حکم دادخواهی میلیارد دلاری بیت کوین مورد تجدید نظر قرار گرفت – مخترع خودخوانده بیت کوین انتظار پیروزی دارد – اخبار بیت کوین

[ad_1] شرکت حقوقی به نمایندگی از ایرا کلیمن، در تلاش برای تجدید نظر در مورد رد دادگاه مجدد کلیمن علیه رایت، یک اخطار تجدیدنظر به دادگاه منطقه فلوریدا ارسال کرده است. مخترع خودخوانده بیت کوین، کریگ رایت، در پایان محاکمه کلیمن علیه رایت، به جز یک مورد تبدیل، از تمام اتهامات تبرئه شد. ایرا کلیمن

کد خبر : 191824
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
حکم دادخواهی میلیارد دلاری بیت کوین مورد تجدید نظر قرار گرفت – مخترع خودخوانده بیت کوین انتظار پیروزی دارد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

شرکت حقوقی به نمایندگی از ایرا کلیمن، در تلاش برای تجدید نظر در مورد رد دادگاه مجدد کلیمن علیه رایت، یک اخطار تجدیدنظر به دادگاه منطقه فلوریدا ارسال کرده است. مخترع خودخوانده بیت کوین، کریگ رایت، در پایان محاکمه کلیمن علیه رایت، به جز یک مورد تبدیل، از تمام اتهامات تبرئه شد.

ایرا کلیمن از رد محاکمه مجدد در پرونده کلیمن علیه رایت درخواست تجدید نظر می کند

در 8 آوریل 2022، شرکت حقوقی Roche Freedman LLP یک اخطار تجدیدنظر به سیستم دادگاه منطقه فلوریدا ارسال کرد. درخواست تجدیدنظر مربوط به محاکمه کلیمن علیه رایت است که اخیراً به پایان رسیده است که در 6 دسامبر 2021 به پایان رسیده است. این محاکمه در 14 فوریه 2018 آغاز شد، زیرا مخترع خودخوانده بیت کوین کریگ رایت متهم به انجام “طرحی علیه دارایی دیو برای انجام یک طرح علیه دارایی دیو شد. بیت‌کوین‌های دیو و حقوق وی در مورد مالکیت معنوی خاص مرتبط با فناوری بیت‌کوین را مصادره کنید.

این حکم در پایان سال 2021 پس از آن به نتیجه رسید که هیئت منصفه برای چند روز در پایان محاکمه به بن بست رسیده بود. در نهایت، حکم صادر شد و رایت و تیم دفاعی اش از Rivero Mestre LLP توانستند همه اتهامات را به جز یک مورد تبدیل شکست دهند. در حالی که رایت موظف شد 143 میلیون دلار به W&K Info Defense، رایت بپردازد به مطبوعات گفت که او “به طرز باورنکردنی راحت شد.”

آخرین اطلاعیه تجدید نظر از Roche Freedman’s نشات می گیرد ولول فریدمن، و درخواست تجدید نظر از طرف ایرا کلیمان به عنوان نماینده دارایی دیو کلیمان ثبت شده است. ایرا کلیمن برادر دیو کلیمن کارشناس امنیتی متوفی است. این اخطاریه درخواست تجدید نظر در مورد رد دادرسی مجدد را دارد زیرا روشه فریدمن و ایرا کلیمان می خواهند دوباره پرونده را به محاکمه ببرند. درخواست تجدیدنظر به دنبال توییت اخیر Velvel Freedman است که توضیح می‌دهد چگونه رایت به W&K Info بدهکار است اما ظاهراً پرداخت نکرده است. در 9 مارس، Freedman توییت کرد:

بعد از اینکه W&K سود پیش داوری را به دست آورد، آن 143,132,492.48 دلار را بدست آورید. متأسفانه کریگ رایت هنوز یک سنت پرداخت نکرده است.

رایت می‌گوید: «او برای اولین بار پیروز شد و کاملاً انتظار دارد که دوباره برنده شود»، مقاله کوینگیک به درخواست متقابل احتمالی اشاره می‌کند.

در مقاله‌ای که اخیراً توسط جوردن اتکینز، نویسنده Coingeek منتشر شده است، خبرنگار می‌گوید که «با توجه به وضعیت مالکیت آن شرکت، مشخص نیست که کلیمن چگونه می‌تواند هر یک از جایزه 140 میلیون دلاری را پس بگیرد.» اتکینز همچنین در مقاله از کریگ رایت نقل قول می‌کند که قاطعانه گفت که علی‌رغم یک شمارش تبدیل، برنده دعوی شده است. سرمقاله Coingeek که در 10 آوریل منتشر شد همچنین به یک “استیناف متقابل از دکتر رایت در مورد شمارش به نفع W&K” اشاره می کند.

اولین بار برنده شدم و کاملاً انتظار دارم که دوباره برنده شوم. رایت در مقاله Coingeek خاطرنشان کرد: هیئت منصفه پس از گوش دادن به 13 روز شهادت و بررسی هفت روزه به تصمیم درستی رسیدند و مطمئن هستم که تصمیم آنها در تجدید نظر تغییری نخواهد کرد. دیوید کلیمن، در حالی که دوست صمیمی بود، بیت کوین را با هم اختراع نکرد و ایرا کلیمن حق هیچ چیز را ندارد.

رایت سال‌هاست که تلاش کرده است توده‌ها را متقاعد کند که او ساتوشی ناکاموتو است، اما شواهد گسترده علیه داستان او باعث شده است که جامعه ارزهای دیجیتال به طور کلی نظریه و ادعاهای رایت را رد کنند.

برچسب ها در این داستان

همه موارد، استیناف، رد دادگاه تجدیدنظر، میلیاردها، بیت کوین، محاکمه بیت کوین، بیت کوین، اتهام تبدیل، کریگ رایت، درخواست تجدیدنظر متقابل، دیو کلیمن، دیوید کلیمن، فلوریدا، ایرا کلیمن، جردن اتکینز، هیئت منصفه، هیئت منصفه، دادگاه هیئت منصفه، کلیمن Estate، دعوی حقوقی، میامی، اطلاعیه تجدیدنظر، محاکمه مجدد، تجدیدنظرخواهی، Roche Freedman LLP، Satoshi Nakamoto، دادگاه منطقه جنوبی فلوریدا، دادگاه، Velvel Freedman

نظر شما در مورد پرونده علیه مخترع بیت کوین کریگ رایت چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.