خالق Ruby on Rails پس از مشاهده واکنش دولت کانادا به کاروان آزادی، در مقابل بیت کوین تسلیم شد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] خالق Ruby on Rails می گوید وضعیت در کانادا “وحشتناک” و “یک زنگ بیدارباش واقعی” است. او اعتراف می کند که در مورد بیت کوین و ارز دیجیتال اشتباه کرده است. او تاکید کرد: «چند ماه پیش، اگر می‌گفتید یک تظاهرات مسالمت‌آمیز سه هفته‌ای در کانادا می‌توانست منجر به حکومت نظامی، مسدود شدن حساب‌های

کد خبر : 170035
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
خالق Ruby on Rails پس از مشاهده واکنش دولت کانادا به کاروان آزادی، در مقابل بیت کوین تسلیم شد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

خالق Ruby on Rails می گوید وضعیت در کانادا “وحشتناک” و “یک زنگ بیدارباش واقعی” است. او اعتراف می کند که در مورد بیت کوین و ارز دیجیتال اشتباه کرده است. او تاکید کرد: «چند ماه پیش، اگر می‌گفتید یک تظاهرات مسالمت‌آمیز سه هفته‌ای در کانادا می‌توانست منجر به حکومت نظامی، مسدود شدن حساب‌های بانکی و قوانین تأمین مالی تروریست‌ها برای شکار اهداکنندگان معترض شود، قابل اعتماد نمی‌دانستم». .

“من اشتباه کردم، ما به کریپتو نیاز داریم”

خالق Ruby on Rails، David Heinemeier Hansson (DHH)، اعتراف کرده است که در مورد بیت کوین و ارز دیجیتال اشتباه کرده است.

Ruby on Rails یا Rails یک چارچوب برنامه کاربردی وب سمت سرور است که به زبان Ruby تحت مجوز MIT نوشته شده است. هانسون، یک برنامه نویس دانمارکی، همچنین شریک شرکت توسعه نرم افزار مبتنی بر وب Basecamp است.

هانسون در مقاله‌ای با عنوان «اشتباه کردم، ما به کریپتو نیاز داریم» که دوشنبه منتشر شد، توضیح داد که چرا نظرش را در مورد بیت کوین و کریپتو تغییر داد.

هانسون با اشاره به اینکه از اوایل دهه 2010 بیت کوین را محکوم کرده است، شروع کرد: «اینکه بگویم من در مورد بیت کوین و بقیه جهان کریپتو بدبین بوده ام، ابعاد حماسی را دست کم گرفته است. او دلایل زیادی برای مخالفت خود ذکر کرد، از جمله «مصرف انرژی عجیب بیت کوین، کارمزدهای مضحک تراکنش و توان عملیاتی کم، طرح‌های تخلیه مداوم پمپ‌ها در شیت‌کوین‌ها» و «تقلب» تتر.

با این حال، او اکنون اعتراف کرد:

گوشت گاو بزرگتر من در واقع ناشی از کمبود تخیل بود.

این برنامه نویس توضیح داد که در حالی که می تواند مزایای بیت کوین و ارزهای دیجیتال را در کشورهایی مانند ونزوئلا، چین یا ایران ببیند، تعداد زیادی از تقویت کننده های بیت کوین “در دموکراسی های غربی با ثبات زندگی می کنند که توسط حاکمیت قانون اداره می شود.”

با این حال، رویدادهای اخیر در کانادا نظر او را تغییر داده است، به رهبری دولت ترودو با استناد به قانون شرایط اضطراری به منظور پایان دادن به اعتراض کامیونداران کاروان آزادی. یکی از مقررات ارائه شده توسط این قانون این است که به موسسات مالی و صرافی‌های ارز دیجیتال اجازه می‌دهد تا حساب‌های بانکی و کیف پول‌های ارز دیجیتال مرتبط با اعتراض را بدون عواقب مسدود کنند.

هانسون اظهار داشت:

چند ماه پیش، اگر می‌گفتید یک تظاهرات مسالمت‌آمیز سه هفته‌ای در کانادا می‌توانست منجر به حکومت نظامی، مسدود شدن حساب‌های بانکی و قوانین تأمین مالی تروریست‌ها برای شکار اهداکنندگان معترض شود، قابل اعتماد نمی‌دانستم. آن زمان باور نکردنی، اکنون غیر قابل انکار.

“این دیوانه است. کاملا دلخراش وحشتناک،» او وضعیت را توصیف کرد.

آیا واقعا فرانسه با کانادا اینقدر متفاوت است؟ اتریش است؟ دانمارک است؟ این یک زنگ بیدارباش واقعی است، “او بانگ زد.

من هنوز نمی توانم باور کنم که این اعتراضی است که ثابت می کند هر بیت کوین یک پیامبر است. و برای اینکه مجبور شوم تکه‌ای از کیک فروتنانه را برش بزنم و اعتراف کنم که در مورد ضرورت اساسی کریپتو در دموکراسی‌های غربی اشتباه کردم.»

اکنون برای من واضح است که برای رد کردن کامل رمزارزها بر اساس همه چیزهایی که در آن لحظه وجود داشت، عجله داشتم. به جای قدردانی از آزادی اساسی در انجام معاملات، که در حال حاضر بهترین راه برای محافظت از آن است.

برچسب ها در این داستان

کانادا، کانادا، بیت کوین، ارز دیجیتال کانادا، قانون اضطراری کانادا، دیوید هاین مایزر هانسون، قانون اضطراری، قانون اضطراری کانادا، کاروان آزادی، هانسون، ریل، خالق ریل، روبی روی ریل، خالق یاقوت سرخ

آیا وضعیت کانادا نظر شما را در مورد بیت کوین و ارز دیجیتال تغییر می دهد؟

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.