حمله روسیه انتظار می رود شامل خارکف، مناطق Zaporizhzhia – رئیس امنیت اوکراین باشد

[ad_1] الکسی دانیلوف، رئیس شورای امنیت ملی و دفاع، گفت که نیروهای روسی در حال بررسی دفاعی کیف در زاپوریژژیا که بخشی از یک پل زمینی تحت کنترل مسکو بین شرق اوکراین و کریمه در ساحل جنوبی دریای سیاه است، هستند. او همچنین در مصاحبه ای با رویترز گفت که کیف یک فشار جدید روسیه

کد خبر : 317049
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۳:۵۳
حمله روسیه انتظار می رود شامل خارکف، مناطق Zaporizhzhia – رئیس امنیت اوکراین باشد

[ad_1]

الکسی دانیلوف، رئیس شورای امنیت ملی و دفاع، گفت که نیروهای روسی در حال بررسی دفاعی کیف در زاپوریژژیا که بخشی از یک پل زمینی تحت کنترل مسکو بین شرق اوکراین و کریمه در ساحل جنوبی دریای سیاه است، هستند.

او همچنین در مصاحبه ای با رویترز گفت که کیف یک فشار جدید روسیه در منطقه خارکف را که تابستان گذشته توسط یک ضد حمله برق آسای اوکراینی توسط نیروهای مسکو دفع شد، «منفی نمی کند».

او که در دفتر خود در کی‌یف، پایتخت این کشور صحبت می‌کرد، گفت: «البته تلاش‌هایی برای حمله در جهت خارکف یا زاپوریژژیا صورت خواهد گرفت.» میزان موفقیت آنها به ما بستگی دارد.»

مقامات ارشد اوکراین از جمله ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین گفته‌اند که مسکو در هفته‌های آینده تلاش خواهد کرد تا یک حمله بزرگ دیگر را با نیروهای تازه بسیج شده انجام دهد.

دانیلوف پیش‌بینی‌های قبلی کی‌یف مبنی بر اینکه روسیه همچنان می‌خواهد تمام مناطق دونتسک و لوهانسک در شرق را که مسکو در سال گذشته در همه‌پرسی‌هایی که کیف و غرب آن‌ها را ساختگی رد شده‌اند، به‌عنوان قلمرو خود قلمداد کرد، تصرف کند، تکرار کرد.

نبردها به ویژه در اطراف شهر باخموت در استان دونتسک که تحت کنترل دولت اوکراین است، شدت گرفته است. نیروهای روسی هفته‌ها در تلاش برای محاصره و تصرف باخموت با هزینه سنگین بوده‌اند.

دانیلوف گفت که کیف انتظار دارد روسیه به دنبال دستیابی به نتایج قابل اثبات در یک سالگرد تهاجم تمام عیار خود در 24 فوریه باشد.

آنها باید چیزی برای نشان دادن در برابر مردم خود داشته باشند و تمایل زیادی برای انجام یک کار بزرگ، همانطور که می بینند، تا این تاریخ دارند.”

پیش از این، مقامات اوکراینی گفته بودند که نیروهای روسیه می توانند از بلاروس متحد مسکو به شمال غرب حمله کنند. اما دانیلوف گفت که “تردید است که آنها بتوانند از آن جهت بیایند” زیرا “به وضوح نیروهای کافی در آنجا وجود ندارد”.

مهمات بیشتر، حملات به روسیه

اوکراین همچنین در حال برنامه ریزی یک حمله بهاری در حالی است که منتظر تحویل تانک های جنگی وعده داده شده غربی و موشک های دوربردتر، از جمله یک سیستم موشکی جدید از ایالات متحده است که برد حمله نیروهای اوکراینی را دو برابر می کند.

اما دانیلوف گفت که زره‌های سنگین و گلوله‌های توپخانه، به ویژه کالیبر 155 میلی‌متری، یکی از نیازهای فوری کیف است زیرا با حمله جدید بالقوه نیروی آتش سنگین روسیه مواجه است.

او گفت: «بسیاری از سؤالات به میزان ذخایر پوسته بستگی دارد. “زیرا اگر شما سلاح دارید، اما چیزی برای شلیک ندارید، پس این یک چالش است.”

نیروهای مسکو همچنین در ماه‌های اخیر با استفاده از موشک‌ها و پهپادها برای هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی اوکراین و دیگر اهداف غیرنظامی، موج‌های منظم حملات هوایی را به راه انداخته‌اند.

دانیلوف گفت که اوکراین برای حمله به اهدافی در داخل روسیه موجه خواهد بود، اگرچه مقامات کیف علناً به حمله به خارج از مرز اوکراین اعتراف نکرده‌اند.

او گفت: «بگذارید بگوییم نقطه‌ای در روسیه وجود دارد که ما مطمئناً می‌دانیم که یک دستگاه به سمت فرزندان ما موشک شلیک می‌کند. “آیا ما باید با آرامش به این نقطه نگاه کنیم و چشمان خود را ببندیم – یا اگر ظرفیت داریم آن را از بین ببریم؟” او گفت.

«اگر تأسیساتی وجود دارد که باعث ویرانی کشور ما می شود… باید این تأسیسات را از بین ببریم. این جنگ است.”

الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین روز یکشنبه گفت که اوکراین از تسلیحات دوربردی که ایالات متحده تعهد کرده است برای ضربه زدن به واحدهای روسی فقط در اراضی اشغالی اوکراین استفاده خواهد کرد.

(گزارش توسط دن پلشوک و مکس هاندر؛ نوشته دن پلشوک؛ ویرایش توسط مارک هاینریش)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.