حمایت یک میلیارد تومانی برای حل معضلات اجتماعی

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا کریمی با اشاره به برگزاری اولین رویداد ایده‌پردازی هیأت (رویداد راه) در استان تهران اظهارداشت: اولین رویداد ایده‌پردازی هیأت توسط سازمان هیأت و تشکل‌های دینی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران فراخوانش تا ۳۰ آذرماه اعلام شد که بعد از وصول ۱۵۰ ایده از هیأت‌های سراسر استان تهران،

کد خبر : 303079
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
حمایت یک میلیارد تومانی برای حل معضلات اجتماعی

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا کریمی با اشاره به برگزاری اولین رویداد ایده‌پردازی هیأت (رویداد راه) در استان تهران اظهارداشت: اولین رویداد ایده‌پردازی هیأت توسط سازمان هیأت و تشکل‌های دینی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران فراخوانش تا ۳۰ آذرماه اعلام شد که بعد از وصول ۱۵۰ ایده از هیأت‌های سراسر استان تهران، مرحله راهبری و داوری نهایی آن از ۱۴ دی‌ماه در تکیه نیاوران آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه هدف راه‌اندازی این رویداد، ایجاد فرصتی برای نقش‌آفرینی مؤثر هیأت‌ها، تشکل‌های دینی و ظرفیت‌های مردمی در حل مسائل اجتماعی کشور بود، گفت: این رویداد در اوایل آذرماه سال جاری با انتشار فراخوانی از تمامی علاقمندان خواست تا پایان آذرماه ایده‌های خود را با توسعه معنایی کلیدواژه «خانه مادری» در قالب سه محور موضوعی تقویت انسجام اجتماعی، تقویت محافل خانگی با محوریت بانوان و میدان‌داری اجتماعی بانوان به دبیرخانه رویداد ارسال کنند که در مجموع ۱۵۰ ایده به دبیرخانه رسید. بعد از داوری اولیه ۲۵ ایده به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

معاون رویداد سازمان هیأت و تشکل‌های دینی افزود: به مدت دو روز این ایده‌ها توسط منتورها (راهنمایان) بررسی و چکش‌کاری شد و بناست در روز جمعه ۱۶ دی‌ماه داوری‌های این رویداد توسط علی حیاتی، خانم جعفری، حجت‌الاسلام زهرایی و سید رضا کاظمی انجام شود.

کریمی با اشاره به اینکه هر ایده توسط یک مسئول و دو نفر از نخبگان اتاق فکر هیأت‌ مربوطه در این رویداد ارائه می‌شود، بیان کرد: در نهایت بنا داریم با نظر داوران ۸ ایده برتر را انتخاب کنیم که به هرکدام ۵۰ میلیون تومان وام اهدا می‌شود و هر ۲۴ نفر برگزیده نیز به صورت رایگان راهی مشهد خواهند شد. برای این ۲۵ ایده راه‌یافته به مرحله نهایی نیز فضایی برای کار در نظر گرفته می‌شود و یکسال نیز آموزش و مشاوره رایگان دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این رویداد جمعه ۱۶ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در تکیه نیاوران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در مجموع یک میلیارد تومان بودجه برای حمایت از تمامی این رویدادها در مرحله اجرا درنظر گرفته شده است.

۵۷۲۴۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.