خدمات اصلاحی کانادا به گزارش سالانه 2020-2021 دفتر بازپرس اصلاحی پاسخ می دهد

[ad_1] امروز، آن کلی، کمیسر خدمات اصلاحی کانادا، بیانیه زیر را صادر کرد: می‌خواهم با تشکر از کارمندانمان به خاطر تلاش‌های فوق‌العاده‌شان در طول این همه‌گیری جهانی چالش‌برانگیز شروع کنم. آنها به طور خستگی ناپذیری تلاش کرده اند تا همه را ایمن نگه دارند – با بسیاری از افراد در خط مقدم از جمله افسران

کد خبر : 169199
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
خدمات اصلاحی کانادا به گزارش سالانه 2020-2021 دفتر بازپرس اصلاحی پاسخ می دهد

[ad_1]

امروز، آن کلی، کمیسر خدمات اصلاحی کانادا، بیانیه زیر را صادر کرد:

می‌خواهم با تشکر از کارمندانمان به خاطر تلاش‌های فوق‌العاده‌شان در طول این همه‌گیری جهانی چالش‌برانگیز شروع کنم. آنها به طور خستگی ناپذیری تلاش کرده اند تا همه را ایمن نگه دارند – با بسیاری از افراد در خط مقدم از جمله افسران اصلاح و تربیت، کارکنان اولیه، متخصصان مراقبت های بهداشتی، افسران آزادی مشروط و افسران برنامه، کارگران آشپزخانه، و همه کسانی که از عملیات ما در سراسر کشور حمایت می کنند.

من از گزارش سالانه دفتر بازپرس اصلاحی (OCI) و تلاش های جمعی ما برای تقویت و بهبود بخش های سیستم اصلاح و تربیت فدرال استقبال می کنم. همه ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که سیستم ما برای حمایت ایمن و موفقیت آمیز از متخلفان فدرال در تبدیل شدن به شهروندان قانونمند کار می کند – این روشی است که ما جوامع خود را ایمن نگه می داریم. ما همه توصیه‌های ارائه شده توسط OCI را به دقت بررسی کرده‌ایم و در حال انجام اقدامات مشخص برای رسیدگی به آنها هستیم. این اقدامات در پاسخ ما به گزارش، از جمله پیشرفت ما و تغییرات اضافی که قصد داریم انجام دهیم، مشخص شده است.

گزارش OCI تعدادی از حوزه های اولویت دار را برای سازمان ما برجسته می کند، از جمله واحدهای مداخله ساختاریافته (SIU). استفاده از زور؛ اصلاحات زنان؛ نیازهای بهداشت روانی زندانیان؛ و همچنین مبارزه با نژادپرستی، تنوع، برابری، و تلاش برای شمول.

یکی از اولویت های اصلی ما همچنان اجرای موثر SIU ها است. در پاسخ به نهادها و گزارش‌های نظارتی خارجی، از جمله OCI، ما اقدامات مشخصی را در تعدادی از زمینه‌ها از جمله عملیات، سیاست، داده‌ها، نظارت و ارزیابی انجام داده‌ایم. همانطور که OCI تاکید کرده است، SIU ها دسترسی بیشتری به خدمات، کارکنان، برنامه ها و مداخلات با هدف نیازهای زندانیان فراهم می کنند. این همان چیزی است که مدل قرار است انجام دهد و چیزی است که ما همچنان به ساختن آن ادامه می دهیم و همچنین برای بهبود در تعدادی از زمینه ها تلاش می کنیم. این مدل جدید تحول بزرگی برای CSC بود و من به عنوان کمیسر، بسیار متعهد به تضمین اجرای موفقیت آمیز آن هستم.

CSC موضوع استفاده از زور را بسیار جدی می گیرد. ما از یک مدل تعامل و مداخله (EIM) برای حل و فصل موقعیت هایی استفاده می کنیم که به طور بالقوه می تواند ایمنی و امنیت افراد در مؤسسات ما را به خطر بیندازد. این یک فرآیند تدریجی است که برای تنش زدایی از موقعیت ها، از جمله استفاده از مداخلات کلامی به عنوان اولین گام استفاده می شود. هدف همیشه حل و فصل سریع یک موقعیت و در عین حال تلاش برای ایمن نگه داشتن همه است. در پاسخ به توصیه OCI، CSC ارزیابی EIM را در سال مالی 2020-21 تکمیل کرد. بر اساس ارزیابی، CSC بررسی حوادث استفاده از زور را که شامل جمعیت‌های فرعی مختلف، از جمله زندانیان از گروه‌های اقلیت قابل مشاهده، زندانیان بومی، و کسانی که به سلامت روانی نیاز دارند، انجام خواهد داد. این امر مستلزم همکاری بیشتر با متخصصان سلامت و سلامت روان در مورد مداخلات ما خواهد بود. ما متعهد به انجام کارهای بیشتری برای رسیدگی به این موضوع هستیم، همانطور که در برنامه اقدام مدیریتی ما شرح داده شده است، از جمله کار برای بررسی رویه‌ها، شیوه‌ها و سیاست‌های کل سیستم در رابطه با نحوه پیشگیری و واکنش به حوادث.

ضد نژادپرستی، تنوع، و شمول برای ما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و ما همچنان به اقدامات خود برای ایجاد یک سازمان ضد نژادپرستی و ایجاد محیطی متنوع، فراگیر و عادلانه برای کارکنان و مجرمان ادامه می دهیم. CSC در حال اجرای یک چارچوب ضد نژادپرستی و اقدامات متمرکز بر سه ستون است: زندانیان، کارمندان و سهامداران. ما همچنین آموزش، آموزش و منابع مستمری را به کارکنان در مورد تنوع، برابری و شمول، از جمله فعالیت‌ها، مداخلات و خدماتی که از نظر فرهنگی پاسخگوی متخلفان بومی و قومی هستند، ارائه می‌کنیم. CSC همچنین در حال انجام ممیزی از فرهنگ خود برای شناسایی زمینه های تمرکز بیشتر در حال حرکت است.

CSC یک رهبر جهانی در زمینه اصلاحات زنان است و همچنان به ارتقای خدمات، برنامه ها و استراتژی ها برای رفع نیازهای خاص زنان مجرم ادامه می دهد. CSC همچنان از اصول پیروی می کند ایجاد انتخاب، که شامل یک فلسفه اصلاحی کل نگر و مبتنی بر تحقیق برای مجرمان زن فدرال است. این پنج اصل عبارتند از: توانمندسازی، انتخاب های معنادار و مسئولانه، احترام و کرامت، محیط های حمایتی و مسئولیت مشترک. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مجرمان زن در پایین‌ترین سطح امنیتی ممکن قرار می‌گیرند که به خطرات آنها پاسخ می‌دهد. ما در حال حاضر در حال بررسی برنامه‌های اصلاحی برای زنان مجرم هستیم تا محتوای فرهنگی مربوط به زنان بومی را افزایش دهیم. ما همچنین یک کارگروه ملی برای دریافت بازخورد در مورد تغییرات پیشنهادی از کارشناسان برنامه در سراسر کشور ایجاد کرده ایم.

CSC طیف وسیعی از خدمات بهداشتی را به منظور پاسخگویی به نیازهای مختلف زندانیان در طول دوران محکومیت خود ارائه می دهد و متعهد به اطمینان از دسترسی آنها به مراقبت با کیفیت، ایمن و بیمار محور است. ما به اجرای بهبودها در سیستم بهداشتی CSC ادامه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که زندانیان به مسیر صحیح مراقبت هدایت می شوند و درمان مناسب و به موقع دریافت می کنند. ما همچنین در حال برداشتن گام‌های مهمی در حمایت از تصمیم‌گیری بالینی مستقل و فعالیت‌های انجام شده برای حمایت از مراقبت بیمار محور هستیم.

ما بر تعهد خود برای ادامه همکاری با شرکا و ذینفعان، مانند OCI، ثابت قدم هستیم، زیرا به ماموریت خود برای کمک به امنیت عمومی از طریق تشویق فعال و کمک به مجرمان برای تبدیل شدن به شهروندانی مطیع قانون و در عین حال انجام منطقی، ایمن و ایمن عمل می‌کنیم. و کنترل انسانی.»

لینک های مربوطه:

-30-

از خدمات اصلاحی کانادا پیروی کنید (@CSC_SCC_en) در توییتر و فیس بوک (www.facebook.com/CorrectionalServices).

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به وب سایت www.csc-scc.gc.ca مراجعه کنید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.