خانه کارولینای شمالی لایحه ای را معرفی می کند که پرداخت بیت کوین به ایالت را ممنوع می کند

[ad_1] لایحه 690 مجلس نمایندگان، “بدون پرداخت ارز دیجیتال به ایالت”، شهروندان کارولینای شمالی را از پرداخت بیت کوین به ایالت باز می دارد. مجمع عمومی کارولینای شمالی لایحه ای را ارائه کرده است که استفاده از بیت کوین را به عنوان پرداخت به ایالت یا آژانس های ایالتی ممنوع می کند. به گفته یک

کد خبر : 349177
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۵۲
خانه کارولینای شمالی لایحه ای را معرفی می کند که پرداخت بیت کوین به ایالت را ممنوع می کند

[ad_1]

لایحه 690 مجلس نمایندگان، “بدون پرداخت ارز دیجیتال به ایالت”، شهروندان کارولینای شمالی را از پرداخت بیت کوین به ایالت باز می دارد.

مجمع عمومی کارولینای شمالی لایحه ای را ارائه کرده است که استفاده از بیت کوین را به عنوان پرداخت به ایالت یا آژانس های ایالتی ممنوع می کند.

به گفته یک منبع آگاه، هدف اولیه از معرفی این لایحه جلوگیری از استفاده از CBDC در ایالت بود – با این حال، عبارت در این لایحه به جای CBDC شامل ارزهای دیجیتال و بیت کوین می شود و به نظر می رسد مستقیم باشد. قبض استفاده از بیت کوین و ارزهای دیجیتال.

این لایحه، که عنوان کوتاه «بدون پرداخت ارزهای دیجیتال به ایالت» را دارد و توسط نمایندگان مجلس نمایندگان وارن و برودی حمایت می‌شود، دو تعریف ارائه می‌کند.

این ارز رمزنگاری شده را اینگونه تعریف می‌کند: «ارز دیجیتال یا مجازی که به رمزنگاری برای انجام نقل و انتقالات و یک شبکه غیرمتمرکز برای ثبت تراکنش‌ها متکی است» و یک آژانس دولتی را «هر مؤسسه، اداره، هیئت مدیره، کمیسیون، افسر یا زیرمجموعه سیاسی ایالت» تعریف می‌کند.

سپس این لایحه اعلام می‌کند که «هیچ سازمان دولتی پرداخت با استفاده از ارز دیجیتال را نمی‌پذیرد» و «این قانون زمانی مؤثر است که به قانون تبدیل شود».

اگرچه کوتاه است، اما این لایحه گامی در جهت اشتباه برای ایالت خواهد بود، که اخیراً شاهد تصویب قوانین دیگری برای توقف عملیات استخراج بیت کوین در شهرستان اشویل بود.

این منبع آگاه اظهار داشت که به احتمال زیاد این لایحه مورد اعتراض قرار می گیرد و احتمالاً تلاش هایی برای آموزش قانونگذاران صورت خواهد گرفت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.