حمایت مالی ، خوراک اضطراری برای کشاورزان بریتیش کلمبیا (BC) ، دامداران

[ad_1] 10 آگوست 2021-ویکتوریا ، بریتیش کلمبیا-کشاورزی و صنایع غذایی کانادا دولت بریتیش کلمبیا (پیش از میلاد) و کانادا از کشاورزان و دامداران پیش از میلاد که در آتش سوزی ، گرمای شدید و خشکسالی طولانی مدت در سال 2021 متحمل خسارت شده اند ، حمایت مالی می کنند. این حمایت از طریق چندین برنامه

کد خبر : 92706
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
حمایت مالی ، خوراک اضطراری برای کشاورزان بریتیش کلمبیا (BC) ، دامداران

[ad_1]

10 آگوست 2021-ویکتوریا ، بریتیش کلمبیا-کشاورزی و صنایع غذایی کانادا

دولت بریتیش کلمبیا (پیش از میلاد) و کانادا از کشاورزان و دامداران پیش از میلاد که در آتش سوزی ، گرمای شدید و خشکسالی طولانی مدت در سال 2021 متحمل خسارت شده اند ، حمایت مالی می کنند.

این حمایت از طریق چندین برنامه برای کمک به معیشت کشاورزان و دامداران ، مزارع خانوادگی و کمک به امنیت غذایی استان انجام می شود.

دولتهای BC و کانادا در حال ایجاد یک پاسخ فدرال-استانی AgriRecovery برای کمک به تولیدکنندگانی هستند که به دلیل آتش سوزی و خشکسالی هزینه های بازیابی فوق العاده ای را تجربه می کنند.

این استان همچنین با اجرای “مشارکت دیرهنگام” در برنامه کشاورزی پایدار فدرال-استانی برای سال 2021 ، اقداماتی را برای حمایت بیشتر و فوری کشاورزان و دامداران انجام داده است. این برنامه بودجه ای را برای کشاورزانی فراهم می کند که به دلیل از دست دادن محصولات یا احشام یا کاهش دام یا دچار کاهش درآمد شده اند. وضعیت بازار. مشارکت دیرهنگام به این معنی است که کشاورزان BC که در سال برنامه 2021 ثبت نام نکرده اند می توانند تا دسامبر برای ثبت نام اقدام کنند. 31 ، 2022.

کشاورزانی که در سال برنامه AgriStability 2021 ثبت نام کرده اند ، واجد شرایط دریافت مبلغ موقت بسیار بالاتری طی چند هفته پس از تکمیل فرم های درخواست هستند. افزایش حداکثر پرداخت موقت از 50 to به 75 payment از پرداخت نهایی برآورد شده ، جریان نقدی کشاورزان را بهبود می بخشد و به آنها در ادامه فعالیت در سال جاری کمک می کند.

دامداران و کشاورزان بریتیش کلمبیا (BC) که از میزان خوراک موجود خود کاسته اند و به دلیل آتش سوزی های تابستانی نیاز به پشتیبانی اضطراری دارند نیز ممکن است واجد شرایط دریافت یونجه از طریق برنامه تغذیه اضطراری تعیین شده توسط استان باشند و از مراقبت مستمر برای آنها اطمینان حاصل کنند. حیوانات آنها

برنامه تغذیه اضطراری آتش سوزی 2021 برای مشاغل دام تجاری که نمی توانند به منابع عادی تغذیه خود دسترسی پیدا کنند ، یا اگر علوفه فعلی آنها سوخته یا ناامن است ، تا 14 روز از غذای اضطراری پشتیبانی می کند. این برنامه همچنین از مشاغلی که مجبور به استفاده از علوفه یا منابع خوراکی هستند که معمولاً برای تغذیه دامها در چرخه تولید سالانه خود استفاده می شود ، پشتیبانی می کند.

تولیدکنندگان کشاورزی که به کمک یا اطلاعات اضطراری نیاز دارند ، از جمله کمک به جابجایی دام ، خوراک اضطراری ، مجوز ورود مجدد به مناطق تخلیه یا سایر مسائل اضطراری مربوط به وضعیت آتش سوزی ، باید با ملت اول خود یا مقام محلی منطقه تماس بگیرند. جایی که عملیات آنها واقع شده است مقامات محلی و First Nations مسئول تصمیمات مدیریت اضطراری در حوزه های قضایی خود هستند و توسط وزارت کشاورزی ، غذا و شیلات و مرکز عملیات اضطراری منطقه ای استان بریتیش کلمبیا (BC) پشتیبانی می شوند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.