حمل و نقل کانادا همه پروازهای مستقیم تجاری و خصوصی مسافربری از مراکش را تا 29 سپتامبر 2021 متوقف می کند

[ad_1] 28 آگوست 2021 حمل و نقل اتاوا کانادا کانادا سخت ترین اقدامات مسافرتی و مرزی را در جهان دارد و با ادامه رویکردی مبتنی بر ریسک و اندازه گیری برای بازگشایی مجدد مرزهای خود ، سلامت و ایمنی کانادایی ها را در اولویت قرار می دهد. مانند هر عنصر دیگری از واکنش COVID-19 کانادا

کد خبر : 97225
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
حمل و نقل کانادا همه پروازهای مستقیم تجاری و خصوصی مسافربری از مراکش را تا 29 سپتامبر 2021 متوقف می کند

[ad_1]

28 آگوست 2021 حمل و نقل اتاوا کانادا

کانادا سخت ترین اقدامات مسافرتی و مرزی را در جهان دارد و با ادامه رویکردی مبتنی بر ریسک و اندازه گیری برای بازگشایی مجدد مرزهای خود ، سلامت و ایمنی کانادایی ها را در اولویت قرار می دهد.

مانند هر عنصر دیگری از واکنش COVID-19 کانادا ، اقدامات مرزی بر اساس داده های موجود ، شواهد علمی و نظارت بر وضعیت اپیدمیولوژیک در کانادا و بین المللی است. افزایش نتایج آزمایش مثبت COVID-19 در مسافرانی که از مراکش در ماه گذشته وارد کانادا شده اند مشاهده شده است.

بر اساس آخرین توصیه های بهداشت عمومی از آژانس بهداشت عمومی کانادا ، حمل و نقل کانادا با صدور اطلاعیه ای به هوانوردان (NOTAM) پروازهای تجاری و خصوصی مسافران مستقیم از مراکش را از 29 آگوست 2021 ، ساعت 00:01 EDT محدود می کند. 29 سپتامبر 2021 ، ساعت 00:00 EDT. کلیه پروازهای مستقیم تجاری و خصوصی مسافران به مقصد کانادا از مراکش تابع NOTAM می باشد. عملیات فقط برای حمل و نقل ، انتقال پزشکی یا پروازهای نظامی شامل نمی شود.

برای اطمینان از ایمنی هوانوردی و کاهش وقفه های عملیاتی ، پروازهایی از مراکش که در زمان انتشار NOTAM قبلاً در حال انجام بوده اند ، مجاز به حرکت به کانادا خواهند بود. به عنوان یک اقدام موقت ، تا زمانی که NOTAM به اجرا در نیاید ، همه مسافرانی که با آن پروازها وارد می شوند ، باید هنگام ورود به کانادا یک آزمایش را انجام دهند.

حمل و نقل کانادا نیز اصلاح می کند دستور موقت با رعایت برخی الزامات هواپیمایی کشوری به دلیل COVID-19 ، مربوط به آزمایشات مولکولی COVID-19 قبل از خروج از کشور سوم برای شامل مسافران از مراکش از طریق مسیر غیر مستقیم به کانادا است. این بدان معناست که مسافرانی که مراکش را از راه غیر مستقیم به کانادا می رسانند ، باید قبل از ادامه سفر خود به کانادا ، از کشور ثالث-به غیر از مراکش-یک تست معتبر قبل از عزیمت COVID-19 دریافت کنند. الزامات آزمایش کشورهای سوم نیز در 29 آگوست 2021 ، ساعت 00:01 EDT اعمال می شود.

کانادا همچنان از نزدیک وضعیت را زیر نظر دارد و از نزدیک با دولت مراکش و اپراتورهای هوانوردی همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که روش های مناسب برای برقراری مجدد ایمن پروازهای مستقیم به محض اجازه شرایط برقرار شده است.

محدود کردن پروازها از کشورهای نگران کننده بخشی از رویکرد کلی کانادا در مدیریت مسئولانه و موثر طرح بازگشایی مرزهای کانادا است.

به کانادایی ها توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری به خارج از کانادا خودداری کنند-سفرهای بین المللی خطر قرار گرفتن در معرض و گسترش COVID-19 و انواع آن را افزایش می دهد. اقدامات مرزی نیز با تغییر وضعیت اپیدمیولوژیک همچنان در معرض تغییر است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.