خبر تازه رئیس دفتر رئیس جمهور از واردات واکسن کرونا

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از سازمان نظام پرستاری، اسماعیلی امروز در یازدهمین اجلاس شورای عالی نظام پرستاری در باغ موزه دفاع مقدس، افزود: از ابتدای فعالیت دولت جدید و فقط از ابتدای شهریور تاکنون حدود ۳۰ میلیون واکسن کرونا وارد شده و تا پایان شهریور و فقط در همین ماه ۴۰ میلیون واکسن کرونا

کد خبر : 102392
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
خبر تازه رئیس دفتر رئیس جمهور از واردات واکسن کرونا


به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از سازمان نظام پرستاری، اسماعیلی امروز در یازدهمین اجلاس شورای عالی نظام پرستاری در باغ موزه دفاع مقدس، افزود: از ابتدای فعالیت دولت جدید و فقط از ابتدای شهریور تاکنون حدود ۳۰ میلیون واکسن کرونا وارد شده و تا پایان شهریور و فقط در همین ماه ۴۰ میلیون واکسن کرونا وارد کشور می شود.

او ادامه داد: دولت سیزدهم به مسئله کرونا توجه ویژه و برای مدیریت آن برنامه و راهکار دارد. مهمترین اقدام برای مهار این بیماری واکسیناسیون گسترده است. همه تلاش در دولت این است که در مهر و آبان از طریق واردات و تولید داخل، میزان واکسن تامین شده در کشور را به ۱۰۰ میلیون دز برسانیم.

اسماعیلی گفت: واکسیناسیون کرونا در کشور از ابتدای اسفند ۹۹ شروع شد. اکنون در شهریور ۱۴۰۰ هستیم، هفت ماه از این زمان گذشته است و فقط یک ماه و در واقع یک هفتم این زمان در دولت سیزدهم بوده است. عملکرد دولت جدید در همین مدت کوتاه نسبت به دولت گذشته قابل مقایسه نیست.

رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به اولین سفر دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری به خوزستان افزود: آقای رئیسی در اولین سفر خود به خوزستان در بیمارستان رازی این شهر حاضر شد. این اقدام بیانگر اهمیت و رویکرد دولت جدید به حل مساله کروناست.

اسماعیلی در دیدار با اعضای شورای عالی نظام پرستاری گفت: نقش جامعه پرستاری در سلامت مردم و نجات جان انسانها بی بدیل است. تجربه شخصی من نیز موید اهمیت نقش پرستاران در نجات جان انسانهاست. به همین علت از هر تلاشی برای حمایت از جامعه پرستاری در دولت و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف برای حل مشکلات این گروه دریغ نمی کنیم.

وی افزود: عده ای می گویند کرونا باعث شد جامعه پرستاری مورد توجه قرار گیرند اما تلاش پرستاران از گذشته نیز وجود داشته است، کرونا برای همه و به خصوص پرستاران مصائب زیادی داشت اما این مصائب این خاصیت را داشت که اهمیت و نقش پرستاران برای مردم روشن تر شود. اکنون توجه به پرستاران بیشتر شده اما این توجه باید استمرار داشته باشد تا مشکلات قدیمی این قشر زحمتکش حل شود.

رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: یکی از اقدامات مهمی که در دستور کار دولت است، تزریق دز سوم واکسن برای پرستاران و تامین و تزریق واکسن به خانواده کادر پرستاری است و برای آحاد مردم نیز به جد به دنبال این هستیم که تا چند ماه آینده حداقل ۷۰ درصد جامعه علیه کرونا واکسینه شوند.

او گفت: در مورد مطالبات پرستاران مثل استخدام ها و افزایش حقوق نیز با وجود محدودیت های دولت، بنده موضوع را از طریق وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی پیگیری می کنم و تا جایی که مقدور است، برای انجام این خواسته ها اقدام می کنیم.

اسماعیلی ادامه داد: سیاست دولت این است که به جای اینکه از اقشار مختلف بخواهیم به دولت بیایند، مسئولان دولت به دیدار مردم و گروه های مختلف بروند. امیدوارم شرایط کرونا اجازه دهد تا بتوانیم بیشتر در بین مردم و اقشار مختلف باشیم و از نزدیک برای حل مشکلات آنها اقدام کنیم.

2323



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.