حمله خمس به یک ستاره؛ این حرکت بزدلانه است!

[ad_1] پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با الشارجه امارات اظهار داشت: فرصت خیلی خوبی برای ما و باشگاه است که در معتبرترین رقابت آسیا حضور داشته باشیم. این بازی برای ما یک هدیه و فرصتی است که به ما داده شده. بازیکنانی که فصل پیش داشتیم با بازی‌های خوب

کد خبر : 391158
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
حمله خمس به یک ستاره؛ این حرکت بزدلانه است!

[ad_1]

پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با الشارجه امارات اظهار داشت: فرصت خیلی خوبی برای ما و باشگاه است که در معتبرترین رقابت آسیا حضور داشته باشیم. این بازی برای ما یک هدیه و فرصتی است که به ما داده شده. بازیکنانی که فصل پیش داشتیم با بازی‌های خوب خود این هدیه را به ما دادند و ما باید از این هدیه استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این پرسش که حسین‌زاده پس از شکست مقابل پرسپولیس گفته بود نتیجه برای برخی بازیکنان مهم نیست، گفت: من چیزی ندیدم و هیچ مدرکی وجود ندارد که این موضوع را تأیید کند! فقط بعد از باخت بازیکنان را ناراحت دیدم. حالا که این فرصت را دارم، می‌خواهم نه فقط به بازیکنان بلکه به باشگاه یک پیامی بدهم؛ اگر لازم است چیزی به هم بگوییم، از رسانه برای آن استفاده نکنیم. به نظرم این یک حرکت بزدلانه است که چیزی را از طریق رسانه‌ها مطرح کنیم. اگر کسی چیزی می‌خواهد بگوید، بهتر است بین خودمان باشد و صحبت کنیم. من قطعاً به این موضوع رسیدگی می‌کنم و اگر چنین چیزی وجود داشته باشد بررسی می‌کنیم تا حل شود. از همه خواهش می‌کنم بیشتر کار و تلاش کنیم.

وی درباره اینکه پیانیچ به‌عنوان یکی از ستاره‌های فوتبال آسیا در تیم حریف قرار دارد و چه برنامه‌ای برای مهار او دارند، تصریح کرد: تنها راهی که وجود دارد این است که بهتر از حریف بازی کنیم. الشارجه از نظر فردی بازیکنان خوبی دارد. باید مدنظر داشته باشیم که این تیم دارای بازیکنانی است که اگر توپ را بگیرند می‌توانند تعادل را به نفع تیم‌شان تغییر دهند. ما باید بهترین بازی‌مان را انجام دهیم و بازیکنان در بالاترین سطح خودشان باشند. اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم رقابت نزدیکی با الشارجه داشته باشیم و برنده شویم.

«سرمربی الشارجه گفت از هیچ مربی ترس ندارد. نظر شما در این مورد چیست؟»، خمس در پاسخ به این سؤال خاطر نشان کرد: در واقع کاری که من می‌کنم احترام به همکارم است. در بازی فردا ما رقیب هستیم، ولی همکاریم. فکر می‌کنم کسی از کسی نمی‌ترسد، ولی باید به‌هم احترام بگذاریم. مطمئنم فردا در سطح بالایی بازی می‌کنیم و بازیکنانم آماده هستند تا نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم.

وی در واکنش به این موضوع که آیا وضعیت تراکتور باعث نمی‌شود در دیدار فردا محتاط وارد زمین شود، اظهار داشت: معمولاً وقتی شما مالکیت توپ را دارید و بیشتر حمله می‌کنید، شانس بیشتری برای پیروزی دارید. همیشه فکر می‌کنم هر چقدر شما شجاع باشید، باز هم می‌توانید شجاع‌تر عمل کنید. مهمترین چیز این است که بچه‌ها فردا بدون ترس وارد زمین شوند. بدون ترس از اینکه ببازیم باید بازی خودمان را انجام دهیم. این چیزی است که من از بازیکنان می‌خواهم. بدون توجه به نتیجه باید بهترین بازی را انجام دهیم تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم. فکر می‌کنم هواداران ما نمی‌آیند که فقط بردمان را ببینند، بلکه می‌آیند که فوتبال خوبی را ببینند و این وظیفه ماست که به آنها این را هدیه دهیم. 80 هزار نفر هوادارمان در ورزشگاه باشد و از ما حمایت کنند، اما ما با ترس بازی کنیم و با شکست آنها را بدرقه کنیم قطعاً راضی نخواهند شد.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.