خرس‌های AUD/USD در اواسط 0.6800 ثانیه نفس می‌کشند و به RBA Minutes، PBoC نگاه می‌کنند.

[ad_1] اشتراک گذاری: AUD/USD روند نزولی دو روزه را نزدیک به بالاترین سطح در چهار ماه اخیر متوقف می کند، که اخیراً به حاشیه رفته است. در میان نگرانی‌های متفاوت در مورد روابط آمریکا و چین و شرط‌بندی‌های فدرال‌رزرو، احساسات بازار همچنان ضعیف است. امید به مشاهده سیگنال های ملموس برای افزایش نرخ

کد خبر : 363542
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۳:۲۸
خرس‌های AUD/USD در اواسط 0.6800 ثانیه نفس می‌کشند و به RBA Minutes، PBoC نگاه می‌کنند.

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • AUD/USD روند نزولی دو روزه را نزدیک به بالاترین سطح در چهار ماه اخیر متوقف می کند، که اخیراً به حاشیه رفته است.
  • در میان نگرانی‌های متفاوت در مورد روابط آمریکا و چین و شرط‌بندی‌های فدرال‌رزرو، احساسات بازار همچنان ضعیف است.
  • امید به مشاهده سیگنال های ملموس برای افزایش نرخ بهره RBA در جولای، پشتوانه بهبود جفت استرالیایی است.
  • واکنش کامل بازار به آخرین کاتالیزورهای ریسک، تصمیم نرخ بهره PBoC نیز به جهت‌های روزانه توجه داشت.

AUD/USD قیمت پیشنهادی خود را به 0.6855 افزایش داد، در حالی که زخم ها را در بالاترین سطح در چهار ماه گذشته لیسید و روند نزولی دو روزه را در اوایل صبح روز سه شنبه در آسیا متوقف کرد. با انجام این کار، جفت استرالیایی امیدهای بازار برای مشاهده سیگنال‌های جنگ طلبانه از سوی بانک مرکزی استرالیا (RBA)، و همچنین حرکت‌های خوش‌بینانه بانک خلق چین را به تصویر می‌کشد.

در حالی که RBA با دومین افزایش متوالی نرخ خود، بازارها را غافلگیر کرده است، گاوهای استرالیایی به دنبال سرنخ‌های جنگ‌طلبانه‌تر برای افزایش نرخ بهره در جولای هستند. لازم به ذکر است که عدم وجود ناامیدی عمده ژئوپلیتیکی از آخرین دور مذاکرات آمریکا و چین نیز پشتوانه جهش اصلاحی جفت AUD/USD در آستانه رویداد کلیدی است. در همین راستا، امید به محرک بیشتر چین برای پیشبرد بهبود اقتصادی وجود دارد.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده اخیراً با شی جین پینگ، رئیس جمهور چین و وانگ یی، دیپلمات ارشد پکن دیدار کرد. پس از این دیدار، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین گفت که امیدوار است از طریق این دیدار، بلینکن کمک های مثبت بیشتری به ثبات روابط ایالات متحده و چین داشته باشد. همین امر نزول قیمت AUD/USD را محدود کرد زیرا چین یکی از بزرگترین مشتریان آن در استرالیا است. با این حال، وانگ یی، دیپلمات ارشد چین روز دوشنبه گفت: “چین جایی برای مصالحه و امتیاز در مورد تایوان ندارد.” در مورد کمی فراتر از ادامه گفتگو توافق کنید.

علاوه بر این، ساوت چاینا مورنینگ پست (SCMP) به نقل از شورای دولتی چین گفت: «این شورا مجموعه‌ای از سیاست‌های اقتصاد کلان را در نظر گرفت که برای گسترش «تقاضای مؤثر»، تقویت اقتصاد واقعی و خنثی کردن خطرات در حوزه‌های کلیدی طراحی شده‌اند.

با این حال، چندین بانک سرمایه‌گذاری سطح بالا، پیش‌بینی رشد چین را کاهش داده و خوش‌بینی معامله‌گران AUD/USD را به چالش می‌کشند. در همین راستا، نگرانی‌های فدرال رزرو و بازدهی خوش‌بینانه اخیر هستند.

فدرال رزرو (فدرال رزرو) در هفته گذشته مسیر افزایش نرخ بهره را متوقف کرد و از افزایش نرخ بهره در جولای خبر داد. با این حال، گزارش سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا به کنگره و آخرین اظهارنظرهای مقامات، تندخویانه بوده است. به گفته رویترز، گزارش سیاست فدرال رزرو برای کنگره می‌گوید: «تورم در ایالات متحده بسیار بالاتر از هدف است و بازار کار همچنان بسیار فشرده است»، که به نوبه خود یک کف زیر شاخص دلار آمریکا (DXY) قرار می‌دهد و بر آن تاثیر می‌گذارد. قیمت AUD/USD. در میان سخنرانان فدرال رزرو، توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، آستن گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو و کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو نیز کمی جنگ طلب ظاهر شدند و به DXY کمک کردند تا از پایین ترین سطح چند روزه خود بازگردد.

در مقابل این پس‌زمینه، S&P500 Futures زیان ملایمی را چاپ می‌کند و بازده اوراق قرضه خزانه‌داری ایالات متحده هفته را با سرنخ‌هایی از بریتانیا و اروپا آغاز می‌کند.

در ادامه، RBA Minutes باید از افزایش شگفت‌انگیز نرخ‌ها دفاع کند تا خریداران AUD/USD را روی میز نگه دارد، زیرا کاهش نرخ PBoC در حال حاضر قیمت‌گذاری شده است و ممکن است نتواند چیز زیادی برای تشویق فراهم کند. علاوه بر این، نظرات RBA و مقامات فدرال رزرو نیز برای آن روز برنامه ریزی شده است و ممکن است معامله گران جفت را سرگرم کند.

تحلیل تکنیکال

علیرغم آخرین وقفه در عقب نشینی جفت AUD/USD از اوج چند روزه، رد کانال سه هفته ای صعودی، با شکست نزولی خط حمایت کانال در حداکثر 0.6885، جفت استرالیا را حفظ می کند. امیدوار می کند

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.