خانواده صدر: اظهارات وکیل قذافی درباره بازداشت امام موسی صدر و همراهانش بی‌اساس است

[ad_1] به نقل از سایت النشره، خانواده امام موسی صدر در بیانیه‌ای اعلام کرد، گرچه در گذشته ترجیح دادیم به اظهارات مکرر بشری الخلیل، وکیل مدافع هانیبال قذافی (فرزند معمر قذافی، رهبر سابق لیبی) پاسخ ندهیم؛ اما امروز مجبور هستیم شرایط را اصلاح کنیم، بر این اساس باید توضیح دهیم اظهارات الخلیل درباره امام موسی

کد خبر : 394432
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
خانواده صدر: اظهارات وکیل قذافی درباره بازداشت امام موسی صدر و همراهانش بی‌اساس است

[ad_1]

به نقل از سایت النشره، خانواده امام موسی صدر در بیانیه‌ای اعلام کرد، گرچه در گذشته ترجیح دادیم به اظهارات مکرر بشری الخلیل، وکیل مدافع هانیبال قذافی (فرزند معمر قذافی، رهبر سابق لیبی) پاسخ ندهیم؛ اما امروز مجبور هستیم شرایط را اصلاح کنیم، بر این اساس باید توضیح دهیم اظهارات الخلیل درباره امام موسی صدر و موضوع بازداشت او و دو تن از یارانش بی‌اساس است و الخلیل هرگز برای هیچ یک از ادعاهای خود دلیلی ارائه نکرده است، او هیچ‌گاه دوست خانواده صدر و یا از نزدیکان آنها نبوده بلکه جان امام صدر و یارانش را به خطر انداخته و خانواده و دوستداران آنها را در معرض آزار و شکنجه روحی قرار داده است.

همچنین خانواده صدر در بیانیه خود تاکید کردند، وکیل صدام حق ندارد مدعی نقل قول از سید شهید محمد باقر صدر شود که صدام او را همراه با خواهر شهیدش سیده آمنه بنت الهدی اعدام کرد، شود. علاوه بر آن، بشری الخلیل هیچ‌گونه ارتباطی با سید شهید و خانواده‌اش نداشته است.

طبق این بیانیه، خانواده صدر پس از اصرار الخلیل بر سوءاستفاده از پرونده امام موسی صدر و یارانش و به خطر انداختن جان آنها، چندین بار به دستگاه قضایی لبنان مراجعه کردند و هر بار وکیل هانیبال شکست خورد.

این خانواده افزودند: در دادگاه تجدیدنظر با ادعای اشتباه فاحش شکایت کردیم و حکمی که یکی از شعب دادگاه تجدیدنظر مبنی بر توقف کار بازپرس قضایی در پرونده صادر کرده بود، باطل شد، همچنین ما در دادگاه رسیدگی به امور فوری در بیروت شکایتی را مطرح کردیم و حکمی برای ممنوعیت او از صحبت درباره زندگی امام صادر شد، ما امروز تمام اقدامات قانونی و قضایی لازم برای جلوگیری از آسیب رساندن به جایگاه و جان امام و همراهانش و مساله آزادی آنها را در پیش گرفتیم و به آنها ادامه خواهیم داد.

خانواده صدر در ادامه بیانیه خود آوردند، با وجود اینکه هانیبال قذافی سال ۲۰۱۶ الخلیل را عزل کرد، او به خود می‌بالد با برخی مسؤولان لیبیایی دوره قذافی در ارتباط است و با وجود اینکه اعتبار خود را از دست داده، تقریبا هر روز در رسانه‌ها مصاحبه کرده و همان داستان‌های دروغین را تکرار می‌کند.

این خانواده در ادامه بیانیه خود از دستگاه قضایی خواست تصمیمی فوری برای پرونده الخلیل بگیرد تا اقداماتش متوقف شود، همچنین این خانواده از کانون وکلا خواستند به نقش خود عمل کرده و مانع از ادامه فعالیت یکی از وکلایش شود که بر خلاف قوانین شغلی خود عمل کرده و به احساسات خانواده امام موسی صدر و دوستداران آنها لطمه زده و خانواده و دوستداران آیت الله شهید محمد باقر صدر را آزرده می‌کند.

خانواده صدر در پایان این بیانیه نیز اعلام کردند: ما به خانم بشری الخلیل توصیه می‌کنیم بر سر عقل آمده، عذر خواهی کرده و هرچه سریعتر ظلمی را که در حق امام موسی صدر و پرونده او روا می‌دارد، متوقف کند.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.