خانه نتانیاهو درحلقه محاصره معترضان/طنین شعار محاکمه و توافق فوری

[ad_1] پس از برگزاری چندین شب متوالی از تحصن اعتراضی در سرزمین‌های اشغالی، اکنون صدای معترضین و خانواده‌های اسرای صهیونیست به پشت درهای خانه بنیامین نتانیاهو رسیده است. بنا بر گزارش‌ها، هزاران صهیونیست به همراه خانواده اسرا در غزه با برپا کردن چادر مقابل اقامتگاه وی در شهر بندری قیصریه در اعتراض به بی‌توجهی نتانیاهو

کد خبر : 457285
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۲۲
خانه نتانیاهو درحلقه محاصره معترضان/طنین شعار محاکمه و توافق فوری

[ad_1]

پس از برگزاری چندین شب متوالی از تحصن اعتراضی در سرزمین‌های اشغالی، اکنون صدای معترضین و خانواده‌های اسرای صهیونیست به پشت درهای خانه بنیامین نتانیاهو رسیده است. بنا بر گزارش‌ها، هزاران صهیونیست به همراه خانواده اسرا در غزه با برپا کردن چادر مقابل اقامتگاه وی در شهر بندری قیصریه در اعتراض به بی‌توجهی نتانیاهو به سرنوشت اسرا نزد حماس خواستار محاکمه وی و توافقی فوری برای آزادی اسرای خود در غزه شدند.

به گزارش کانال ۱۲ عبری، معترضان در پیامی به کابینه جنگ اسراییل تاکید کردند که علی رغم دستور «بن غفیر» وزیر امنیت داخلی به پلیس در بدرفتاری و شلیک گلوله به سمت معترضان به تحصن خود ادامه خواهیم داد و خواستار محاکمه نتانیاهو هستیم، زیرا وی دارای اختلال عقلی است و بدترین جنایتکار است و باید محاکمه و روانه زندان شود.

از سوی دیگر، برخی منابع عبری به نقل از معترضان اسراییلی گزارش دادند که معترضان مصمم بر ادامه محاصره خانه نتانیاهو در قیصریه تا بازگشت اسرای خود از غزه هستند.

تجمع خانواده‌های اسرای صهیونیستی در شهر ساحلی قیصریه از روز جمعه، ۲۹ دی آغاز شده و روز شنبه نیز با شعارهایی ضد کابینه در این خصوص که آنان اعتماد خود را به نتانیاهو برای توافق بازگشت اسرا از دست داده‌اند، ادامه یافته است.

سخنگویان خانواده‌های اسرای صهیونیستی نزد حماس به رسانه‌های عبری گفتند با وجود مهلت ۱۰۰ روزه به بنیامین نتانیاهو اکنون مهلت وی به سرآمده و هنوز وی و کابینه‌اش تلاشی برای توافق با گروه‌های فلسطینی جهت آزاد کردن اسرا نکرده‌اند.

بسیاری از تحلیلگران در فلسطین اشغالی معتقدند که نتانیاهو تنها فردی است که می‌خواهد جنگ غزه را برای اهداف شخصی خود طولانی کند تا جایی که یاییر لاپید رهبر اپوزیسیون اسراییل در اینباره گفته است که نتانیاهو هیچ اهمیتی به اسراییل نمی‌دهد بلکه فقط به منافع سیاسی خود می‌اندیشد.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.