رود در ماه مارس 0.5 درصد افزایش یابد. برخی ممکن است استدلال کنند که نشانه هایی از تشدید مجدد تورم وجود داشته است و شرایط بازار کار برای فدرال رزرو بسیار تنگ است. با این حال، تحلیلگران TD Securities گفتند «قیمت‌های اصلی احتمالاً در ماه مارس اندکی کاهش یافت و شاخص همچنان 0.4 درصد در ماه مارس افزایش می‌یابد» زیرا آنها به دنبال تسکین اخیر از کاهش قیمت کالاها برای تبدیل شدن به تورم در این ماه هستند. قیمت‌های سرپناه احتمالاً علامت اصلی باقی مانده‌اند، در حالی که کاهش قیمت بنزین و افزایش ملایم‌تر قیمت مواد غذایی احتمالاً تورم غیر اصلی را کاهش می‌دهد. تحلیلگران توضیح دادند که پیش‌بینی‌های m/m ما حاکی از 5.1٪ / 5.6٪ سالانه برای قیمت کل / هسته است.

در همین حال، داده های مستحکم مشاغل در لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه برای ماه مارس، بر انتظارات فدرال رزرو برای تکمیل یک افزایش نرخ دیگر افزود. داده های روز جمعه نشان داد که کارفرمایان 236000 شغل ایجاد کرده اند در حالی که نرخ بیکاری به 3.5 درصد کاهش یافته است. انتظار می رود بانک مرکزی در نشست 2 تا 3 مه خود، قبل از توقف در ژوئن، 25 واحد پایه دیگر نرخ ها را افزایش دهد. بازارها همچنین برای فدرال رزرو قیمت گذاری می کنند که تا پایان سال بر اساس رکود مورد انتظار تغییر کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.