خدمات بومی کانادا 125 میلیون دلار از بودجه بهداشت عمومی کووید-19 را مستقیماً به جوامع ملل اول ارسال می کند.

[ad_1] 20 ژانویه 2022 – اتاوا، منطقه سنتی واگذار نشده Algonquin، انتاریو – خدمات بومی کانادا از آنجایی که نوع Omicron همچنان در جوامع سراسر کشور شناسایی می شود، خدمات بومی کانادا و همه شرکا در تلاش هستند تا اطمینان حاصل کنند که اقدامات بهداشت عمومی مناسب برای پیشگیری و پاسخ به شیوع کووید-19 وجود

کد خبر : 158398
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
خدمات بومی کانادا 125 میلیون دلار از بودجه بهداشت عمومی کووید-19 را مستقیماً به جوامع ملل اول ارسال می کند.

[ad_1]

20 ژانویه 2022 – اتاوا، منطقه سنتی واگذار نشده Algonquin، انتاریو – خدمات بومی کانادا

از آنجایی که نوع Omicron همچنان در جوامع سراسر کشور شناسایی می شود، خدمات بومی کانادا و همه شرکا در تلاش هستند تا اطمینان حاصل کنند که اقدامات بهداشت عمومی مناسب برای پیشگیری و پاسخ به شیوع کووید-19 وجود دارد.

با این نوع جدید و سرعت شیوع آن، این بخش از روسای و جوامع در مورد نیاز به دسترسی سریعتر به منابع مالی هم برای آماده سازی و اجرای اقدامات اضافی بهداشت عمومی و هم برای پاسخ به شیوع COVID-19 شنیده است.

و بنابراین امروز، وزیر پتی هاجدو اعلام کرد که خدمات بومی کانادا مجموعاً 125 میلیون دلار از بودجه بهداشت عمومی COVID-19 را مستقیماً به اولین ملل در سراسر کشور برای حمایت از تلاش‌های بهداشت عمومی آنها ارسال می‌کند. انتقال بودجه در سراسر کشور از قبل آغاز شده است و طی دو هفته آینده به همه کشورهای اول، خودگردان و دارندگان معاهده مدرن ادامه خواهد یافت. این با استفاده از روش صندوق حمایت از جامعه بومی تخصیص داده می شود و شامل تخصیصی به سازمان بهداشت ملل اول در بریتیش کلمبیا می شود. تخصیص و معیارهای اجرای موقت آن نیز شامل بررسی دقیق نیازها برای اولین ملل دورافتاده و منزوی است.

این بودجه می تواند توسط First Nations برای حمایت از ظرفیت افزایش جامعه در پاسخ به COVID-19 استفاده شود. این ممکن است شامل، اما نه محدود به، تداوم تجویز واکسن‌ها و تقویت‌کننده‌های کووید-19، اجرای آزمایش‌های سریع، زیرساخت‌های افزایشی، افزایش کارکنان و منابع، امنیت غذایی برای حمایت از ایزوله‌سازی خود و پشتیبانی برای به‌روزرسانی، بررسی و فعال‌سازی پاسخ همه‌گیر باشد. برنامه ها

علاوه بر این، در صورت نیاز و در صورت نیاز، جوامع و سازمان‌های بومی می‌توانند به درخواست بودجه از صندوق حمایت از جامعه بومی، و برای اولین ملت‌ها، بودجه بهداشت عمومی مبتنی بر نیازهای اضطراری ادامه دهند.

کارکنان خدمات بومی کانادا در سراسر کشور، از جمله افسران پزشکی منطقه‌ای، برای کمک به جوامع و سازمان‌های ملل اول، اینویت و متیس در صورت نیاز به کمک فوری برای شیوع بیماری، یا پشتیبانی‌هایی مانند زیرساخت‌های موقت، آزمایش سریع یا PPE در دسترس هستند. این بخش به همکاری با جوامع بومی برای همکاری، به اشتراک گذاری اطلاعات و توسعه مشترک ارتباطات بومی، مبتنی بر تمایز و رویکردهای پاسخ بهداشتی با شرکای بومی ادامه می دهد و به توصیه ها و راهنمایی های آنها گوش می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.