حناچی خبر داد: ثبت روایت‌های کرونا در قالب ۱۰ جلد کتاب

پیروز حناچی روز دوشنبه در مراسم اختتامیه رویداد کرونا روایت در برج میلاد تهران افزود: سال گذشته در دوم اسفند رسما بعد از اعلام ورود ویروس کرونا به کشور در شهرداری تهران نیز اقدامات عظیمی آغاز شد. یکی از اقلام مورد نیاز که ماسک بود، در دنیا دچار کمبود شد. با پاندمی کرونا مشخص شد

کد خبر : 32546
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۵۱
حناچی خبر داد: ثبت روایت‌های کرونا در قالب ۱۰ جلد کتاب



پیروز حناچی روز دوشنبه در مراسم اختتامیه رویداد کرونا روایت در برج میلاد تهران افزود: سال گذشته در دوم اسفند رسما بعد از اعلام ورود ویروس کرونا به کشور در شهرداری تهران نیز اقدامات عظیمی آغاز شد. یکی از اقلام مورد نیاز که ماسک بود، در دنیا دچار کمبود شد. با پاندمی کرونا مشخص شد که مرزهای بین کشورها نمی‌تواند از چالش‌های جهانی جلوگیری کند.

وی ادامه داد: پاندمی کرونا به عنوان نقطه عطف در جوامع بشری باقی می‌ماند و تاثیر خود را در همه حوزه‌ها نشان می‌دهد. تاثیر این پدیده را حتی در فضاهای فیزیکی و جلسه‌های روزانه و خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، مشاهده می‌کنیم.

شهردار تهران بیان کرد: اگر همه این ویروس در جهان را جمع کنیم، شاید از حجم یک قاشق بیشتر نباشد و کسی فکر نمی‌کرد چنین چالشی در جهان ایجاد کند.

حناچی افزود: بسیاری از خدماتی که در شهرها به مردم ارائه می‌شد تحت تاثیر این بحران عظیم قرار گرفت. به طور قطع پاندمی کرونا یک نقطه عطف خواهد بود.

محمد رضا ظفرقندی رییس سازمان نظام پزشکی نیز در این مراسم گفت: تصمیم گرفتیم از ابتدا در مورد کرونا در قالب‌های مختلف، اتفاقات را ثبت کنیم. صدها اثر در قالب فیلم و داستان و نقاشی به دست ما رسید و گزیده‌ای از این موارد در قالب ۱۰ جلد کتاب رونمایی می‌شود تا به عنوان فداکاری جامعه پزشکی و خدمات آنها به ملت ایران ماندگار شود.

وی ادامه داد: بعد از این سختی‌ها، با آمدن واکسن کرونا و تلاش بیشتر جامعه پزشکی، امیدواریم آسانی را در سال آینده داشته باشیم. امیدواریم با همت کادر درمان و مسئولان وزارت بهداشت از این مشکل عبور کنیم.

رییس سازمان نظام پزشکی بیان کرد: کمک وزارت امور خارجه در تامین و تهیه واکسن کرونا بسیار ارزشمند بود. همچنین گفتمان وزارت امور خارجه در سیاست بین الملل برای منافع ملی برپا شده که در تاریخ ماندگار خواهد بود و باید از طرف جامعه پزشکی از وزارت امور خارجه تشکر کنیم.

وی اظهار کرد: زمان جنگ یک نفر از تیم پزشکی به جبهه می‌رفت و خود را به خطر می‌انداخت، اما یکی از تفاوت‌های حال حاضر با دوران دفاع مقدس این است که وقتی پزشک به بخش کرونا می‌رود، خانواده او هم به خطر می‌افتد.

۲۳۵۲۳۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.