خدمات انکوباسیون و شتاب جدید برای مشاغل امنیت سایبری Outaouais

[ad_1] CED 230000 دلار حمایت مالی به Cilex Gatineau می دهد. گاتینو، کبک، 8 فوریه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) Cilex سازمانی است که استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارها و مؤسسات را با ارائه خدمات انکوباسیون، شتاب‌دهی، و تحقیق و توسعه، در راستای توسعه نوآوری‌های فناوری به جلو سوق می‌دهد. برای کمک به افزایش

کد خبر : 168881
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
خدمات انکوباسیون و شتاب جدید برای مشاغل امنیت سایبری Outaouais

[ad_1]

CED 230000 دلار حمایت مالی به Cilex Gatineau می دهد.

گاتینو، کبک، 8 فوریه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

Cilex سازمانی است که استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارها و مؤسسات را با ارائه خدمات انکوباسیون، شتاب‌دهی، و تحقیق و توسعه، در راستای توسعه نوآوری‌های فناوری به جلو سوق می‌دهد. برای کمک به افزایش ظرفیت اکوسیستم نوآوری منطقه، توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک کمک غیرقابل بازپرداخت 230000 دلاری به Cilex اعطا می کند.

این کمک مالی امروز توسط گرگ فرگوس، نماینده پارلمان هال-آیلمر و دبیر پارلمانی نخست وزیر و رئیس هیئت خزانه داری، به نمایندگی از پاسکال سنت اونگ، نماینده محترم پارلمان در بروم-میسیسکوی، اعلام شد. وزیر ورزش و وزیر مسئول CED.

این کمک مالی Cilex را قادر می‌سازد تا خدمات نهفتگی و تسریع را که به کسب‌وکارهای امنیت سایبری ارائه می‌دهد، افزایش دهد و منجر به حفظ هفت شغل شود.

دولت کانادا کسب‌وکارها و سازمان‌هایی را می‌شناسد و از آنها حمایت می‌کند که در جوامع خود مایه افتخار هستند. بهبود اقتصادی کبک به سازمان هایی متکی است که ریشه های قوی در اقتصاد منطقه ای دارند. آنها سهم عمده‌ای در رشد و همچنین دارایی‌های کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر، سبزتر و عادلانه‌تر برای همه دارند.

نقل قول ها

«دولت کانادا مأموریت دارد که مشاغل و مناطق این کشور را در اقتصاد فردا همراهی کند و به آنها کمک کند تا از فرصت های تجاری که به وجود می آید استفاده کنند. به همین دلیل است که ما حمایت خود را برای توسعه دارایی های خاص مناطق مختلف کبک، از جمله اینجا در منطقه اوتوآیس، ارائه می کنیم. استفاده از این دارایی‌ها برای اطمینان از بهبودی فراگیر و ایجاد مشاغل خوب در همه جوامع ما کلیدی است.»

گرگ فرگوس، نماینده پارلمان هال-آیلمر و دبیر پارلمانی نخست وزیر و رئیس هیئت خزانه داری

“این یک اولویت دولت کانادا است که از پیشرفت جوامع اطمینان حاصل کند. کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​بخشی جدایی ناپذیر از برنامه بهبود اقتصادی ما هستند. به همین دلیل است که CED از آنها در تلاش‌هایشان برای افزایش بهره‌وری، توسعه محصولات جدید یا بهبود محصولات و خدمات موجودشان حمایت می‌کند. Cilex سهم عمده ای در سرزندگی اقتصادی Outaouais دارد و موفقیت این پروژه در سراسر منطقه بازتاب خواهد داشت.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

ما بسیار خوشحالیم که می‌توانیم روی حمایت مالی توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک حساب کنیم. این کمک نشان دهنده اعتماد آژانس به خدماتی است که ما ارائه می کنیم. این ما را قادر می سازد تا به استارت آپ های با پتانسیل بیشتری کمک کنیم و کاتالیزوری برای توسعه کسب و کار باشیم.

مارتین A. روی، مدیر کل، Cilex

حقایق فوری

  • این بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.