حمل و نقل کانادا اقدامات جدیدی را برای برقراری مجدد پروازهای مستقیم از مراکش در 29 اکتبر 2021 ارائه می کند.

[ad_1] 21 اکتبر 2021 اتاوا حمل و نقل کانادا کانادا همچنان به اتخاذ رویکردی مبتنی بر ریسک و سنجیده برای بازگشایی مرزها ادامه می دهد و در عین حال سلامت و ایمنی همه افراد در کانادا را در اولویت قرار می دهد. بر اساس بهبود وضعیت COVID-19 در مراکش، حمل و نقل کانادا اعلان هوایی

کد خبر : 119862
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
حمل و نقل کانادا اقدامات جدیدی را برای برقراری مجدد پروازهای مستقیم از مراکش در 29 اکتبر 2021 ارائه می کند.

[ad_1]

21 اکتبر 2021 اتاوا حمل و نقل کانادا

کانادا همچنان به اتخاذ رویکردی مبتنی بر ریسک و سنجیده برای بازگشایی مرزها ادامه می دهد و در عین حال سلامت و ایمنی همه افراد در کانادا را در اولویت قرار می دهد.

بر اساس بهبود وضعیت COVID-19 در مراکش، حمل و نقل کانادا اعلان هوایی (NOTAM) که پروازهای مستقیم به مراکش از کانادا را محدود می کند ، لغو می کند. برای ازسرگیری ایمن این پروازها، اقدامات بهداشت عمومی اضافی زیر معرفی خواهد شد.

از ساعت 00:01 EDT در 29 اکتبر، fمسافران واکسینه شده ully و آن دسته از مسافران واکسینه نشده که واجد شرایط ورود به کانادا هستند، می توانند با اقدامات اضافی زیر پروازهای مستقیم مراکش به کانادا را سوار شوند:

  • مسافران باید یکی از موارد زیر را داشته باشند:
    • اثبات نتیجه آزمایش مولکولی قبل از عزیمت منفی COVID-19 که در گواهی آزمایش PCR COVID-19 مراکش صادر شده توسط دولت مراکش و به رسمیت شناخته شده توسط کمیسیون اروپا ، گرفته شده در 72 ساعت پس از خروج برنامه ریزی شده ؛ یا،
    • اثبات نتیجه آزمایش مثبت قبلی بین 14 تا 180 روز قبل از عزیمت به کانادا به جای آزمایش منفی. تیراول هایی که بیش از 14 روز در مراکش بوده اند و در مراکش مبتلا شده اند ، باید مدرکی از آزمایش مثبت مولکولی COVID-19 ثبت شده در گواهی آزمایش PCR COVID-19 مراکش توسط دولت مراکش صادر شده است. مسافرانی که قبل از ورود به مراکش آلوده شده اند باید قبل از ورود خود مدرکی مبنی بر عفونت قبلی از کشور دیگری ارائه دهند.
  • قبل از سوار شدن به هواپیما، اپراتورهای هوایی مسافران را احراز هویت می کنند. گواهینامه های آزمایش PCR COVID-19 مراکش با اسکن کدهای QR دیجیتال برای تأیید / تأیید هویت مسافر و نتیجه آزمایش آنها. آنها همچنین اطمینان حاصل می کنند که مسافران واجد شرایط آمدن به کانادا هستند، اطلاعات خود را در برنامه تلفن همراه یا وب سایت ArriveCAN آپلود کرده اند و ماسکی برای پوشیدن در طول سفر دارند. مسافرانی که نتوانند این شرایط را برآورده کنند از سوار شدن به هواپیما خودداری می کنند.

مسافران افرادی که واجد شرایط ورود به کانادا هستند و مراکش را از راه غیر مستقیم به مقصد کانادا ترک می کنند ، هنوز باید 72 ساعت پس از پرواز خود به کانادا ، یک آزمایش مولکولی مثبت کووید -19 منفی از یک کشور ثالث – غیر از مراکش – قبل از ادامه سفر خود به کانادا.

مسافران همچنین باید شرایط ورود به زیر را داشته باشند قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان و مدارک مناسب سفر و مهاجرت را در صورت لزوم ارائه دهید. تصمیم نهایی در مورد ورود و قرنطینه توسط نماینده دولت در بندر ورودی بر اساس اطلاعات ارائه شده در زمان ورود انجام می شود.

سفرهای بین‌المللی خطر قرار گرفتن در معرض و گسترش COVID-19، از جمله عفونت ناشی از انواع جدید را افزایش می‌دهد. اقدامات مرزی و بهداشت عمومی همچنان در معرض تغییر با تحول وضعیت اپیدمیولوژیک است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.