خدا استقلال را دوست داشت که قایدی و محبی رفتند!

[ad_1] سپهر ستاری: شرایط این روزهای استقلال نارضایتی هواداران این باشگاه را به دنبال داشته و آن‌ها به شدت از عملکرد تیمشان در فصل نقل و انتقالات عصبانی هستند. وضعیت استقلال باعث ناراحتی جواد نکونام و بازیکنان استقلال هم شده و آن‌ها در روزهای اخیر با مصاحبه‌های خود درباره مشکلات باشگاه صحبت کرده‌اند. اوج عصبانیت

کد خبر : 378789
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۲۷
خدا استقلال را دوست داشت که قایدی و محبی رفتند!

[ad_1]

سپهر ستاری: شرایط این روزهای استقلال نارضایتی هواداران این باشگاه را به دنبال داشته و آن‌ها به شدت از عملکرد تیمشان در فصل نقل و انتقالات عصبانی هستند. وضعیت استقلال باعث ناراحتی جواد نکونام و بازیکنان استقلال هم شده و آن‌ها در روزهای اخیر با مصاحبه‌های خود درباره مشکلات باشگاه صحبت کرده‌اند. اوج عصبانیت استقلالی‌ها روز گذشته رخ داد که جدایی مهدی قایدی هم قطعی شد تا پس از محمد محبی دیگر ستاره آبی‌ها هم فصل آینده در تیم دیگری توپ بزند.

ادموند اختر، پیشکسوت باشگاه استقلال اما نظر دیگری دارد و می‌گوید با توجه به ناکامی قایدی و محبی در بازی‌های بزرگ، جدایی آن‌ها اتفاق بدی هم نیست. او در گفتگو با خبرآنلاین درباره آخرین وضعیت استقلال صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

مهدی قایدی و محمد محبی از استقلال جدا شدند؛ نظر شما در خصوص جدایی دو ستاره اصلی استقلال چیست؟

خدا استقلال را خیلی دوست داشت که این دو نفر رفتند!

چرا؟

قایدی و محبی بازیکنان خوبی بودند ولی ستاره نبودند. ستاره کسی است که بازی را در بیاورد. باید در تیمی که ۳۰ میلیون هوادار دارد انتظارات را برآورده کند و تیم را به قهرمانی برساند. هواداران از قایدی و محبی انتظار دارند قهرمانی به دست بیاورند. استقلال قهرمانی لیگ و جام حذفی را مقابل پرسپولیس از دست داد و قایدی و محبی در این دو بازی جزو نفرات ضعیف استقلال بودند. از بازیکن بزرگ انتظار داریم در بازی بزرگ موفق باشد. حالا در این دو بازی بد بودند دیگر ما نباید برایشان پول رضایتنامه بدهیم. این مشکل فوتبال ماست که بازیکنان با قیمت پایین به تیم‌های خارجی می‌روند و با چند برابر قیمت برمی‌گردند.

هواداران از فرهاد مجیدی هم بابت جدایی قایدی شاکی هستند. به نظر شما منطقی است؟

چرا از فرهاد مجیدی ناراحت هستند؟ قایدی به درد شباب‌الاهلی نمی‌خورد وگرنه او را در لیست خروجی نمی‌گذاشتند. پارسال هم به همین دلیل او را به استقلال دادند. آن‌ها هم به همین خاطر او را به تیم فرهاد مجیدی فروختند تا کاسبی کنند. کاری که ما باید از بازیکنان خودمان انجام دهیم را آن‌ها می‌کنند. ما بازیکنان را ارزان به تیم‌های خارجی می‌دهیم. مثلا محبی با ۲۰۰ هزارتا رفت و می‌خواستند با ۶۰۰ هزارتا او را برگردانند. حسین‌زاده هم پارسال با ۲۵۰ هزار یورو فروخته شد و امسال شارلروا ۸۰۰ هزارتا برای او می‌خواست. خب این ضرر باشگاه استقلال است. ما باید یاد بگیریم بازیکنان را نگه داریم و به قیمت بفروشیم که درآمدزایی کنیم. شما باید از فوتبال درآمد کسب کنی و بعد خرج کنی. ما فقط هزینه می‌کنیم و درآمدی نداریم. من شنیدم نکونام چند بازیکن جوان گرفته و به نظرم این خیلی خیلی مهم‌تر از آوردن قایدی و محبی است. شاید هواداران راضی نباشند ولی این نفرات می‌توانند باعث درآمدزایی شوند. نکونام هم باید از بازیمنان جوان خوب استفاده کند و آن‌ها هم بتوانند اعتمادش را کسب کنند تا هم خودشان پیشرفت کنند و هم استقلال بتواند در سال‌های بعد از این نفرات درآمد کسب کند.

خدا استقلال را دوست داشت که قایدی و محبی رفتند!

ولی جواد نکونام از شرایط باشگاه راضی نیست و می‌گود نفرات داخلی و خارجی مورد نظرش جذب نشده‌اند.

ببینید مثلا بازیکن خارجی باکیفیت با این پول به فوتبال ایران نمی‌آید و این انتظار بی‌جایی است. بازیکن خارجی حداقل یک میلیون دلار می‌خواهد تازه اگر بیاید. این به بودجه فعلی استقلال نمی‌خورد. من به جرات می‌گویم استقلال جزو سه تیم اول ایران است. استقلال، سپاهان و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند. من البته به نکونام حق می‌دهم. چون او هم با یک امیدی آمده است. نکونام آدم بزرگی است که وجهه خوبی در فوتبال ما دارد. کسی از جواد نکونام انتظار سومی ندارد و همه هواداران دنبال قهرمانی هستند. به جز قهرمانی هر نتیجه‌ای قابل قبول نیست. نکونام هم می‌گوید من اعتبارم را گرو گذاشته‌ام و انتظار دارم تیم خوب بسته شود. البته استقلال همین حالا هم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد و باید ببینیم در بازی‌ها چه اتفاقاتی رقم می‌خورد. امیدوارم استقلال آرامش داشته باشد تا به موفقیت برسد.

نظر شما درباره عملکرد علی خطیر در مدتی که به استقلال آمده چیست؟

علی خطیر جزو مدیران جوان و کاربلد است و شکی در این نداریم. اما مشکلات استقلال زیاد است. خطیر اگر ۱۰۰ میلیارد پول داشته باشد تازه بدهی سال‌های قبل را باید بدهد و پولی برای خرید بازیکن و پیش‌پرداخت سال بعد نمی‌ماند. وزارت ورزش باید بدهی‌های قبلی از زمان آجورلو، فتح‌الله‌زاده، سعادتمند، حجت کریمی و … را می‌داد و می‌گفت از این به بعد هر بدهی داشت علی خطییر باید بدهد. الآن خطیر چه گناهی کرده؟ ۳۰۰ میلیارد از کجا بیاورد بدهی گذشته را بدهد؟ مشکل استقلال این است.

خدا استقلال را دوست داشت که قایدی و محبی رفتند!

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.