خرده‌فروش لوکس ایتالیایی Michele Franzese Moda نشان می‌دهد که برند مد پرداخت‌های رمزنگاری را می‌پذیرد – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] برند لوکس ایتالیایی Michele Franzese Moda اعلام کرده است که این شرکت دارایی های رمزنگاری شده را برای پرداخت می پذیرد. این شرکت این تصمیم را از طریق مجله آنلاین Michele Franzese Moda در مقاله ای به نام “زمان آن برای کریپتو” فاش کرد. برند لوکس ایتالیایی Michele Franzese Moda می‌گوید زمان کریپتو فرا

کد خبر : 183685
تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
خرده‌فروش لوکس ایتالیایی Michele Franzese Moda نشان می‌دهد که برند مد پرداخت‌های رمزنگاری را می‌پذیرد – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

برند لوکس ایتالیایی Michele Franzese Moda اعلام کرده است که این شرکت دارایی های رمزنگاری شده را برای پرداخت می پذیرد. این شرکت این تصمیم را از طریق مجله آنلاین Michele Franzese Moda در مقاله ای به نام “زمان آن برای کریپتو” فاش کرد.

برند لوکس ایتالیایی Michele Franzese Moda می‌گوید زمان کریپتو فرا رسیده است.

طبق وبلاگ خبری مد این شرکت، Michele Franzese Moda بیت کوین (BTC) و تعدادی دیگر از دارایی های رمزنگاری شده را برای اقلامی که از کاتالوگ لوکس ناشی می شوند، می پذیرد. در پست اعلامی آمده است که زمان آن فرا رسیده است که این برند لوکس رمزارز را بپذیرد و تجارت الکترونیکی را در آینده انجام دهد و خریداران اندروید می توانند با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.

خرده‌فروش لوکس ایتالیایی Michele Franzese Moda نشان می‌دهد که برند مد پرداخت‌های رمزنگاری را می‌پذیرد

در حال حاضر، میشل فرانزه مودا پرداخت به صورت بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، bitcoinsv (BSV)، کاردانو (ADA)، dogecoin (DOGE)، اتریوم (ETH)، توکن ویجر (VGX)، سولانا (SOL)، پولکادوت (DOT) را می پذیرد. ، لایت کوین (LTC) و تعدادی دیگر از توکن های رمزنگاری شده. در این اطلاعیه ادعا شده است که «Michele Franzese Moda اولین خرده‌فروش بزرگ ایتالیایی با چند برند لوکس است که ارز دیجیتال را می‌پذیرد».

Michele Franzese Moda یک خرده فروش مد از جنوب ایتالیا است که دفتر مرکزی آن در Domenico Morelli، ناپولی قرار دارد. به گفته این شرکت، اپلیکیشن خرده‌فروش به مشتریان «کاتالوگ لوکس با بیش از 8000 کالا» را می‌دهد تا از بین آن‌ها انتخاب کنند و تعداد زیادی کالای جدید از نظر ارائه محصول به آن‌ها وارد شده است. طبق اعلام پست وبلاگ در مورد پذیرش کریپتو، خرده فروش مد لوکس از سیستم پرداخت کوینیای Voyager Digital استفاده خواهد کرد. صفحه رسمی فیس بوک این شرکت نیز خبر پذیرش کریپتو را در 15 مارس به اشتراک گذاشت.

در بیانیه فیس بوک میشل فرانزه مودا آمده است:

پرداخت در کریپتو از بوتیک آنلاین ما دیدن کنید یا برنامه ما MFModa Android را دانلود کنید و از بین بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، کاردانو و حتی موارد دیگر انتخاب کنید.

در حالی که پذیرش رمزنگاری Michele Franzese Moda شکل متفاوتی از پشتیبانی است، بسیاری از شرکت‌های مد لوکس از طریق متاورس و کلکسیون‌های توکن غیرقابل تعویض وارد فناوری بلاک چین می‌شوند. به عنوان مثال، تعدادی از برندهای محبوب مد در هفته مد Metaverse در Decentraland در 24 تا 27 مارس 2022 ظاهر خواهند شد. لیست شرکت کنندگان شامل نام های معروفی مانند Vogue Arabia، Jacob & Co، Dolce & Gabbana، Franck Muller، Tommy Hilfiger است. و Selfridges به نام چند.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین (BTC)، BTC، سیستم پرداخت Coinify، پرداخت های رمزنگاری، Decentraland، Dolce & Gabbana، مد، شرکت های مد، وبلاگ خبری مد، فرانک مولر، Jacob & Co، خرده فروش چند برند لوکس، هفته مد Metaverse، Michele Franzese Moda، بیت کوین Michele Franzese Moda، Michele Franzese Moda crypto، Selfridges، Tommy Hilfiger، Vogue Arabia، Voyager Digital

نظر شما در مورد اعلامیه رمز ارز Michele Franzese Moda چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.