حمایت کانادا از ساخت و سازهای پایدار و نوآورانه با چوب

[ad_1] 3 فوریه 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا سرمایه گذاری در بخش جنگل های کانادا با ایجاد جوامع پایدار، سرمایه گذاری در آینده ما است. تشویق افزایش استفاده از چوب در صنعت ساخت و ساز کانادا به دستیابی به اهداف تغییر آب و هوا کمک می کند و در عین حال تقاضا برای محصولات

کد خبر : 164770
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
حمایت کانادا از ساخت و سازهای پایدار و نوآورانه با چوب

[ad_1]

3 فوریه 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا

سرمایه گذاری در بخش جنگل های کانادا با ایجاد جوامع پایدار، سرمایه گذاری در آینده ما است. تشویق افزایش استفاده از چوب در صنعت ساخت و ساز کانادا به دستیابی به اهداف تغییر آب و هوا کمک می کند و در عین حال تقاضا برای محصولات چوبی کانادا را افزایش می دهد و مشاغل خوبی برای کانادایی ها ایجاد می کند.

جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، امروز از سرمایه گذاری 887000 دلاری برای حمایت از جایگزینی پل Duchesnay Creek که شهر North Bay و Nipissing First Nation را به هم متصل می کند، اعلام کرد. دولت انتاریو 17 میلیون دلار کمک کرد. این پل در آگوست 2021 افتتاح شد.

این بودجه از طراحی و ساخت پل جایگزین جدید حمایت کرد و با هدف حفظ زیبایی شناسی چوبی اصلی پل قدیمی ساخته شد. این پل با مشارکت محدود Nipissing First Nation و Miller Paving ساخته شد که فرصت های شغلی و آموزشی را برای جامعه فراهم کرد. این پروژه با دید بالا به ترویج استفاده از چوب انبوه در پل های بزرگراه در سراسر کانادا کمک می کند. با ساخت چوب، این پروژه منجر به سود کل کربن 991 متریک تن CO2 می شود.2، که معادل خروج بیش از 190 خودرو از جاده برای یک سال کامل است.

“وقتی شرکا با هم کار می کنند، چیزهای بزرگ ساخته می شود و جوامع شکوفا می شوند.” پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی، گفت: «با استفاده از مصالح ساختمانی سبز و شامل فرصت‌های شغلی و آموزشی با جامعه محلی، این پروژه به دیگران نشان می‌دهد که چگونه مطمئن شوند آنچه ما به عنوان یک کشور می‌سازیم می‌تواند به اهداف ما برای تمیزتر و فراگیرتر کمک کند. کشور. یک تبریک بزرگ به همه دست اندرکاران.»

بودجه این پروژه از طریق برنامه ساخت و ساز سبز از طریق چوب (GCWood) منابع طبیعی کانادا تامین می شود که استفاده از چوب را در پروژه های ساختمانی غیر سنتی، مانند ساختمان ها و پل ها و ساختمان های غیر مسکونی بلند و کم ارتفاع تشویق می کند. هدف این برنامه این است که کانادا را به عنوان یک رهبر جهانی در سیستم‌ها و فناوری‌های نوآورانه ساخت و ساز چوب و در اقتصاد کم کربن قرار دهد.

پروژه‌هایی مانند این به کانادا کمک می‌کند تا با یافتن راه‌های مؤثر برای ایجاد زیرساخت‌های پایدار با استفاده از محصولات چوبی کانادا و در عین حال کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، به اهداف تغییر اقلیم ۲۰۳۰ خود دست یابد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.