خرده فروشان ایالات متحده، خدمات بهداشتی Best Buy tout

[ad_1] کوری سو بری، مدیر اجرایی Best Buy، روز پنجشنبه در یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران اعلام کرد که خرده فروش لوازم الکترونیک Best Buy اخیراً با Advocate Health، یکی از بزرگترین سیستم های بیمارستانی غیرانتفاعی کشور، همکاری کرده است. او گفت که این مشارکت برنامه بیمارستان در خانه Advocate را با خدمات تکنولوژیکی Best

کد خبر : 328045
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۰۶
خرده فروشان ایالات متحده، خدمات بهداشتی Best Buy tout

[ad_1]

کوری سو بری، مدیر اجرایی Best Buy، روز پنجشنبه در یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران اعلام کرد که خرده فروش لوازم الکترونیک Best Buy اخیراً با Advocate Health، یکی از بزرگترین سیستم های بیمارستانی غیرانتفاعی کشور، همکاری کرده است.

او گفت که این مشارکت برنامه بیمارستان در خانه Advocate را با خدمات تکنولوژیکی Best Buy ترکیب می کند. Advocate در ماه دسامبر با اتریوم هلث مستقر در کارولینای شمالی ادغام شد.

همچنین روز پنجشنبه، والمارت اعلام کرد که قصد دارد 28 مرکز بهداشتی جدید را در تگزاس، آریزونا و میسوری افتتاح کند و مجموع مراکز بهداشتی ملی را به بیش از 75 مکان برساند.

در همین حال، آمازون خرید 3.5 میلیارد دلاری ارائه دهنده مراقبت های اولیه One Medical را در ماه فوریه به پایان رساند، زیرا این شرکت نیز به شدت در این بخش گسترش می یابد.

علاقه روزافزون به مراقبت‌های بهداشتی در میان برخی از بزرگترین خرده‌فروشان کشور، زمانی رخ می‌دهد که مصرف‌کنندگان آمریکایی در مواجهه با تورم مداوم، از خریدهای اختیاری خود عقب‌نشینی می‌کنند.

متیو بیلوناس، مدیر مالی Best Buy، پیش‌بینی کرد که رشد مداوم خدمات بهداشتی این شرکت به افزایش نرخ سود ناخالص کمک می‌کند، حتی در شرایطی که تقاضای خنک‌کننده را در طول سال 2023 پیش‌بینی می‌کند.

فروش قابل مقایسه Best Buy در سه ماهه تعطیلات 9.3 درصد کاهش یافت که کمی بالاتر از انتظارات وال استریت بود. تقاضا برای رایانه ها، تجهیزات سینمای خانگی، لوازم خانگی و تلفن های همراه به ویژه به دلیل هزینه های بیشتر مصرف کنندگان برای کالاهای ضروری مانند غذا و سوخت پایین بود.

بری مدیر عامل شرکت در این تماس گفت: «وقتی اصول اولیه در جایی است که تورم پایدار وجود دارد، به این معنی است که مشتری تصمیمات مبادله‌ای اتخاذ می‌کند.

Best Buy در چند سال گذشته سرمایه گذاری زیادی در خدمات مراقبت های بهداشتی به عنوان یک جریان درآمد جایگزین برای فروش الکترونیک انجام داده است و چندین خرید در این بخش انجام داده است که مهم ترین آنها خرید 800 میلیون دلاری GreatCall Inc با تمرکز بر شهروندان سالمند در سال 2018 است. .

در سال 2021، این شرکت همچنین Current Health را خریداری کرد، یک پلت فرم فناوری مراقبت از خانه که نظارت را از طریق دستگاه های پوشیدنی ارائه می دهد.

بری گفت: “نقش فناوری در مراقبت های بهداشتی بیش از هر زمان دیگری مهم می شود و استراتژی ما این است که مراقبت در خانه را برای همه فراهم کنیم.”

انتظار می‌رود ثبت‌نام‌های جدید برای خدمات بهداشتی Best Buy با وجود فروش کمتر، به بهبود 40 تا 70 امتیاز پایه در سود ناخالص در سال جاری کمک کند. برای صرفه جویی در هزینه ها، این شرکت همچنین برخی از ویژگی ها را از خدمات عضویت متمرکز بر فناوری خود حذف می کند، از جمله تحویل رایگان در همان روز.

هم والمارت و هم آمازون سودهای سالانه کمتر از حد انتظار را پیش‌بینی کردند زیرا مصرف‌کنندگان از هزینه‌های خود عقب‌نشینی می‌کنند و به سمت مارک‌های برچسب خصوصی ارزان‌تر برای کالاهای ضروری گرایش پیدا می‌کنند.

بر اساس گزارش مرکز خدمات مدیکر و خدمات مدیکید ایالات متحده، هزینه‌های بهداشتی که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۵ به ۵.۲ تریلیون دلار در سطح ملی برسد، برای برخی خرده‌فروشان به یک مسیر رشد جذاب تبدیل شده است.

علاوه بر سرمایه گذاری در One Medical، آمازون یک افزونه اشتراک داروی عمومی را به عنوان راهی برای جذب تجارت جدید اضافه کرده است.

(گزارش توسط کاترین مسترز در نیویورک و اودی سمپات در بنگالورو؛ ویرایش توسط کرستن دونووان)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.