خانه کارولینای شمالی لایحه ای را تصویب کرد که پرداخت های ایالتی با CBDC را ممنوع می کند

[ad_1] اکنون HB690 که به سنای ایالت می رود، زبانی را که قبلاً بیت کوین را در بر می گرفت، در هدف خود برای محدود کردن استفاده از CBDC اصلاح می کند. مجلس نمایندگان کارولینای شمالی به اتفاق آرا لایحه 690 مجلس نمایندگان را تصویب کرد که استفاده از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را

کد خبر : 355255
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۲۵
خانه کارولینای شمالی لایحه ای را تصویب کرد که پرداخت های ایالتی با CBDC را ممنوع می کند

[ad_1]

اکنون HB690 که به سنای ایالت می رود، زبانی را که قبلاً بیت کوین را در بر می گرفت، در هدف خود برای محدود کردن استفاده از CBDC اصلاح می کند.

مجلس نمایندگان کارولینای شمالی به اتفاق آرا لایحه 690 مجلس نمایندگان را تصویب کرد که استفاده از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را برای پرداخت به ایالت یا هرگونه مشارکت ایالت در آزمایش شعبه CBDC توسط فدرال رزرو ممنوع می کند. این لایحه اکنون به مجلس سنای ایالت فرستاده می شود و انتظار می رود در آنجا نیز تصویب شود.

آخرین نسخه این لایحه، عبارت “ارز دیجیتال” را با “ارز دیجیتال بانک مرکزی” جایگزین کرده است، که به عنوان یک ارز دیجیتال، یک وسیله مبادله دیجیتال یا یک واحد پول دیجیتالی حساب صادر شده توسط سیستم فدرال رزرو ایالات متحده یا یک آژانس فدرال

این نسخه جدید پس از آن منتشر شد که قانونگذاران ظاهراً به اشتباه ابتدا این لایحه را با زبانی معرفی کردند که بیت کوین را نیز در بر می گرفت. این لایحه همچنین هر آژانس ایالتی یا دادگاه عمومی دادگستری را از پذیرش پرداخت با استفاده از CBDC و شرکت در هر آزمون CBDC توسط هر شعبه فدرال رزرو منع می کند.

دن اسپولر، مدیر امور صنعت در انجمن بلاک چین، به مجله بیت کوین توضیح داد که چگونه این لایحه می تواند به عنوان الگویی برای سایر ایالت ها از جمله تنسی و ویرجینیا عمل کند. او همچنین حمایت خود را از بیت کوین اعلام کرد و اظهار داشت که “هر صورتحساب ضد CBDC طرفدار بیت کوین است.” اسپولر افزود که هدف از زبان لایحه این است که همه چیز را “نسبتا ساده، دقیق و موثر” نگه دارد.

این لایحه به اتفاق آرا از سوی مجلس نمایندگان کارولینای شمالی با 118 رای موافق در برابر 0 تصویب شد. پس از ارسال این لایحه به مجلس سنای ایالت، در صورت تصویب، باید توسط فرماندار امضا شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.