خدمات بومی کانادا به‌روزرسانی COVID-19 – هفته 10 مارس 2022

[ad_1] 10 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو، منطقه سنتی غیرقابل واگذاری Algonquin – خدمات بومی کانادا خدمات بومی کانادا (ISC) از کار خستگی ناپذیر رهبری جامعه و کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم به دلیل مشارکت گسترده و مداوم آنها در پاسخ به بیماری همه گیر جوامع خود ستایش می کند. تلاش و اقدام سریع

کد خبر : 177155
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۴۶
خدمات بومی کانادا به‌روزرسانی COVID-19 – هفته 10 مارس 2022

[ad_1]

10 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو، منطقه سنتی غیرقابل واگذاری Algonquin – خدمات بومی کانادا

خدمات بومی کانادا (ISC) از کار خستگی ناپذیر رهبری جامعه و کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم به دلیل مشارکت گسترده و مداوم آنها در پاسخ به بیماری همه گیر جوامع خود ستایش می کند. تلاش و اقدام سریع آنها برای نجات جان افراد ادامه دارد.

ملل اول، اینویت و متیس در سراسر کشور از طریق کلینیک های واکسن به واکسن ها دسترسی دارند که در جوامع بومی به خوبی در حال انجام است. اکنون زمان آن است که برای محافظت از جامعه، بزرگان و خانواده خود واکسینه شوید.

در زیر برخی از آخرین به روز رسانی های ISC برای هفته 10 مارس 2022 آمده است.

واکسیناسیون ها

از 9 مارس 2022، بیش از 88 درصد از افراد 12 ساله و بالاتر در کشورهای اول، اینویت و جوامع سرزمینی دوز دوم واکسن تأیید شده COVID-19 را دریافت کرده اند و بیش از 27 درصد دوز سوم را دریافت کرده اند. بیش از 50 درصد از کودکان 5 تا 11 ساله حداقل یک دوز دریافت کرده اند.

اطلاعات واکسن به روز شده و در روزهای پنجشنبه منتشر می شود و می توانید آن را در canada.ca/covid-vaccines-indigenous پیدا کنید.

موارد ابتلا به کووید 19

از 9 مارس 2022، موارد زیر از جوامع اولین ملل گزارش شده است:

  • 89,054 موارد مثبت COVID-19 را تایید کرد که از این تعداد 12530 نوع Omicron هستند
  • 2690 موارد فعال
  • 3,016 بستری شدن در بیمارستان
  • 85687 موارد بهبود یافته
  • 677 فوتشدگان

برای هفته 3 تا 9 مارس 2022، میانگین روزانه تعداد موارد فعال گزارش شده نسبت به میانگین روزانه هفته قبل 11 درصد کاهش یافته است.

این با الف مقایسه می شود

  • 10.7 درصد کاهش در میانگین تعداد موارد فعال گزارش شده روزانه گزارش شده در هفته 24 فوریه تا 2 مارس 2022 نسبت به هفته قبل
  • کاهش 13.6 درصدی در میانگین تعداد موارد فعال گزارش شده روزانه گزارش شده در هفته 17 تا 23 فوریه 2022، نسبت به هفته قبل

در فوریه 2022، نرخ بستری‌های جدید گزارش‌شده در جوامع اولین ملل* در مقایسه با ماه قبل، 56 درصد کاهش یافت که نشان دهنده 132 درصد از نرخ مربوطه در جمعیت عمومی کانادا است.

  • این مقایسه با:
    • افزایش 254 درصدی در میزان بستری‌های جدید گزارش شده در جوامع ملل اول در ژانویه 2022

* شامل جوامع اولین ملل در آلبرتا، ساسکاچوان، مانیتوبا و انتاریو است.

اطلاعات تعداد موارد روزانه از دوشنبه تا جمعه به‌روزرسانی و منتشر می‌شود و می‌توانید آن را در Canada.ca/indigenous-covid-cases پیدا کنید.

درخواست تأییدیه‌ها و تمدیدات کمک فدرال (RFA).

  • RFA ملت اول کاشه‌چوان (انتاریو) در 1 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادایی در حال ارائه پشتیبانی از کاهش COVID-19 در جامعه است. یک RFA جدید برای ادامه پشتیبانی حداقل تا 16 مارس 2022 تأیید شد.
  • RFA Attawapiskat First Nation (انتاریو) در 16 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادایی در حال ارائه پشتیبانی از کاهش COVID-19 در جامعه است. در 1 مارس، یک تمدید دو هفته ای برای ادامه پشتیبانی حداقل تا 16 مارس 2022 تصویب شد.
  • RFA اولین کشور دریاچه Kasabonika (انتاریو) در 25 فوریه 2022 تصویب شد. پیش بینی می شود که یک تمدید دو هفته ای پشتیبانی قبل از تاریخ پایان برنامه ریزی شده 11 مارس 2022 درخواست شود.
  • RFA کشور اول Mishkeegogamang (انتاریو) در 9 فوریه 2022 تصویب شد. پیش بینی می شود که یک RFA جدید برای حداکثر دو هفته پشتیبانی اضافی پس از تاریخ پایان برنامه ریزی شده این RFA (یعنی 11 مارس 2022) ایجاد شود.

نتیجه گیری های اخیر RFA

  • عملیات REMOTE IMMUNITY 3.0 RFA در 10 نوامبر 2021 تأیید شد.. RFA تا 31 مارس 2022 فعال خواهد بود تا هرگونه نیاز پشتیبانی پیش بینی نشده را برطرف کند.
  • Eabametoong First Nation (ON) RFA در 10 فوریه 2022 تصویب شد. رنجرز کانادا از امروز ارائه پشتیبانی کاهش COVID-19 در جامعه را متوقف خواهد کرد.

SCO تیم پاسخگویی به بحران موبایل را راه اندازی کرد

سازمان سران جنوبی (SCO) در مانیتوبا اخیراً برنامه تیم پاسخگویی به بحران سیار (MCRT) خود را راه اندازی کرده است. MCRT متشکل از یک پرستار روانپزشکی، درمانگران، مشاوران آگاه از تروما، متخصصان سلامت روان و تندرستی، و پشتیبانی فرهنگی و همچنین سخنرانان زبان Anishinaabemowin است. علاوه بر پاسخ به بحران، تیم از پیشگیری و مراقبت مستمر در محیطی با اعتماد و ایمنی، هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز پشتیبانی خواهد کرد. ISC برای حمایت از این ابتکار مهم، 3,674,211 دلار را برای سه سال آینده از طریق برنامه سلامت روان به SCO ارائه می کند.

Ueushuk Fisheries Ltd – Labrador Innu First Nation Community

کووید-19 به طرق مختلف بر عملیات ماهیگیری تأثیر گذاشته است، از جمله چالش و هزینه سفر خدمه. ISC از Ueushuk Fisheries Ltd. – یک تجارت که به طور مشترک متعلق به هر دو جامعه Innu First Nation در لابرادور است – در حمل و نقل اعضای خدمه در پاسخ به محدودیت های سفر همه گیر حمایت می کند.

این حمایت به شرکت شیلات Ueushuk کمک می کند تا عملیات منظم خود را برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض خطر برای خدمه در هنگام سفر به کشتی و از کشتی و به جوامع خود در طول فصل ماهیگیری تطبیق دهد. ISC 202657 دلار تحت صندوق کسب و کار جامعه بومی برای حمل و نقل اعضای خدمه در پاسخ به محدودیت های سفر همه گیر ارائه می کند.

پشتیبانی هایی که در حال حاضر برای جوامع First Nations، Inuit و Métis در دسترس است

در سرتاسر کشور، دفاتر منطقه‌ای ISC و افسران پزشکی منطقه‌ای بهداشت برای کمک به جوامع و سازمان‌های ملل اول، اینویت و متیس در صورت نیاز به کمک فوری برای شیوع بیماری یا نیاز به پشتیبانی‌هایی مانند زیرساخت‌های موقت، آزمایش سریع یا PPE در دسترس هستند.

جوامع و سازمان های بومی نیز می توانند به درخواست بودجه مبتنی بر نیاز از صندوق حمایت از جامعه بومی ادامه دهند. این صندوق به رهبری و سازمان‌های بومی انعطاف‌پذیری لازم را برای طراحی و اجرای راه‌حل‌های مبتنی بر جامعه برای جلوگیری، آماده‌سازی و واکنش به گسترش COVID-19 در جوامع خود ارائه می‌دهد.

این وجوه را می توان برای اقداماتی از جمله اما نه محدود به استفاده کرد

  • حمایت از بزرگان و اعضای آسیب پذیر جامعه
  • اقداماتی برای رفع ناامنی غذایی، مانند حمایت از خرید، حمل و نقل و توزیع غذا و دسترسی به غذاهای سنتی از طریق شکار و ماهیگیری.
  • حمایت آموزشی و سایر حمایت ها برای کودکان
  • خدمات کمک به سلامت روان و پاسخ اضطراری.
  • اقدامات آمادگی برای جلوگیری از شیوع COVID-19.

ISC به همکاری با جوامع بومی برای همکاری، به اشتراک گذاری اطلاعات و توسعه مشترک ارتباطات بومی، مبتنی بر تمایز و رویکردهای پاسخ بهداشتی با شرکای بومی با گوش دادن به توصیه ها و راهنمایی های آنها ادامه می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.