خدمات بومی کانادا به‌روزرسانی COVID-19 – هفته 3 فوریه 2022

[ad_1] 3 فوریه 2022 — اتاوا، منطقه سنتی غیرقابل واگذاری Algonquin، انتاریو – خدمات بومی کانادا خدمات بومی کانادا (ISC) کار خستگی ناپذیر افراد و جوامع و کارکنان خط مقدم مراقبت های بهداشتی را که تلاش هایشان برای کند کردن گسترش COVID-19 و نجات جان انسان ها ادامه دارد، ستایش می کند. در زیر برخی

کد خبر : 164893
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲:۲۴
خدمات بومی کانادا به‌روزرسانی COVID-19 – هفته 3 فوریه 2022

[ad_1]

3 فوریه 2022 — اتاوا، منطقه سنتی غیرقابل واگذاری Algonquin، انتاریو – خدمات بومی کانادا

خدمات بومی کانادا (ISC) کار خستگی ناپذیر افراد و جوامع و کارکنان خط مقدم مراقبت های بهداشتی را که تلاش هایشان برای کند کردن گسترش COVID-19 و نجات جان انسان ها ادامه دارد، ستایش می کند.

در زیر برخی از آخرین به روز رسانی های ISC برای هفته 3 فوریه 2022 آمده است.

واکسیناسیون ها

در 2 فوریه 2022، بیش از 86٪ از افراد 12 ساله و بالاتر در اولین ملل، اینویت و جوامع سرزمینی دوز دوم واکسن تایید شده COVID-19 را دریافت کرده اند و 23٪ واکسن سوم/تقویت کننده دریافت کرده اند. بیش از 44 درصد از افراد 5 تا 11 ساله حداقل یک دوز دریافت کرده اند.

داده‌های واکسن به‌روزرسانی می‌شود و هر هفته در روزهای پنج‌شنبه منتشر می‌شود و می‌توانید آن را در canada.ca/covid-vaccines-indigenous پیدا کنید.

در 28 ژانویه 2022، آژانس بهداشت عمومی کانادا دستورالعمل کمیته ملی مشاوره ایمن سازی را در مورد استفاده خارج از برچسب دوزهای تقویت کننده واکسن کووید-19 در نوجوانان 12 تا 17 ساله که در معرض خطر بالای ابتلا به COVID-19 هستند منتشر کرد. -19 نتیجه برنامه ریزی و اجرای دوزهای تقویت کننده برای نوجوانان به همان شیوه کمپین های قبلی دوز هماهنگ خواهد شد و توسط استان ها و مناطق هدایت می شود. ISC به حمایت از شرکای بومی در عرضه واکسن در جوامع ادامه خواهد داد.

موارد ابتلا به کووید 19

از 3 فوریه 2022، موارد زیر از جوامع اولین ملل گزارش شده است:

  • 74786 مورد مثبت COVID-19 تایید شده است که 8093 مورد نوع Omicron هستند.
  • 4820 مورد فعال
  • 2638 بستری شدن در بیمارستان
  • 69357 مورد بهبود یافته اند
  • 609 کشته

از میانگین شمارش موارد فعال روزانه گزارش شده از هفته 27 ژانویه تا 2 فوریه 2022، 3.8٪ (205 مورد) نسبت به هفته قبل، 20 تا 26 ژانویه، کاهش یافته است.

این در مقایسه با افزایش 0.8٪ (41 مورد) گزارش شده در هفته 20 تا 26 ژانویه نسبت به هفته قبل، و 16.7٪ (767 مورد) افزایش گزارش شده در هفته 13 به 19 ژانویه نسبت به هفته قبل است.

اطلاعات شمارش موارد روزانه از دوشنبه تا جمعه به‌روزرسانی و منتشر می‌شود و می‌توانید آن را در Canada.ca/indigenous-covid-cases پیدا کنید.

پاسخ های جامعه به COVID-19 و حمایت دولت کانادا

در زیر تنها چند نمونه از تلاش‌های دولت کانادا برای حمایت از آمادگی اضطراری و بهبودی جوامع بومی برای کووید-19 آورده شده است.

درخواست تأییدیه‌ها و تمدیدات کمک فدرال (RFA).

گسترش Attawapiskat First Nation (ON) به RFA فعلی در 28 ژانویه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادا حداقل تا 11 فوریه 2022 به ارائه پشتیبانی کاهش COVID-19 در جامعه ادامه خواهد داد.

Weenusk First Nation (ON) RFA در 30 ژانویه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادا حداقل تا 12 فوریه 2022 پشتیبانی کاهش COVID-19 را در جامعه ارائه می دهد.

Kashechewan First Nation (ON) RFA در 1 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادا حداقل تا 15 فوریه 2022 پشتیبانی کاهش COVID-19 را در جامعه ارائه می دهد.

مانیتوبا: مشارکت با ایستگاه رادیویی FM NCI Communications Inc

رادیو همچنان یک ابزار ارتباطی مهم برای جوامع دورافتاده و منزوی ملت اول در منیتوبا است. ISC یک همکاری کاری یکپارچه با ایستگاه رادیویی FM Native Communications Inc. (NCI) ایجاد کرده است که به افسران پزشکی بهداشت FNIHB (MOH) اجازه می دهد تا یک نقطه رادیویی هفتگی برای گفتگو درباره به روز رسانی های مهم COVID با مجریان برنامه صبحگاهی ایستگاه داشته باشند.

NCI FM روی 59 فرستنده رادیویی FM در سراسر منیتوبا پخش می شود و به بیش از 75 جامعه می رسد. آن را به بزرگترین شبکه رادیویی بومی در کانادا تبدیل کرده است.

مانیتوبا: آزمایش‌های سریع و PPE به تمام جوامع ملل اول تحویل داده شد

از اول فوریه، با حمایت آژانس بهداشت عمومی کانادا، ISC ترتیب تحویل بیش از 32500 کیت تست آنتی ژن سریع، علاوه بر 475000 ماسک تنفسی غیرمستقیم را به تمام 63 کشور اول در مانیتوبا داده است تا به همه گیری آنها کمک کند. استراتژی ها. ISC یک منبع استراتژیک تست های آنتی ژن سریع دارد و First Nations می توانند برای حمایت از تلاش های مداوم خود برای جلوگیری از گسترش COVID-19 در جوامع خود به درخواست های خود برای تامین اضافی ادامه دهند.

نیوبرانزویک: گسترش پروژه آزمایشی درمان مواد افیونی

بودجه COVID-19 از یک پروژه آزمایشی دو ساله در استان حمایت می کند که بر گسترش برنامه های موجود درمان آگونیست مواد افیونی (OAT) متمرکز است. این پروژه در پاسخ به بحران کریستال مت در نیوبرانزویک است که به طور قابل توجهی توسط همه گیری تشدید شد. این پروژه آزمایشی شامل خدمات کاهش آسیب مربوط به کریستال مت است و در ارتباط با خدمات موجود ارائه شده توسط تیم های سلامت روانی نیوبرانزویک اول عمل می کند. سایت های پروژه آزمایشی عبارتند از Elsipogtog First Nation و Tobique First Nation.

پشتیبانی هایی که در حال حاضر برای جوامع First Nations، Inuit و Métis در دسترس است

در سراسر کشور، دفاتر منطقه‌ای ISC و افسران پزشکی منطقه‌ای بهداشت برای کمک به جوامع و سازمان‌های ملل اول، اینویت و متیس در صورت نیاز به کمک فوری برای شیوع بیماری، یا پشتیبانی‌هایی مانند زیرساخت‌های موقت، آزمایش سریع یا PPE در دسترس هستند.

جوامع و سازمان های بومی نیز می توانند به درخواست بودجه مبتنی بر نیاز از صندوق حمایت از جامعه بومی ادامه دهند. این صندوق به رهبری و سازمان‌های بومی انعطاف‌پذیری لازم را برای طراحی و اجرای راه‌حل‌های مبتنی بر جامعه برای جلوگیری، آماده‌سازی و واکنش به گسترش COVID-19 در جوامع خود ارائه می‌دهد.

این وجوه را می توان برای اقداماتی از جمله، اما نه محدود به موارد زیر استفاده کرد:

  • حمایت از بزرگان و اعضای آسیب پذیر جامعه
  • اقداماتی برای رفع ناامنی غذایی، مانند حمایت از خرید، حمل و نقل و توزیع مواد غذایی؛ و غذاهای سنتی مانند شکار و ماهیگیری
  • حمایت آموزشی و سایر حمایت ها برای کودکان
  • خدمات کمک به سلامت روان و پاسخ اضطراری
  • اقدامات آمادگی برای جلوگیری از شیوع COVID-19.

علاوه بر این، در دسامبر 2021، دولت کانادا به دریافت‌کنندگان کمک درآمدی اضافه کرد تا ماه‌های نوامبر 2021 تا مارس 2022 را پوشش دهد. این پرداخت اضافی برای کمک به افراد و خانواده‌هایی است که به کمک درآمد متکی هستند. هزینه های ضروری زندگی، و همچنین افزایش حمایت های اداری از جوامع. افرادی که به دنبال درخواست هستند می توانند برای جزئیات بیشتر با دفتر گروه موسیقی محلی خود یا دفتر منطقه ای یوکان تماس بگیرند.

ISC به همکاری با جوامع بومی برای همکاری، به اشتراک گذاری اطلاعات و توسعه مشترک ارتباطات بومی، مبتنی بر تمایز و رویکردهای پاسخ بهداشتی با شرکای بومی ادامه می دهد و به توصیه ها و راهنمایی های آنها گوش می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.