حمله EUR/USD به مقاومت خوشه ای پیش از NFP ایالات متحده. بعد چه می شود؟

[ad_1] پیش بینی یورو: بازدهی خزانه داری آمریکا در ماه می کاهش یافت، اما صعود خود را از سر گرفت. این ممکن است بهبود یورو را پیچیده کند اگر داده‌ها نشان دهد بازار کار به انقباض ادامه می‌دهد، می‌تواند به افزایش انتظارات فدرال رزرو برای افزایش 50 واحدی دیگر در ماه سپتامبر کمک کند. این

کد خبر : 212810
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
حمله EUR/USD به مقاومت خوشه ای پیش از NFP ایالات متحده.  بعد چه می شود؟

[ad_1]

پیش بینی یورو:

  • بازدهی خزانه داری آمریکا در ماه می کاهش یافت، اما صعود خود را از سر گرفت. این ممکن است بهبود یورو را پیچیده کند
  • اگر داده‌ها نشان دهد بازار کار به انقباض ادامه می‌دهد، می‌تواند به افزایش انتظارات فدرال رزرو برای افزایش 50 واحدی دیگر در ماه سپتامبر کمک کند.
  • این مقاله به سطوح فنی کلیدی EUR/USD می پردازد تا در کوتاه مدت به آن توجه داشته باشید

بیشترین خوانده شده: یورو حمایت می کند اما ریسک های نزولی باقی می مانند

بازدهی خزانه داری ایالات متحده در اوایل ماه مه با این گمانه زنی مبنی بر اینکه تضعیف فعالیت اقتصادی ایالات متحده باعث می شود FOMC چرخه انقباض تهاجمی خود را در افق پیش بینی کند کند، در اوایل ماه مه اصلاح متوسطی را آغاز کرد. پس از آن که رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، یکی از اعضای بانک مرکزی بدون حق رای، به سیاست گذاران هشدار داد که به طور بالقوه می توانند افزایش نرخ بهره را در ماه سپتامبر متوقف کنند، کاهش نرخ ها در اواخر ماه شتاب گرفت. در مقابل این پس‌زمینه، شاخص DXY نسبت به بالاترین حد خود در سال 2022 اخیراً کاهش چشمگیری داشته است. تقویت یورو و سایر ارزها، اما ضعف ممکن است به زودی شروع به بهبود کند.

در هر صورت، چشم انداز سیاست پولی احتمالا مهم ترین کاتالیزور برای بازارها در ماه های آینده خواهد بود. در حالی که انتظارات ممکن است تغییر کند، معامله گران به طور فزاینده ای متقاعد شده اند که Feدرال رزرو از مسیر منحرف نمی شود، اما استراتژی را برای افزایش بارهای جلویی در کوتاه مدت ادامه دهید.

پس از تعدیل 50 امتیازی در ماه میوال استریت فرض کرد که فدرال رزرو به افزایش هزینه های استقراض با آن سرعت در ماه های ژوئن و ژوئیه ادامه خواهد داد، اما سپس در جلسات بعدی به حرکت استاندارد 25 bp باز خواهد گشت. با این حال، اکنون، شرط‌بندی‌ها در مورد افزایش نیم درصدی دیگر بانک در ماه سپتامبر افزایش می‌یابد، و معامله‌گران احتمال 64 درصدی را برای این سناریو در نظر می‌گیرند که در مقایسه با 35 درصد یک هفته پیش، افزایش یافته است.

اگرچه داده‌های فعالیت ایالات متحده در حال سرد شدن است، اما اقتصاد همچنان به خوبی حفظ شده است، همانطور که در نظرسنجی تولیدی ISM در ماه مه نشان می‌دهد که نشان می‌دهد. قدرتمند گسترش در بخش صنعتی این گزارش حاکی از آن است که سخت‌تر شدن شرایط مالی هنوز تقاضا را به اندازه کافی برای مهار فشارهای تورمی کاهش نداده است، نشانه‌ای از اینکه ممکن است به واکنش تهاجمی‌تری در برداشتن مسکن نیاز باشد.

ممکن است داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده ممکن است کمک کند انتظارات سیمان برای افزایش نرخ جامبو دیگر در پایان سه ماهه سوم اگر استخدام قوی باقی بماند. اقتصاد به احتمال زیاد در اشتغال کامل است، بنابراین ایجاد شغل قوی می تواند افزایش دستمزدها را تسریع کند و فشار قیمت ها را در بدترین زمان ممکن، زمانی که CPI در بالاترین حد چهار دهه قرار دارد، تقویت کند.

در محیط فعلی، یورو برای ادامه روند بهبود خود در برابر دلار آمریکا با مشکلاتی روبرو خواهد شد. در حالی که چرخش بانک مرکزی اروپا به سمت یک موضع جنگ طلبانه تر و تعهد آن برای خروج از نرخ های منفی تا سپتامبر، پول رایج را در روزهای اخیر تقویت کرده است، بازدهی ممکن است در اروپا به میزان قابل توجهی بالاتر نرود بدون اینکه افزایش خطرات تکه تکه شدن. از سوی دیگر، در ایالات متحده، نرخ‌ها می‌توانند مجدداً افزایش یابند زیرا مقامات فدرال رزرو تمایل نشان داده‌اند در صورت نیاز برای دستیابی به وظایف خود، قوی‌تر عمل کنند. گفته می شود، با افزایش دوباره هزینه های انرژی، احتمالاً اقدامات قوی تری برای بازگرداندن ثبات قیمت ها انجام خواهد شد.

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

پس از صعود اخیر، EUR/USD نزدیک به مقاومت خوشه ای در منطقه 1.0740/1.0785 معامله می شود، جایی که میانگین متحرک ساده 50 روزه با یک خط روند نزولی کوتاه مدت و 38.2% اصلاح فیبوناچی کاهش 2022 همگرا می شود. اگر گاوها موفق شوند قاطعانه این مانع را برطرف کنند، می‌توانیم شاهد حرکت به سمت 1.0925، یعنی اصلاح فیب 50 درصدی باشیم.

از طرف دیگر، اگر فروشندگان بازگشت کنند و باعث بازگشت نزولی شوند، حمایت اولیه از 1.0650 تا 1.0630 کشیده می شود. در ضعف بیشتر، تمرکز روی منطقه روانی 1.0500 و به دنبال آن پایین ترین سطح ماه می در حدود 1.0350 تغییر می کند.

نمودار فنی EUR/USD

یورو دلار

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.