خانواده بیت کوین می گویند که پس از سقوط FTX، یک میلیون دلار رمز ارز را به صرافی های غیرمتمرکز منتقل می کنند – اخبار بیت کوین

در اکتبر 2017، دیدی تایهوتو و خانواده‌اش اهل هلند، تمام دارایی‌های ارزشمند و خانه‌شان را به بیت‌کوین فروختند. این تصمیم نتیجه داد و خانواده Taihuttu به سراسر جهان سفر کرده و اخیراً به جزیره پوکت نقل مکان کرده اند. در 30 نوامبر، دیدی تایهوتو 44 ساله به CNBC گفت که پس از ذخیره ارزهای دیجیتال

کد خبر : 288298
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
خانواده بیت کوین می گویند که پس از سقوط FTX، یک میلیون دلار رمز ارز را به صرافی های غیرمتمرکز منتقل می کنند – اخبار بیت کوین


در اکتبر 2017، دیدی تایهوتو و خانواده‌اش اهل هلند، تمام دارایی‌های ارزشمند و خانه‌شان را به بیت‌کوین فروختند. این تصمیم نتیجه داد و خانواده Taihuttu به سراسر جهان سفر کرده و اخیراً به جزیره پوکت نقل مکان کرده اند. در 30 نوامبر، دیدی تایهوتو 44 ساله به CNBC گفت که پس از ذخیره ارزهای دیجیتال در سردخانه، پلتفرم‌های صرافی متمرکز (cex) و پروتکل‌های مبادله غیرمتمرکز (dex) برای سال‌ها، خانواده هلندی تصمیم به انتقال فعالانه یک میلیون دلاری گرفته است. در دارایی های دیجیتال به پروتکل های dex به منظور کنترل بیشتر از طریق خود حضانت.

دیدی تای‌هوتو و خانواده گام‌های پیشگیرانه‌ای برای حفظ دارایی‌های رمزنگاری خود برمی‌دارند

فقط بیش از پنج سال پیش، Bitcoin.com News در مورد خانواده Taihuttu پس از اینکه تصمیم گرفتند خانه، اسباب بازی های کودکان و وسایل نقلیه خود را بفروشند تا بتوانند بیت کوین (BTC) جمع آوری کنند، گزارش داد. روز چهارشنبه، پدرسالار خانواده، دیدی تایوتو، با CNBC صحبت کرد و توضیح داد که خانواده در حال انتقال یک میلیون دلار از دارایی‌های رمزنگاری به پروتکل‌های dex پس از فروپاشی FTX هستند.

خانواده تایهوتو در نوامبر 2022. دیدی به CNBC توضیح داد که تایهوتو خانواده در حال حاضر 73 درصد از ارزهای دیجیتال خود را در سردخانه نگهداری می کنند.

Taihuttu توضیح داد که قبل از تصمیم برای انتقال فعال وجوه از پلتفرم‌های cex به پروتکل‌های dex، خانواده کسری از وجوه را در پلتفرم‌های معاملاتی مانند Bybit و Kraken ذخیره می‌کردند. Taihuttu گفت: “اگر هرگز بیت کوین خود را به صرافی نفرستید، بیت کوین شما در کیف پول خود می ماند، به این معنی که شما حضانت کامل سکه های خود را دارید. [But] شما به یک دکس وصل می‌شوید و با ایجاد این ارتباط، از کیف پول خود معامله می‌کنید.»

Taihuttu ادامه داد:

اگر dex سقوط کرد، مهم نیست، زیرا بیت کوین ها همیشه در کیف پول شما هستند.

Taihuttu توضیح داد که در سال 2017 زمانی که پلتفرم cex Cryptopia هک شد و چهار بیت کوین از دست داد، درس خود را آموخت. Taihuttu گفت: «از آن لحظه، من همیشه به دنبال جایگزین بودم. در مورد FTX، Taihuttu اصرار داشت که «بسیاری از اینفلوئنسرها پول زیادی برای تبلیغ آن پرداخت کردند.» این خانواده میزان مالکیت دارایی‌های کریپتو را فاش نمی‌کنند، اما می‌گویند که تقریباً یک میلیون دلار از BTC، ETH، LTC، DOT و سایر توکن‌ها به صرافی‌های غیرمتمرکز منتقل خواهند شد.

Taihuttu می گوید که درام فعلی مرتبط با FTX مشابه آنچه در هر چرخه بیت کوین اتفاق می افتد است. به نظر می رسد که ما در هر چرخه بیت کوین این درس را می آموزیم – «این Mt Gox بود، بیت کوین را در چین ممنوع می کرد، استخراج را ممنوع می کرد. هر بار درام وجود دارد،” او افزود. Taihuttu از صمیم قلب معتقد است که بیت کوین ثابت می ماند و به سادگی همان کاری را انجام می دهد که دارایی های رمزنگاری پیشرو همیشه انجام می دهد.

Taihuttu به CNBC گفت: “با نگاهی به وضعیت فعلی: ما یک جنگ بزرگ در جریان است، ما یک بحران مالی بزرگ داریم، ما FTX داریم، ما درجه سانتیگراد داریم، ما سیگنال های زیادی از بازار نزولی داریم.” من فکر می کنم که بیت کوین واقعاً در 16800 دلار قوی است. برای من، بیت کوین هنوز هم عالی عمل می کند و همچنان همان کاری را انجام می دهد که همیشه انجام می دهد: یک ارز غیرمتمرکز است که برای همه مردم در سراسر جهان قابل استفاده است.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، بیت کوین (BTC)، بلاک چین، بیت کوین، ذخیره سازی سرد، راه حل های ذخیره سازی سرد، ذخیره سازی سرد کریپتو، ارزهای دیجیتال، ذخیره سازی سرد ارزهای دیجیتال، دیدی تایهوتو، نوماد دیجیتال، دوج کوین، اتریوم، اتریوم، اتریوم (ETH)، امور مالی، کیف پول داغ، کیف پول داغ، سرمایه گذاری، لایت کوین، لایت کوین (LTC)، هلند، عشایر، مسافر دائمی، شش کیف پول سخت افزاری، خانواده تایوتو

نظر شما در مورد پیشرفت خانواده Taihuttu و انتقال یک میلیون دلار از برنامه‌های cex به پروتکل‌های dex چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.