حکم دادگاه عالی سنگاپور فروش یا انتقال BAYC #2162 NFT را مسدود می کند – مقررات بیت کوین نیوز

دادگاه عالی سنگاپور حکم دادگاهی را صادر کرده است که فروش یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) Bored Ape Yacht Club (BAYC) را که یک مرد ادعا می کند به اشتباه از او گرفته شده، متوقف یا مسدود می کند. NFT به عنوان وثیقه استفاده می شود یک مرد سنگاپوری برنده حکم دادگاهی شده است

کد خبر : 210108
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
حکم دادگاه عالی سنگاپور فروش یا انتقال BAYC #2162 NFT را مسدود می کند – مقررات بیت کوین نیوز


دادگاه عالی سنگاپور حکم دادگاهی را صادر کرده است که فروش یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) Bored Ape Yacht Club (BAYC) را که یک مرد ادعا می کند به اشتباه از او گرفته شده، متوقف یا مسدود می کند.

NFT به عنوان وثیقه استفاده می شود

یک مرد سنگاپوری برنده حکم دادگاهی شده است که فروش یا انتقال احتمالی یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) Bored Ape Yacht Club (BAYC) را که او ادعا می کند حقاً متعلق به اوست، مسدود می کند. طبق یک گزارش، NFT در حال حاضر در اختیار یک وام دهنده آنلاین به نام Chefpierre است.

مردی که توسط Strait Times (ST) به عنوان Janesh Rajkumar شناسایی شده است، به دنبال بازپس گیری BAYC 2162 NFT است که به عنوان وثیقه خود برای وام دریافتی از Chefpierre تعهد کرده است. راجکومار ادعا کرد که NFT به اشتباه از او گرفته شده است.

NFT های Bored Ape Yacht Club بین افراد مشهور محبوب هستند، برخی از آنها مبالغ زیادی را برای به دست آوردن آنها پرداخت کرده اند. گزارش ST اشاره می‌کند که مدونا آخرین فرد مشهوری است که پس از پرداخت 180 ETH، مالک یک توکن غیرقابل تعویض BAYC شده است.

ویژگی های نادر BAYC

راجکومار با بیان جزئیات منحصر به فرد NFT، استدلال کرد که این مجموعه حتی در بین NFT های BAYC نادر است زیرا دارای ویژگی هایی است که دارنده را قادر می سازد یک سری انحصاری دیگر ایجاد کند. راجکومار با استفاده از نادر بودن و ارزش بالای NFT، توانست از BAYC به عنوان وثیقه هنگام استقراض استفاده کند.

راجکومار در استدلال های خود در مقابل دادگاه عالی سنگاپور اصرار داشت که قرارداد وام خود با Chiefpierre قید شده بود که او مالکیت NFT را رها نمی کند. در صورت عدم پرداخت به موقع، راجکومار به وام دهنده اطلاع می دهد که پس از آن مجبور به تمدید منطقی دوره بازپرداخت می شد.

راجکومار استدلال کرد که این توافق همچنین تصریح می کند که وام دهنده نمی تواند از اختیار سلب مالکیت استفاده کند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، mundissima

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.