خانه تگزاس لایحه ای را برای تقویت اقتصاد محلی بیت کوین و محافظت از حقوق مالکیت فردی BTC معرفی می کند.

[ad_1] یک لایحه جدید ارائه شده در مجلس تگزاس می تواند این ایالت را به عنوان هسته توسعه بیت کوین در ایالات متحده تبدیل کند. لایحه ای که به طور کامل از اقتصاد بیت کوین محافظت می کند و از آن استقبال می کند. به مجلس نمایندگان ایالت تگزاس معرفی شده است. حمایت شده توسط

کد خبر : 336527
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۰۸
خانه تگزاس لایحه ای را برای تقویت اقتصاد محلی بیت کوین و محافظت از حقوق مالکیت فردی BTC معرفی می کند.

[ad_1]

یک لایحه جدید ارائه شده در مجلس تگزاس می تواند این ایالت را به عنوان هسته توسعه بیت کوین در ایالات متحده تبدیل کند.

لایحه ای که به طور کامل از اقتصاد بیت کوین محافظت می کند و از آن استقبال می کند. به مجلس نمایندگان ایالت تگزاس معرفی شده است.

حمایت شده توسط نماینده Cody Harris (R) و با همکاری مؤسسه سیاست بیت کوین ناتالی اسمولنسکی و جیسون برت، قطعنامه 89 همزمان مجلس توضیح می دهد که چگونه دولت چین در سال 2021 استخراج و تجارت بیت کوین را ممنوع کرده است، “شکل اقتدارگرایانه حکومت” است که “در تضاد کامل با ارزش های ایالات متحده است.” این ممنوعیت منجر به مهاجرت سریع نرخ هش از چین به ایالات متحده، عمدتاً تگزاس، شد که از مزایای انفجار در فعالیت ها بهره می برد.

به این ترتیب، این لایحه توضیح می دهد که “ایالت ستاره تنها دارای اصول خاصی در مورد موارد ارزشی است که در قانون اساسی تگزاس گنجانده شده است، و این اصول باید برای همه شهروندان در مورد استفاده و ذخیره بیت کوین اعمال شود.”

این اصول از محافظت از افرادی که در شبکه بیت کوین کدنویسی یا توسعه می دهند، حمایت می کند، که جزء کلیدی حفاظت از بیت کوین در یک ایالت است. علاوه بر این، ایالت تضمین می‌کند که افرادی که بیت‌کوین را در تگزاس استخراج می‌کنند هرگز با هیچ قانون یا قطعنامه‌ای که امنیت شبکه بیت‌کوین را برای امنیت ارز مجازی محدود می‌کند که نگه‌داری و انتقال داده می‌شود، منع نشوند. همتا.”

طبق این لایحه، افرادی که بیت کوین دارند تحت بند 9، ماده اول قانون اساسی تگزاس محافظت می شوند، که بیان می کند که “مردم باید در افراد، خانه ها، اوراق و دارایی های خود از هرگونه توقیف یا بازرسی غیرمنطقی ایمن باشند.” این لایحه می گوید که این حق باید به دارایی های دیجیتال مانند ارزهای دیجیتال نیز تعمیم یابد. «هیچ شهروند تگزاس هرگز از حق خود برای داشتن بیت کوین محروم نخواهد شد و همه دارندگان بیت کوین محافظت خواهند شد زیرا از تمام امتیازات مرتبط با بیت کوین برخوردار هستند. ارزهای دیجیتال، از جمله مصونیت ناشی از هزینه‌های ضد سانسور بیت‌کوین و توانایی ذخیره بیت‌کوین در یک کیف پول بدون میزبانی بدون دخالت بی‌رویه هیچ سازمان دولتی؛ این حمایت‌ها باید به صاحبان بیت‌کوین نیز تعمیم داده شود.

کسانی که در ایالات متحده و شبکه جهانی گسترده تر روی کدگذاری، برنامه نویسی و استخراج بیت کوین کار می کنند، باید با این قطعنامه بدانند که اقتصاد بیت کوین در تگزاس مورد استقبال قرار گرفته است و قانونگذار تگزاس همیشه به دنبال محافظت از حقوق شهروندان خود است. تحت قانون و ترویج رشد و توسعه کسب و کار محلی. علاوه بر این، همه کسانی در جامعه وسیع‌تر که تصمیم می‌گیرند بیت‌کوین را به‌عنوان شیوه‌ای ذخیره‌سازی ثروت خود و انجام معاملات همتا به همتا با سایر شهروندان تگزاسی قانون‌گرا داشته باشند، همیشه در مالکیت و استفاده از بیت‌کوین در این کشور احساس آزادی و امنیت خواهند داشت. ایالت تگزاس

این لایحه با خوش آمدگویی به “کسانی که در ایالات متحده و شبکه جهانی گسترده تر در زمینه کدگذاری، برنامه نویسی و استخراج بیت کوین کار می کنند” به پایان می رسد و حقوق فردی آنها برای داشتن و استفاده از بیت کوین و همچنین حقوق شرکت های بیت کوین آنها را توضیح می دهد. ، نه تنها در تگزاس تشویق می شوند، بلکه محافظت می شوند. بر اساس روند قانونگذاری که توسط ایالت توضیح داده شده است، این لایحه ابتدا از طریق مجلس نمایندگان به تصویب خواهد رسید – در صورت تصویب، سنا آن را در مرحله بعدی و پس از آن، دفتر فرماندار را مشاهده خواهد کرد.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.