خانه تگزاس صورتحساب ارز دیجیتال با پشتوانه طلا را پیش می برد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] تگزاس اولین گام های خود را برای تصویب لایحه ای برداشته است که یک ارز دیجیتال 100٪ با پشتوانه طلا صادر می کند. اگر به عنوان قانون تصویب شود، این لایحه که توسط کمیته مجلس تگزاس در حال بررسی است، یک سیستم الکترونیکی برای کاربران ایجاد می کند تا بتوانند با این ارز دیجیتال

کد خبر : 355732
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
خانه تگزاس صورتحساب ارز دیجیتال با پشتوانه طلا را پیش می برد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

تگزاس اولین گام های خود را برای تصویب لایحه ای برداشته است که یک ارز دیجیتال 100٪ با پشتوانه طلا صادر می کند. اگر به عنوان قانون تصویب شود، این لایحه که توسط کمیته مجلس تگزاس در حال بررسی است، یک سیستم الکترونیکی برای کاربران ایجاد می کند تا بتوانند با این ارز دیجیتال تراکنش و پرداخت کنند و همچنین به آنها امکان می دهد بازخریدهایی را برای گونه طلا یا سکه ها انجام دهند. آی تی.

کمیته مجلس تگزاس لایحه ارز دیجیتال با پشتوانه طلا را تصویب کرد

یک کمیته مجلس تگزاس اولین گام ها را در بحث لایحه ای برداشته است که یک ارز دیجیتال 100٪ با پشتوانه گونه طلا ایجاد می کند. این لایحه، با نام HB4903، که در 10 مارس توسط مارک دورازیو، نماینده معرفی شد، حمایت 42 حامی را به دست آورد و آماده خروج توسط کمیته امور ایالتی مجلس برای رای گیری در مجلس است.

این لایحه تصریح می کند که کنترل کننده ایالت «یک ارز دیجیتالی با پشتوانه طلا ایجاد خواهد کرد به طوری که هر واحد ارز دیجیتال صادر شده نشان دهنده یک ارز خاص باشد.
کسری از اونس تروی طلا در امانت نگهداری می شود.» به همین ترتیب، دولت باید یک سیستم الکترونیکی طراحی کند تا به شهروندان اجازه دهد آزادانه با این ارز معامله کنند تا پرداخت کنند.

حضانت و بازخریدها

این لایحه، در وضعیت فعلی خود، تصریح می کند که حافظ طلای پشتوانه ارز دیجیتال توسط کنترل کننده ایالت تگزاس ارائه می شود، یا می تواند به شخص ثالثی واگذار شود، که باید همان مقدار طلا را حفظ کند. ارز دیجیتال، آن را به یک ارز دیجیتال با پشتوانه 100 درصد تبدیل می کند.

بازخرید ارز به صورت طلا یا پول پردازش می شود و کنترل دولت یا شخص ثالث قراردادی این بازخریدها را مدیریت می کند. بر اساس برآوردها، اجرای این لایحه برای یک سیستم محدود 25 میلیون دلار هزینه خواهد داشت و یک سیستم تراکنش های کاربردی تر تا 100 میلیون دلار هزینه دارد.

با این حال، این لایحه توانسته است از حمایت مردمی برخوردار شود، سندی 78 صفحه‌ای که در 26 آوریل ارائه شد، با امضای چندین تگزاسی که خواستار تصویب این قانون پول معتبر بودند.

سایر ایالت ها نیز قوانینی را برای ایجاد جایگزین هایی برای دلار آمریکا به عنوان ارز مبادله ای و ذخیره دنبال می کنند. در 11 آوریل، آرکانزاس لایحه‌ای را تصویب کرد که طلا و نقره را به عنوان پول قانونی تبدیل می‌کند و به شهروندانش اجازه می‌دهد از گونه‌های طلا برای پرداخت قانونی بدهی‌ها و تعهدات خود بدون داشتن پیامدهای مالیاتی استفاده کنند، و 23 ایالت دیگر نیز در قوانین مشابه مشارکت دارند.

نظر شما در مورد قبض ارز دیجیتال تگزاس با پشتوانه طلا چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.