خداحافظی با فرمانده – خبرآنلاین

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته و پس از حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا، امید ابراهیمی پس از 12 سال از تیم ملی خداحافظی کرد. او در تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۹۱ اولین بازی ملی‌ خود را تحت نظر کارلوس کی‌روش در بازی برابر عربستان سعودی در مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۱۲ انجام

کد خبر : 463986
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
خداحافظی با فرمانده – خبرآنلاین

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته و پس از حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا، امید ابراهیمی پس از 12 سال از تیم ملی خداحافظی کرد. او در تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۹۱ اولین بازی ملی‌ خود را تحت نظر کارلوس کی‌روش در بازی برابر عربستان سعودی در مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۱۲ انجام داد و در بازی با سیرالئون در زمان کی‌روش برای اولین بار بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

امید ابراهیمی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه نیز در سه بازی مرحله گروهی بازی کرد و در بازی اول جام جهانی جزو تیم منتخب هفته جام جهانی قرار گرفت و یکی از بهترین‌های ایران در روسیه بود.

او شانس حضور در جام جهانی 2022 را هم داشت ولی به دلیل مصدومیت از لیست تیم ملی خط خورد و پس از حضور امیر قلعه‌نویی هم در اردوهای ابتدایی دعوت نشد. هافبک سابق استقلال که این فصل راهی الشمال شده، در آستانه جام ملت‌ها به تیم ملی دعوت شد و در نهایت توانست در لیست نهایی قرار بگیرد.

این بازیکن باتجربه و ۳۶ ساله در تمامی بازی‌های جام ملت‌ها به میدان رفت و در بازی برابر ژاپن نیز یکی از مهره‌های ترکیب اصلی تیم بود. او برابر قطر نیز از ابتدا به میدان رفت ولی بین دو نیمه جایش را به محمد محبی داد. ابراهیمی در پایان دیدار دیشب برابر قطر و حذف از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، اعلام کرد که از بازی‌های ملی کناره‌گیری کرده است تا این، آخرین حضور او در لباس تیم ملی باشد.

این بازیکن نخستین بازی ملی خود را در سال ۲۰۱۳ و جدال برابر عمان تجربه کرد و در تمامی دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در ترکیب اصلی تیم ملی حاضر بود. او در نهایت با انجام 65 بازی ملی به کار خود پایان داد.

خداحافظی با فرمانده

ابراهیمی با حضور در بازی برابر قطر، برای پنجاه و هفتمین بار، حضور در لباس تیم ملی را تجربه کرد و بدین ترتیب از بازی‌های ملی کناره‌گیری کرد.

۲۵۷ ۲۵۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.