خرده فروشی ایالات متحده و تورم CPI کانادا توجه را به خود جلب می کند

[ad_1] گزارش‌های خرده‌فروشی ماه آوریل در ایالات متحده و گزارش‌های تورم CPI کانادا امروز در کانون توجه قرار خواهند گرفت زیرا تحلیلگران بازار داده‌های مالی از چین را بررسی می‌کنند. اداره ملی آمار چین (NBS) گزارش داد که فروش خرده فروشی در ماه آوریل 18.4 درصد به صورت سالانه رشد کرد که تقریباً 3 درصد

کد خبر : 359527
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
خرده فروشی ایالات متحده و تورم CPI کانادا توجه را به خود جلب می کند

[ad_1]

گزارش‌های خرده‌فروشی ماه آوریل در ایالات متحده و گزارش‌های تورم CPI کانادا امروز در کانون توجه قرار خواهند گرفت زیرا تحلیلگران بازار داده‌های مالی از چین را بررسی می‌کنند. اداره ملی آمار چین (NBS) گزارش داد که فروش خرده فروشی در ماه آوریل 18.4 درصد به صورت سالانه رشد کرد که تقریباً 3 درصد کمتر از پیش بینی ها بود. این گزارش نشان داد که تولیدات صنعتی 5.6 درصد به صورت سالانه افزایش یافته است که انتظارات تحلیلگران را از دست داده است.

در بریتانیا، دفتر آمار ملی (ONS) اعلام کرد که نرخ بیکاری در سه ماهه ژانویه تا مارس بالاتر رفته و به 3.9 درصد رسیده است. بر اساس گزارش ONS، این افزایش به دلیل تعداد افراد بیکار برای بیش از یک سال بوده است.

خرده فروشی ایالات متحده در ماه آوریل

گزارش خرده فروشی ماه آوریل در ایالات متحده توسط اداره سرشماری ایالات متحده اواخر امروز منتشر خواهد شد. کارشناسان بازار رشد 0.7 درصدی را بر اساس ماه به ماه پیش بینی می کنند. برخی از تحلیلگران پیشنهاد می کنند که یک رقم مثبت خرده فروشی همراه با بازار کار قوی می تواند به این معنی باشد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است از رکود جلوگیری کند.

فایننشال تایمز (FT) گزارش داد که چشم انداز خرده فروشی متفاوت است زیرا ادامه قدرت در بازار کار و دستمزدها احتمالاً از مخارج مصرف کننده حمایت می کند.

کانادا: گزارش تورم CPI آوریل

در روز چهارشنبه، سرمایه گذاران منتظر گزارش های تورم CPI کانادا خواهند بود که توسط بانک کانادا (BoC) و آمار کانادا منتشر شده است. هر دو گزارش توسط BoC هنگام برنامه ریزی سیاست پولی خود در نظر گرفته می شوند و می توانند بر ارزش دلار کانادا در برابر سایر ارزها تأثیر بگذارند.

تحلیلگران بازار نشان می‌دهند که گزارش CPI بانک مرکزی آمریکا احتمالاً نشان می‌دهد که تورم کل به 3.9 درصد بر اساس سال به سال خواهد رسید، در حالی که انتظار می‌رود داده‌های آمار کانادا نشان دهد که تورم CPI به 3.7 درصد بر اساس سالانه کاهش می‌یابد. هدف بانک مرکزی کانادا کاهش تورم به 2 درصد است که به گفته تحلیلگران آن، انتظار می‌رود تا پایان سال 2024 اتفاق بیفتد. بانک مرکزی کانادا در آخرین جلسه خود نرخ بهره را بدون تغییر نگه داشت، اما رئیس بانک مرکزی کانادا گفت که بازارها نباید انتظار داشته باشند. کاهش نرخ به زودی

کمیسیون اروپا: اقتصاد منطقه یورو بیش از حد انتظار رشد خواهد کرد

نظرسنجی منتشر شده توسط کمیسیون اروپا (EC) نشان داد که اقتصادهای منطقه یورو با وجود تورم بالا و نرخ های بهره بالا، احتمالاً در سال جاری سریعتر از حد انتظار رشد خواهند کرد. اقتصاددانان در EC گفتند که 27 عضو اتحادیه اروپا در سال جاری به طور متوسط ​​1 درصد رشد خواهند کرد که از تخمین قبلی 0.8 درصد بیشتر است. این گزارش خاطرنشان می کند که پیش بینی رشد در سال 2024 از 1.6 درصد به 1.7 درصد ارتقا یافته است.

در مورد تورم، نظرسنجی EC تاکید می‌کند که «کاهش قیمت کالاهای انرژی باعث کاهش شدید صورت‌حساب‌های مصرف انرژی و نرخ کلی رشد قیمت‌ها نسبت به اوج اکتبر آن شده است، اما تورم اصلی تقویت شده است. در نتیجه، بازارها انتظارات را در مورد افزایش نرخ بهره در آینده افزایش داده اند. انقباض اندک تورم اصلی در ماه آوریل نشان می‌دهد که این تورم نیز به اوج خود رسیده است، اما اکنون انتظار می‌رود که همگرایی به سمت هدف بیشتر طول بکشد. تداوم بیشتر تورم اصلی از مقامات پولی می خواهد تا با قدرت بیشتری برای مهار فشارهای تورمی عمل کنند.

گزارش سیاست پولی سه ماهه اول سال 2023 PBoC

بانک خلق چین (PBoC) گزارش سیاست پولی سه ماهه اول خود را روز دوشنبه منتشر کرد. اقتصاددانان PBoC خاطرنشان کردند که “رشد اقتصادی چین احتمالاً در سه ماهه دوم 2023 به دلیل اثر پایه پایین شاهد رشد قابل توجهی خواهد بود” و افزودند که “سیاست پولی محتاطانه دقیق و قدرتمند خواهد بود.”

بر اساس این گزارش، هیئت مدیره PBoC متعهد شده است «از انتقال خطرات از خارج به چین جلوگیری کند» و «نرخ‌های بهره را معقول و مناسب نگه دارد».

آیا تجارت در اخبار اقتصاد کلان برای شما جالب است؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.