خبرهای خوب زالی از مهار کرونا در تهران

علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آیین بزرگداشت هفته سلامت، هفته سلامت را یک رخداد جهانی و نقطه کانونی توجه به حوزه سلامت عنوان کرد و با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در صحن دانشگاه در هفته سلامت، این مراسم را جشنی برای تقدیر و تکریم مدافعان سلامت حوزه بهداشت و درمان

کد خبر : 206252
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۲۷
خبرهای خوب زالی از مهار کرونا در تهران



علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آیین بزرگداشت هفته سلامت، هفته سلامت را یک رخداد جهانی و نقطه کانونی توجه به حوزه سلامت عنوان کرد و با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در صحن دانشگاه در هفته سلامت، این مراسم را جشنی برای تقدیر و تکریم مدافعان سلامت حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد که پیشقراولان نبرد سهمگین قرن در مقابله با کرونا بودند.

وی افزود: این جشن در شرایطی برگزار می شود که با همت بلند شما فرزندان غیور عرصه سلامت شرایط نسبتا مطلوبتری در عرصه استانی و کشوری حاصل شده است.

کاهش آمار بیماران جدید کرونایی در استان تهران به زیر ۱۵۰ نفر

زالی گفت: امروز آمار بیماران جدید در استان تهران از نظر قلت یک رکورد استثنایی دارد و برای اولین بار از آغاز پاندمی کرونا به زیر ۱۵۰ نفر رسیده و تهران روز گذشته تنها دو فوتی داشته است.

وی افزود: امروز با دست شما شاهد این دستاورد سترگ هستیم. این توفیق را به شما همکاران که صاحبان اصلی فرایند و میدانداران اصلی این نبرد هستید تبریک عرض می‌کنم.

زالی تاکید کرد: این موفقیت‌ها نسبی هستند و نباید در عرصه ملی و استانی دچار این تصور شویم که بیماری به پایان رسیده است و کماکان باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تکمیل واکسیناسیون و … در ادامه نبرد شرکت کنیم.

رئیس دانشگاه ابراز امیدواری کرد: با همت همکاران و مدافعان سلامت از این دستاورد همچنان صیانت شود.

پوشش گسترده واکسیناسیون عاملی مهم برای کنترل بیماری

وی یکی از عوامل مهم اصلی برای کنترل وضعیت بیماری کرونا را پوشش گسترده واکسیناسیون دانست و گفت: شما در شهر تهران صحنه‌های حماسی آفریدید.

به گفته زالی ۲۶ میلیون و ۳۰ هزار واکسن تا امروز در تهران تلقیح شده است که ۳۹.۵ درصد آن توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شده است.همچنین از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار واکسن دوز سوم تلقیح شده در استان تهران ۴۲ درصد توسط همکاران این دانشگاه انجام شده است.

وی تاکید کرد: شما عزیزان فراتر از وظیفه سازمانی خویش تلاش کردید و علیرغم دشواری ها و چالشها ایثارگرانه به خدمت پرداختید و در روزهای سخت این نبرد حضوری جانانه داشتید.

زالی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت مستندسازی این‌وقایع تاریخی و حماسی دوران کرونا از زحمات مدافعان سلامت حوزه بهداشت دانشگاه در راستای خدمت رسانی به مردم تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکیدات مقام‌معظم‌رهبری بر تقویت و ارتقای نظام شبکه های بهداشتی را فرصتی بی نظیر برای حوزه بهداشت برشمرد که باید قدر آن را دانست و با تلاش و همت مدیران و همکاران حوزه بهداشت موجبات رشد نظام شبکه مراقبتهای بهداشتی را فراهم کرد.

وی با اشاره به توانمندی‌های فوق العاده همکاران حوزه بهداشت در دوران پاندمی کرونا، گفت: بی تردید با همت بلند شما شاهد توسعه و ارتقای این نظام شبکه ها خواهیم بود.

زالی با اشاره به طراحی برنامه های متنوع در حوزه بهداشت دانشگاه از ابلاغ سند ارتقای نظام شبکه های بهداشتی خبر داد که می تواند اجرایی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تلاش و زحمات تمامی همکاران حوزه بهداشت و درمان دانشگاه در دوران کرونا تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد که با حمایت های مسئولان چالشها و دغدغه های آنان مرتفع شود.

بیشتر بخوانید:

تزریق دز چهارم واکسن به گروه‌های پرخطر

چه کسانی باید دز چهارم واکسن کرونا تزریق کنند؟

47231



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.