حمله تند لاپید به نتانیاهو/ کسی که به این شکل شکست می‌خورد، نمی‌تواند ادامه دهد؛ استعفا کن

[ad_1] یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در انتقاد از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم گفت: کسی که به این شکل شکست می‌خورد، نمی‌تواند ادامه دهد، اسم نتانیاهو روی این فاجعه حک شده و او اعتماد دستگاه امنیتی و مردم را از دست داده و باید تنها کار شایسته ممکن را انجام دهد و

کد خبر : 439268
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
حمله تند لاپید به نتانیاهو/ کسی که به این شکل شکست می‌خورد، نمی‌تواند ادامه دهد؛ استعفا کن

[ad_1]

یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در انتقاد از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم گفت: کسی که به این شکل شکست می‌خورد، نمی‌تواند ادامه دهد، اسم نتانیاهو روی این فاجعه حک شده و او اعتماد دستگاه امنیتی و مردم را از دست داده و باید تنها کار شایسته ممکن را انجام دهد و کنار برود، زمان آن رسیده که این کابینه ما را رها کرده و از مجازات خود معاف کند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، لاپید در ادامه نیز نتانیاهو را متهم کرد که باعث بزرگترین فاجعه تاریخ رژیم صهیونیستی است و باید از زندگی آنها کنار برود.

درخواست‌ها برای استعفای فوری نتانیاهو

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نتایج نظرسنجی را منتشر کرد که نشان می‌دهد ۷۶ درصد از شرکت‌کنندگان در آن تاکید کردند که نتانیاهو باید فورا یا در پایان جنگ از سمتش استعفا دهد.

طبق نتایج این نظرسنجی، ۴۷ درصد از شرکت‌کنندگان تاکید کردند که نتانیاهو باید در پایان جنگ استعفا کند و ۲۹ درصد دیگر نیز اعلام کردند که او باید فورا از سمتش استعفا دهد و تنها ۱۸ درصد موافق ادامه دوره نخست‌وزیری نتانیاهو هستند.

همچنین ۴۴ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نتانیاهو را مسؤول درگیری‌ها دانسته و ۳۳ درصد از آنها نیز ارتش رژیم صهیونیستی را مسؤول این درگیری‌ها معرفی کردند.

انتخابات پس از اتمام جنگ

بر اساس نظرسنجی یاد شده ، ۶۴ درصد از شرکت‌کنندگان برگزاری انتخاباتی پس از اتمام جنگ را خواستار شدند و تنها ۲۶ درصد از آنها اعلام کردند که کابینه فعلی باید در قدرت باقی بماند.

در حوزه اقتصاد نیز ۶۸ درصد از شرکت‌کنندگان اظهار کردند که سیاست‌های فعلی خوب نیست و تنها ۱۹ درصد از آنها رضایت خود را اعلام کردند.

در پایان ماه اکتبر نیز نتایج یک نظرسنجی در اراضی اشغالی نشان داد که ۶۶ درصد از ساکنان این مناطق از نتانیاهو می‌خواهند پس از جنگ از سمتش استعفا دهد.

۳۱۱۳۱۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.