حکم دادگاه کره جنوبی Terra Crypto Asset LUNC امنیت نیست – بیت کوین نیوز

[ad_1] در میان اتهامات علیه Do Kwon، یکی از بنیانگذاران Terraform Labs، گزارش اخیر ساندی نیوز کره فاش کرد که دادگاه منطقه جنوبی سئول به نفع LUNA، که اکنون به LUNC تغییر نام داده است، رای داده است و اعلام کرده است که این یک مالی نیست. محصول سرمایه گذاری علیرغم اقدام اجرایی اخیر کمیسیون

کد خبر : 350333
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
حکم دادگاه کره جنوبی Terra Crypto Asset LUNC امنیت نیست – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در میان اتهامات علیه Do Kwon، یکی از بنیانگذاران Terraform Labs، گزارش اخیر ساندی نیوز کره فاش کرد که دادگاه منطقه جنوبی سئول به نفع LUNA، که اکنون به LUNC تغییر نام داده است، رای داده است و اعلام کرده است که این یک مالی نیست. محصول سرمایه گذاری علیرغم اقدام اجرایی اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه Kwon، دادگاه کره جنوبی تشخیص داده است که LUNC یک اوراق بهادار نیست و موضع خود را در این مورد بیشتر روشن می کند.

دادگاه منطقه جنوبی سئول می گوید LUNC یک امنیت نیست

در حکم اخیر خود، دادگاه منطقه جنوبی سئول خاطرنشان کرد که درک LUNC به عنوان یک محصول سرمایه گذاری مالی که توسط قانون بازار سرمایه تنظیم می شود را چالش برانگیز می داند. دادگاه همچنین توضیح داد که مقامات کره جنوبی از دفتر دادستانی سئول نمی توانند دارایی های ارز دیجیتال دانیل شین، بنیانگذار Terra را توقیف کنند. این یافته‌ها ممکن است به عنوان تسکین کوون باشد، کسی که در حال حاضر در مونته نگرو پس از متهم شدن به کلاهبرداری چند میلیارد دلاری در اواسط فوریه در مونته نگرو است.

شکایت SEC ادعا می‌کرد که LUNC و سایر دارایی‌های رمزنگاری Terra به عنوان قراردادهای سرمایه‌گذاری عرضه و فروخته شده‌اند، از این رو به عنوان یک امنیت واجد شرایط هستند. در حالی که Shin در کره جنوبی واقع شده است، وکلای Kwon طبقه بندی SEC از دارایی های Terra به عنوان اوراق بهادار را به چالش کشیده اند و این شرکت حقوقی نیز صلاحیت تنظیم کننده ایالات متحده را به چالش می کشد. مورد Kwon ممکن است با تصمیم اخیر در کره جنوبی تقویت شود، که LUNC را به عنوان یک غیر امنیتی می شناسد.

جالب اینجاست که گزارشی در اواسط آوریل نشان می‌دهد که Kwon ظاهراً ۷ میلیون دلار به یک شرکت حقوقی برتر در کره جنوبی قبل از فروپاشی اکوسیستم Terra پرداخت کرده است. این خبر ممکن است سوالات بیشتری در مورد مشروعیت اقدامات Kwon و شرکت Terraform Labs به طور کلی ایجاد کند. روندهای قانونی در حال انجام بدون شک شفافیت و بسته شدن موضوع را بیشتر خواهد کرد، اما در حال حاضر، تصمیم اخیر دادگاه در کره جنوبی یک گام مثبت رو به جلو برای Kwon و Terra است. علیرغم این اخبار، LUNC امروز 2.2 درصد و در ماه گذشته 9 درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافته است.

برچسب ها در این داستان

حکم دادگاه، ارز دیجیتال، دانیل شین، دو کوون، کلاهبرداری، سرمایه گذاری، نبرد حقوقی، LUNC، SEC، امنیت، کره جنوبی، Terra

نظر شما در مورد حکم دادگاه کره جنوبی مبنی بر اینکه Terra’s LUNC یک امنیتی نیست، چیست و فکر می‌کنید که چگونه بر نبرد حقوقی جاری بین Do Kwon، Terraform Labs و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تأثیر می‌گذارد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.