خانم مارول از قدرت جدیدش رونمایی می‌کند (تصویر)

قرار بود قدرت‌های ماورایی کامالا خان یا همان خانم مارول را امسال ببینیم اما برای پرده‌برداری از قدرت‌های این ابرقهرمان مونث باید تا سال دیگر منتظر بمانیم. سریال Ms. Marvel قرار است در سال ۲۰۲۲ پخش شود. هرچند بعد از آن احتمالا دارد بیشتر خانم مارول را در قالب سایر آثار دنیای سینمایی مارول ملاقات

کد خبر : 120451
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۳۵
خانم مارول از قدرت جدیدش رونمایی می‌کند (تصویر)


قرار بود قدرت‌های ماورایی کامالا خان یا همان خانم مارول را امسال ببینیم اما برای پرده‌برداری از قدرت‌های این ابرقهرمان مونث باید تا سال دیگر منتظر بمانیم. سریال Ms. Marvel قرار است در سال ۲۰۲۲ پخش شود. هرچند بعد از آن احتمالا دارد بیشتر خانم مارول را در قالب سایر آثار دنیای سینمایی مارول ملاقات کنیم.

به نظر می‌رسد مارول در این مدت روی چگونگی استفاده این ابرقهرمان از مهارت‌هایش حسابی فکر کرده است تا بتواند آن را به بهترین شکل ممکن در مدیوم یک شخصیت تلویزیونی نمایش دهد. تصویری که Pyramid International از خانم مارول منتشر کرده، نشان می‌دهد که این قهرمان کوچک می‌تواند یک انرژی بنفش‌رنگ به شکل بدنش ساطع کند و آن را تا جایی که می‌تواند بزرگ کند. حالا مزیتش این‌جاست که از راه دور می‌تواند مشت را به سمت دشمنان پرت کند.

با وجود این نمی‌دانیم واقعا با انرژی بنفشش به دشمنان حمله می‌کند یا دستش کش می‌آید. نکته‌ی جالب توجه این است که انتظار می‌رود تا در این سریال، توضیحاتی درباره‌ی چگونگی پیدایش این قدرت، ارائه شود تا ابهامی برای طرفداران دنیای سینمایی مارول وجود نداشته باشد.

دنیای سینمای مارول دیگر مانند فیلم‌های قدیمش نیست. انگار قرار است تغییراتی در ریشه شخصیت‌هایش ببینیم. چیزی که از مارول کاملا بعید به نظر می‌رسد. مارولی که فقط با مردآهنی، مردعنکبوتی، هالک، ثور و چند ابرقهرمان دیگرش شناختیم، قرار است قهرمانان جدیدی وارد میدان کند و حالا، کامالا خان، یکی از مهم‌ترین ابرقهرمانانی است که در فاز چهارم MCU به طرفداران این یونیورس محبوب، معرفی می‌شود.

نظر شما درباره این تصویر هنری از کالاما خان چیست؟ فکر می‌کنید محبوبیت این کاراکتر به اندازه‌ی بلک ویدو یا کاپیتان مارول باشد و سریال تلویزیونی آن می‌تواند موفقیتی در حد و اندازه‌های لوکی را رقم بزند؟



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.