حمایت وزارت دارایی روسیه از گردش استیبل کوین ها در کشور – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] به گفته یک نماینده بلندپایه، وزارت دارایی روسیه آماده حمایت از قانونی شدن تراکنش‌های استیبل کوین در روسیه است. در حالی که وزارتخانه تشخیص می دهد که ارزهای دیجیتال می توانند زمینه را برای یک سیستم مالی جدید فراهم کنند، وزارتخانه مطمئن نیست که آیا بهتر از سیستم فعلی خواهد بود یا خیر. Minfin

کد خبر : 226907
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
حمایت وزارت دارایی روسیه از گردش استیبل کوین ها در کشور – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

به گفته یک نماینده بلندپایه، وزارت دارایی روسیه آماده حمایت از قانونی شدن تراکنش‌های استیبل کوین در روسیه است. در حالی که وزارتخانه تشخیص می دهد که ارزهای دیجیتال می توانند زمینه را برای یک سیستم مالی جدید فراهم کنند، وزارتخانه مطمئن نیست که آیا بهتر از سیستم فعلی خواهد بود یا خیر.

Minfin روسیه برای قانونی کردن استیبل کوین ها در صورت نیاز کسب و کار باز است

به گفته ایوان چبسکوف، مدیر بخش سیاست مالی این وزارتخانه، وزارت دارایی فدراسیون روسیه (Minfin) به طور کلی از مجوز گردش استیبل کوین ها در کشور حمایت می کند. این مقام ارشد این بیانیه را در جریان “تأثیر وب 3 – عصر جدید اینترنت اعتماد؟” بیان کرد. پانل در هفته خلاق روسیه.

چبسکوف خاطرنشان کرد که مینفین از دیدگاه کارآفرینان روسی به این موضوع نگاه می کند. «اگر نیاز به تسویه حساب برای کسب‌وکارها، شرکت‌ها یا سرمایه‌گذاران وجود دارد، اگر به چنین ابزاری نیاز دارند، به روش جدیدی سرمایه‌گذاری کنید، زیرا هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، بهتر از ابزارهای قبلی کار می‌کند و اگر بتوانیم ریسک‌های مرتبط با آن را محدود کنیم، ما همیشه از چنین ابتکاراتی حمایت خواهیم کرد.» او توضیح داد.

به نقل از RBC Crypto، نماینده دولت همچنین خاطرنشان کرد که بلاک چین به طور کلی، و همچنین دارایی های رمزنگاری، دیجیتالی سازی و توکن سازی، به طور بالقوه می توانند فرصتی برای ایجاد یک سیستم مالی کاملاً جدید فراهم کنند. چبسکوف گفت: “اما نمی توان کاملاً مطمئن بود که این سیستم می تواند بهتر از سیستم های مالی موجود کار کند.”

وزارت دارایی روسیه نیروی محرکه تلاش‌ها برای قانونی کردن عملیات با ارزهای دیجیتال در روسیه بوده است و اوایل سال جاری لایحه جدیدی را با عنوان «در مورد ارز دیجیتال» ارائه کرد که برای پر کردن شکاف‌های نظارتی برجای مانده توسط قانون «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال» طراحی شده بود. زمانی که در ژانویه 2021 لازم الاجرا شد، این مورد فقط تا حدی مسائل مربوط به کریپتو را تنظیم کرد.

از سوی دیگر، بانک مرکزی روسیه مخالفت شدید خود را با اجازه دادن به تراکنش‌های رمزنگاری در این کشور حفظ کرده است، در حالی که روبل دیجیتالی را توسعه داده و ممنوعیت کلی فعالیت‌های مرتبط با رمزارز را پیشنهاد می‌کند. اخیراً، موضع خود را کمی ملایم تر کرد و فرماندار الویرا نابیولینا اظهار داشت که تنظیم کننده می تواند با پرداخت های ارزهای دیجیتال در مقیاس کوچک در شهرک های بین المللی در بحبوحه افزایش تحریم های غرب علیه روسیه موافقت کند.

اظهارات چبسکوف علیرغم سقوط terrausd (UST) که باعث رکود عمده بازار و از دست دادن اعتماد به استیبل کوین ها شد، بیان می شود. آناتولی آکساکوف، رئیس کمیته بازار مالی پارلمانی اخیراً به وضعیت بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرد و هشدار داد که قانون آتی، که در سال جاری مورد بازنگری های متعددی قرار گرفته است، “سخت” خواهد بود.

برچسب ها در این داستان

صورتحساب، گردش، رمزنگاری، بازار رمزنگاری، پرداخت‌های رمزنگاری، مقررات رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، پیش‌نویس قانون، وزارت دارایی، تسویه‌حساب‌های بین‌المللی، قانون، قانونی‌سازی، قانون‌گذاری، Minfin، وزارت، پرداخت‌ها، مقررات، روسیه، روسیه، تسویه‌حساب‌ها، استیبل کوین‌ها

آیا فکر می کنید مقامات روسیه گردش استیبل کوین ها را قانونی خواهند کرد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Ultraskrip

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.