خانه کارولینای شمالی لایحه ای را برای مطالعه ارز مجازی از جمله بیت کوین پیش می برد

[ad_1] مجلس نمایندگان کارولینای شمالی لایحه 721 مجلس نمایندگان را تصویب کرد که شامل مقرراتی برای مطالعه کسب و مزایای بالقوه ارز مجازی با تمرکز خاص بر بیت کوین است. این لایحه با عنوان مطالعه سپرده گذاری فلزات گرانبهای دولتی، با هدف بررسی روند نگهداری امن، بیمه و انحلال ارز مجازی از طرف دولت است.

کد خبر : 367877
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۳۸
خانه کارولینای شمالی لایحه ای را برای مطالعه ارز مجازی از جمله بیت کوین پیش می برد

[ad_1]


مجلس نمایندگان کارولینای شمالی لایحه 721 مجلس نمایندگان را تصویب کرد که شامل مقرراتی برای مطالعه کسب و مزایای بالقوه ارز مجازی با تمرکز خاص بر بیت کوین است. این لایحه با عنوان مطالعه سپرده گذاری فلزات گرانبهای دولتی، با هدف بررسی روند نگهداری امن، بیمه و انحلال ارز مجازی از طرف دولت است. اکنون برای بررسی بیشتر به سنا ارجاع شده است.

این قانون اهمیت فزاینده ارز مجازی را که در GS 53-208.42(20) تعریف شده است، به رسمیت می شناسد و ارزیابی تأثیر بالقوه آن بر استراتژی مالی دولت را پیشنهاد می کند. مطالعه مشخص شده در این لایحه، مزایای مورد انتظار تخصیص بخشی از صندوق عمومی به ارز مجازی را با هدف محافظت در برابر تورم و ریسک های اعتباری سیستمی، کاهش نوسانات کلی پرتفوی و افزایش بازده پرتفوی در طول زمان تجزیه و تحلیل می کند.

زبان مربوط به مطالعه ارز مجازی، از جمله اشاره خاص به بیت کوین، پس از دن اسپولر، رئیس امور صنعت در ابتکار عمل بلاک چین کارولینای شمالی، اضافه شد. شهادت داد از طرف ابتکار در مقابل کمیته دائمی مجلس کارولینای شمالی. Spuller، که در توییت بعدی برجسته شده است که این یکی از بسیاری از فشارهای طرفدار بیت کوین است که ابتکار عمل در این ایالت انجام می‌شود، پشتیبانی متفق القول به زبان اضافه شده به لایحه دریافت کرد.

این لایحه علاوه بر بررسی مزایای بالقوه ارز مجازی مانند بیت کوین، بر اهمیت ارزیابی هزینه ها، مزایا و اقدامات امنیتی مرتبط با گزینه های مختلف سپرده گذاری نیز تاکید می کند. این مطالعه امکان استفاده از یک سپرده گذاری خصوصی مدیریت شده، سپرده گذاری ایالتی دیگر، یا ایجاد یک سپرده گذاری تحت مدیریت ایالت در کارولینای شمالی را بررسی خواهد کرد. هدف نهایی، تعیین مناسب‌ترین متولی، نگهبان و مدیر دارایی‌های ارز مجازی است که در اختیار دولت، آژانس‌های آن، زیرمجموعه‌های سیاسی یا سایر ابزارها است.

به‌طور مستقیم از این لایحه نقل‌قول می‌کند، «تأثیر مورد انتظار تخصیص بخشی از صندوق عمومی به ارز مجازی برای محافظت در برابر تورم و ریسک‌های اعتباری سیستمی، کاهش نوسانات کلی پرتفوی و افزایش بازده پرتفوی در طول زمان».

گنجاندن ارز مجازی و بیت کوین در قانون، رویکرد فعال کارولینای شمالی برای مطالعه بیت کوین و بررسی مزایای بالقوه آن را نشان می دهد.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.