خدمات بومی کانادا به‌روزرسانی COVID-19 – هفته 17 فوریه 2022

[ad_1] 17 فوریه 2022 – اتاوا، منطقه سنتی و غیرقابل واگذاری Algonquin، انتاریو – خدمات بومی کانادا خدمات بومی کانادا (ISC) از کار خستگی ناپذیر رهبری جامعه و کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم به دلیل مشارکت گسترده و مداوم آنها در پاسخ به بیماری همه گیر جوامع خود ستایش می کند. تلاش و اقدام

کد خبر : 167586
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
خدمات بومی کانادا به‌روزرسانی COVID-19 – هفته 17 فوریه 2022

[ad_1]

17 فوریه 2022 – اتاوا، منطقه سنتی و غیرقابل واگذاری Algonquin، انتاریو – خدمات بومی کانادا

خدمات بومی کانادا (ISC) از کار خستگی ناپذیر رهبری جامعه و کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم به دلیل مشارکت گسترده و مداوم آنها در پاسخ به بیماری همه گیر جوامع خود ستایش می کند. تلاش و اقدام سریع آنها برای نجات جان افراد ادامه دارد.

در زیر برخی از آخرین به روز رسانی های ISC برای هفته 17 فوریه 2022 آمده است.

واکسیناسیون ها

از 15 فوریه 2022، بیش از 86٪ از افراد 12 ساله و بالاتر در اولین ملل، اینویت و جوامع سرزمینی دوز دوم واکسن تایید شده COVID-19 را دریافت کرده اند و 23٪ واکسن سوم/تقویت کننده دریافت کرده اند. بیش از 45 درصد از افراد 5 تا 11 ساله حداقل یک دوز دریافت کرده اند.

اطلاعات واکسن به روز شده و در روزهای پنجشنبه منتشر می شود و می توانید آن را در canada.ca/covid-vaccines-indigenous پیدا کنید.

موارد ابتلا به کووید 19

از 16 فوریه 2022، موارد زیر از جوامع اولین ملل گزارش شده است:

  • 81586 مورد مثبت کووید-19 تایید شده است که از این تعداد 10695 نفر هستند
  • نوع Omicron
  • 3762 مورد فعال
  • 2902 بستری شدن در بیمارستان
  • 77184 مورد بهبودیافته
  • 640 کشته

برای هفته 10 فوریه تا 16 فوریه 2022، میانگین تعداد موارد فعال گزارش شده روزانه 9.5 درصد نسبت به میانگین روزانه هفته قبل کاهش یافت.

این با الف مقایسه می شود

  • 13.2 درصد کاهش در میانگین موارد روزانه گزارش شده در هفته 3 تا 9 فوریه نسبت به هفته قبل
  • کاهش 3.8 درصدی در میانگین موارد روزانه گزارش شده در هفته 27 ژانویه تا 2 فوریه نسبت به هفته قبل

اطلاعات تعداد موارد روزانه از دوشنبه تا جمعه به‌روزرسانی و منتشر می‌شود و می‌توانید آن را در Canada.ca/indigenous-covid-cases پیدا کنید.

درخواست‌ها برای تأییدیه‌ها و تمدیدات کمک فدرال (RFA).

  • عملیات REMOTE IMMUNITY 3.0 RFA در 10 نوامبر 2021 تأیید شد. رنجرز کانادا به حمایت از برنامه های واکسیناسیون استانی در جوامع بومی دور افتاده در انتاریو تا 20 فوریه 2022 ادامه خواهد داد.
  • Kashechewan First Nation (ON) RFA در 2 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادایی در حال ارائه پشتیبانی از کاهش COVID-19 در جامعه است. تمدید دو هفته ای برای ادامه پشتیبانی تا 2 مارس 2022 تأیید شد.
  • Mishkeegogamang First Nation (ON) RFA در 9 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادا از 11 فوریه تا حداقل 24 فوریه 2022 پشتیبانی کاهش COVID-19 را در جامعه ارائه می دهد.
  • Weenusk (Pewanuck) First Nation (ON) RFA در 30 ژانویه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادایی در حال ارائه پشتیبانی از کاهش COVID-19 در جامعه است. تمدید دو هفته ای برای ادامه پشتیبانی تا 27 فوریه 2022 تأیید شد.
  • Eabametoong First Nation (ON) RFA در 10 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادا حداقل تا 23 فوریه 2022 پشتیبانی کاهش COVID-19 را در جامعه ارائه می دهد.
  • Attawapiskat First Nation (ON) RFA در 16 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادا حداقل تا 2 مارس 2022 پشتیبانی عمومی COVID-19 را در جامعه ارائه می دهد.

پاسخ های جامعه به COVID-19 و حمایت دولت کانادا

در زیر تنها چند نمونه از تلاش‌های دولت کانادا و جوامع بومی برای حمایت از آمادگی اضطراری و بهبود COVID-19 آورده شده است.

همکاری با دانشجویان پرستاری آلبرتا

از آوریل 2021، با همکاری ISC، بیش از 70 دانشجوی پرستاری از دانشکده پرستاری دانشگاه آلبرتا و کالج Red Deer از عرضه واکسن COVID-19 در چندین جامعه ملل اول در مرکز آلبرتا حمایت کرده اند. پرستاران دانشجو به طور کامل در تمام جنبه های سلامت ایمن سازی، از جمله: آموزش، نظارت پس از مراقبت، و مدیریت و مدیریت واکسن ادغام شده اند. این دانشجویان هم تجربه بالینی و هم بینش دست اولی در مورد مراقبت های بهداشتی جامعه، فرهنگ و تاب آوری در اولین ملل به دست آوردند.

علاوه بر پرستاران دانشجو، تیم‌های افزایش خدمات ISC آلبرتا متشکل از پرستاران ثبت‌شده، پرستاران عملی دارای مجوز، پیراپزشکان، افسران بهداشت عمومی محیط، بهداشت‌کاران دندان، درمانگران دندان‌پزشکی و کارکنان صلیب سرخ کانادا هستند. با تشکر فراوان از این افراد برای تلاش هایشان در کمک به ملل اول آلبرتا در طول همه گیری.

ایزوله موقت و امکانات بالینی در آتلانتیک کانادا

اولین ملت آناپولیس ولی، واقع در نوا اسکوشیا، با ISC برای تهیه و نصب یک واحد سیار برای ارائه سه فضای ایزوله کار کرده است. بنا به درخواست جامعه، فضاهای ایزوله برای حمایت از اعضای جامعه که آزمایش COVID-19 مثبت داشتند و نیاز به مکانی برای ایمن ایزوله کردن خارج از خانه و محافظت از سایر اعضای خانواده خود دارند، فراهم شد.

Elsipogtog First Nation، واقع در نیوبرانزویک، همچنین با ISC برای تهیه و نصب دو سازه متحرک برای فراهم کردن فضای بالینی برای غربالگری COVID-19 و آزمایش PCR و اجرای واکسیناسیون COVID-19 کار کرده است. فضای اضافی تضمین می کند که این خدمات حیاتی می توانند بدون ایجاد مانع در ارائه خدمات مرکز سلامت و تندرستی Elsipogtog ارائه شوند.

از زمان شروع همه‌گیری، 24 کشور اول در آتلانتیک کانادا از ISC برای تهیه سازه‌های سیار یا بازسازی تجهیزات موجود به عنوان مراکز ایزوله، غربالگری و واکسیناسیون حمایت دریافت کرده‌اند.

پشتیبانی هایی که در حال حاضر برای جوامع First Nations، Inuit و Métis در دسترس است

در سراسر کشور، دفاتر منطقه‌ای ISC و افسران پزشکی منطقه‌ای بهداشت برای کمک به جوامع و سازمان‌های ملل اول، اینویت و متیس در صورت نیاز به کمک فوری برای شیوع بیماری یا پشتیبانی‌هایی مانند زیرساخت‌های موقت، آزمایش سریع یا PPE در دسترس هستند.

جوامع و سازمان های بومی نیز می توانند به درخواست بودجه مبتنی بر نیاز از صندوق حمایت از جامعه بومی ادامه دهند. این صندوق به رهبری و سازمان‌های بومی انعطاف‌پذیری لازم را برای طراحی و اجرای راه‌حل‌های مبتنی بر جامعه برای جلوگیری، آماده‌سازی و واکنش به گسترش COVID-19 در جوامع خود ارائه می‌دهد.

این وجوه را می توان برای اقداماتی از جمله، اما نه محدود به آن، استفاده کرد

  • حمایت از بزرگان و اعضای آسیب پذیر جامعه
  • اقداماتی برای رفع ناامنی غذایی، مانند حمایت از خرید، حمل و نقل و توزیع مواد غذایی؛ و غذاهای سنتی مانند شکار و ماهیگیری
  • حمایت آموزشی و سایر حمایت ها برای کودکان
  • خدمات کمک به سلامت روان و پاسخ اضطراری
  • اقدامات آمادگی برای جلوگیری از شیوع COVID-19

ISC به همکاری با جوامع بومی برای همکاری، به اشتراک گذاری اطلاعات و توسعه مشترک ارتباطات بومی، مبتنی بر تمایز و رویکردهای پاسخ بهداشتی با شرکای بومی ادامه می دهد و به توصیه ها و راهنمایی های آنها گوش می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.