خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، امروز، مصادف با سالگرد ممنوعیت طلای ایالات متحده توسط FDR، 48 ساله شد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] بر اساس فروم بنیاد P2P، خالق مرموز بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، ظاهراً امروز در 5 آوریل 2023، 48 ساله شده است. بیش از 14 سال پیش، ناکاموتو بیت کوین را به اعضای انجمن معرفی کرد و خاطرنشان کرد که مخترع “یک فضای باز جدید ایجاد کرده است. منبع سیستم پول نقد الکترونیکی P2P به

کد خبر : 343263
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، امروز، مصادف با سالگرد ممنوعیت طلای ایالات متحده توسط FDR، 48 ساله شد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

بر اساس فروم بنیاد P2P، خالق مرموز بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، ظاهراً امروز در 5 آوریل 2023، 48 ساله شده است. بیش از 14 سال پیش، ناکاموتو بیت کوین را به اعضای انجمن معرفی کرد و خاطرنشان کرد که مخترع “یک فضای باز جدید ایجاد کرده است. منبع سیستم پول نقد الکترونیکی P2P به نام بیت کوین.

اهمیت 5 آوریل در تاریخچه سیستم پولی ایالات متحده و ارتباط آن با خالق بیت کوین

فقط بیش از 14 سال پیش، ساتوشی ناکاموتو در انجمن P2P Foundation ثبت نام کرد تا اطلاعاتی درباره بیت کوین به اشتراک بگذارد. با توجه به صفحه بنیاد P2P ناکاموتو، خالق مرموز روز تولد 5 آوریل 1975 را انتخاب کرد. علاوه بر فاش کردن تاریخ تولد، ناکاموتو به عنوان مرد معرفی شد و ادعا کرد که اهل ژاپن است. به غیر از آن جزئیات پراکنده، هیچ اطلاعات اضافی در مورد ناکاموتو را نمی توان از فروم بنیاد P2P جمع آوری کرد. اگر تولد ثبت شده در 5 آوریل 1975 واقعی باشد، ناکاموتو امروز 48 ساله می شد.

روز چهارشنبه، حامیان ارزهای دیجیتال در مورد ارتباط ادعایی تولد ناکاموتو و اینکه چرا خالق بیت کوین ممکن است آن تاریخ خاص را در انجمن Reddit r/cryptocurrency انتخاب کرده باشد، بحث کردند. Redditor که بحث را آغاز کرد، توضیح می‌دهد که تعداد زیادی از بیت‌کوین‌ها معتقدند که 5 آوریل به این دلیل انتخاب شده است که روزولت، رئیس جمهور ایالات متحده، فرانکلین دی. روزولت، طلا را از آمریکایی‌ها مصادره و مالکیت آن را ممنوع کرد.

فرمان اجرایی 6102 که در سال 1933 به تصویب رسید، «احتکار سکه‌های طلا، شمش‌های طلا و گواهی‌های طلا را در قاره ایالات متحده ممنوع کرد». ممنوعیت مالکیت طلا در ایالات متحده تا 31 دسامبر 1974 لغو نشد. جالب اینجاست که سال تولد ناکاموتو پس از یک سال لغو شد. Redditor u/KAX1107، که پست r/cryptocurrency را منتشر کرد، توضیح داد:

سال 1975، سالی است که پس از آنکه نیکسون سیستم موجود برتون وودز را به طور یکجانبه منحل کرد و در سال 1971، با معرفی «استاندارد کاغذ»، قابلیت تبدیل دلار آمریکا به طلا را لغو کرد، به شهروندان ایالات متحده اجازه داده شد دوباره طلا داشته باشند و تجارت کنند. نیکسون گفت این اقدام “موقتی” خواهد بود، اما او دروغ گفت. 52 سال بعد، اینجا هستیم.

u/KAX1107 اولین و تنها کسی نیست که به ارتباط بین تاریخ‌هایی که ناکاموتو انتخاب کرده اعتقاد دارد. بسیاری دیگر از حامیان بیت کوین از صمیم قلب باور کنید تاریخی که ناکاموتو انتخاب کرد دقیقا به همین دلیل بود. حامیان بیت کوین سال هاست که تولد ناکاموتو ادعایی را جشن می گیرند و بسیاری همچنان از نظریه مصادره طلا حمایت می کنند. چندین تئوری مرتبط با هویت مستعار ناکاموتو در طول سال ها پدیدار شده است، و به طور گسترده فرض می شود که خالق بیت کوین تعدادی تخم مرغ مخفی عید پاک را در پیام های خود به جا گذاشته است.

پس از ثبت نام در انجمن P2P Foundation، ناکاموتو از آن برای یک هدف استفاده کرد: انتشار پیام در مورد مزایای بیت کوین و جدیدترین نرم افزار. در 11 فوریه 2009، 14 سال پیش، ناکاموتو نوشت: «من یک سیستم نقدی الکترونیکی منبع باز P2P جدید به نام بیت کوین توسعه دادم. این کاملاً غیرمتمرکز است، بدون سرور مرکزی یا طرف های قابل اعتماد، زیرا همه چیز به جای اعتماد مبتنی بر اثبات رمزنگاری است. آن را امتحان کنید یا به اسکرین شات ها و کاغذ طراحی نگاهی بیندازید.”

برچسب ها در این داستان

سالگرد، بیت کوین، خالق بیت کوین، مخترع بیت کوین، حامیان بیت کوین، خالق بیت کوین، برتون وودز، سرور مرکزی، قابلیت تبدیل، اثبات رمز ارز، ارز دیجیتال، غیرمتمرکز، کاغذ طراحی، نقدی الکترونیکی، دستور اجرایی 6102، ممنوعیت طلای ایالات متحده، انجمن، فرانکلین دی. روزولت، ممنوعیت طلا، شمش طلا، گواهی طلا، سکه طلا، نظریه مصادره طلا، مالکیت طلا، ناکاموتو، تولد ناکاموتو، نیکسون، منبع باز، بنیاد P2P، استاندارد کاغذ، هویت مستعار، r/Cryptocurrency، Reddit، Satoshi، ساتوشی ناکاموتو، تولد ساتوشی، تصاویر، تخم مرغ های عید پاک، نرم افزار، حامیان، احزاب مورد اعتماد، شهروندان ایالات متحده، دلار آمریکا

نظر شما در مورد این نظریه که ساتوشی ناکاموتو تولد ادعایی خود را بر اساس ارتباط آن با ممنوعیت طلای ایالات متحده انتخاب کرده است، چیست؟ آیا معتقدید که این تصادف اهمیتی دارد یا صرفاً یک تصادف سرگرم کننده است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.