خبر مشترک – شورای ملل اول یوکان، دولت یوکان و دولت کانادا

[ad_1] 17 فوریه 2022 – کوانلین (Whitehorse)، یوکان – خدمات بومی کانادا خدمات بومی کانادا، دولت یوکان، اولین ملل یوکان و شورای ملل اول یوکان از راه اندازی پروژه ارتباطات فرهنگی برای اولین ملل یوکان و کودکان بومی در مراقبت های خارج از خانه خرسند هستند. این پروژه با مشارکت واقعی طی پنج سال آینده

کد خبر : 167823
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۵۲
خبر مشترک – شورای ملل اول یوکان، دولت یوکان و دولت کانادا

[ad_1]

17 فوریه 2022 – کوانلین (Whitehorse)، یوکان – خدمات بومی کانادا

خدمات بومی کانادا، دولت یوکان، اولین ملل یوکان و شورای ملل اول یوکان از راه اندازی پروژه ارتباطات فرهنگی برای اولین ملل یوکان و کودکان بومی در مراقبت های خارج از خانه خرسند هستند. این پروژه با مشارکت واقعی طی پنج سال آینده اجرا خواهد شد تا از ارتباط با فرهنگ و جامعه برای اولین ملل یوکان و کودکان بومی درگیر در سیستم رفاه کودکان حمایت و محافظت کند.

با راه اندازی پروژه ارتباطات فرهنگی، حمایت هایی برای ارتباط همه کودکان در مراقبت های خارج از خانه با فرهنگ ها و جوامع خود ارائه می شود. برای کودکان ملل اول یوکان که تحت سرپرستی مدیر خدمات خانواده و کودکان یوکان هستند، این شامل یک طرح فرهنگی اجباری است که با همکاری ملل اول یوکان یا شورای ملل اول یوکان تهیه شده است. برنامه های فرهنگی ممکن است شامل فعالیت های فردی و گروهی فرهنگی، زبانی، سنتی و بر روی زمین برای حمایت از ارتباطات با خانواده و جامعه باشد.

این پروژه با اولویت‌های کلیدی جدول سه‌جانبه یوکان در مورد رفاه کودکان و خانواده‌های ملل اول یوکان، به ویژه اهمیت اتحاد مجدد و حفظ ارتباطات بین کودکان و خانواده‌ها، مطابقت دارد. همچنین به برخی از توصیه‌های Yukon First Nations در بررسی اخیر یوکان پاسخ می‌دهد قانون خدمات کودک و خانواده.

این ابتکار با تقویت مشارکت ملل اول یوکان در خدمات کودک و خانواده، و با حمایت از کودکان برای حفظ ارتباط با جوامع، زبان ها و فرهنگ های خود، از هدف و جهت گیری فدرال نیز حمایت می کند. با احترام به ملل اول، کودکان، جوانان و خانواده های اینویت و متیس رفتار کنید. این قانون حقوق ذاتی ملل اول، مردم اینوئیت و متیس را برای اعمال صلاحیت قضایی در رابطه با خدمات کودکان و خانواده خود تأیید می کند و اصول راهنمای ملی را تعیین می کند که باید توسط همه کسانی که خدمات کودک و خانواده را به کودکان بومی ارائه می دهند، اعمال شود.

پروژه ارتباطات فرهنگی بازتابی از همکاری دولت ها برای پاسخ به دومین نکته کمیسیون حقیقت و آشتی در اولین فراخوان برای اقدام است. به طور خاص، به حضور بیش از حد کودکان بومی در مراقبت و فراخوان برای نگه داشتن کودکان در محیط‌های فرهنگی مناسب می‌پردازد.

دولت کانادا از طریق برنامه خدمات کودکان و خانواده اولین ملل خود که بر پیشگیری اولیه تمرکز دارد و به کشورهای اول کمک می کند تا کنترل بیشتری بر رفاه فرزندان و خانواده های خود اعمال کنند، از این طرح حمایت می کند. بودجه برای مدت پنج سال از سال 2021-2022 شروع می شود و تا سقف 12.6 میلیون دلار تأمین می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.