حمایت دولت کانادا از افزایش و رشد بخش تولیدی جنوب انتاریو

[ad_1] سرمایه گذاری 8.5 میلیون دلاری برای 110 شغل ماهر ایجاد می کند و به چهار کسب و کار نوآورانه کمک می کند تا بزرگ شوند و رشد کنند. 13 ژانویه 2022 – کاناتا، انتاریو بخش تولید همچنان یک محرک حیاتی در اقتصاد جنوب انتاریو است. کالاهای حیاتی برای بازارهای داخلی و جهانی تولید می

کد خبر : 155337
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
حمایت دولت کانادا از افزایش و رشد بخش تولیدی جنوب انتاریو

[ad_1]

سرمایه گذاری 8.5 میلیون دلاری برای 110 شغل ماهر ایجاد می کند و به چهار کسب و کار نوآورانه کمک می کند تا بزرگ شوند و رشد کنند.

13 ژانویه 2022 – کاناتا، انتاریو

بخش تولید همچنان یک محرک حیاتی در اقتصاد جنوب انتاریو است. کالاهای حیاتی برای بازارهای داخلی و جهانی تولید می کند و برای کانادایی ها مشاغل پردرآمد ایجاد می کند. دولت کانادا متعهد به سرمایه‌گذاری در تولیدکنندگان و شرکت‌های داخلی است که از راه‌حل‌های هوشمندتر و پاک‌تر حمایت می‌کنند و زنجیره‌های تامین محلی حیاتی را تقویت می‌کنند، زیرا ما به سمت یک اقتصاد پایدارتر و انعطاف‌پذیرتر می‌سازیم.

امروز، محترم Helena Jaczek، وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای جنوب انتاریو (FedDev Ontario))، مجموع سرمایه گذاری 8.5 میلیون دلاری را برای چهار کسب و کار نوآورانه اعلام کرد: Equispheres Inc.، The Crump Group Inc.، Fourmark Manufacturing Inc. و BIG-nano Corporation.

این بودجه از ایجاد بیش از 110 شغل جدید و حفظ بیش از 75 شغل موجود در سراسر منطقه حمایت می کند، همچنین زباله های دفن زباله و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد، زنجیره تامین را تقویت می کند و فرصت های بازار را افزایش می دهد. برای جزئیات پروژه، لطفا به پس زمینه مراجعه کنید.

شرکت‌های کوچک و متوسط ​​انتاریوی جنوبی انعطاف‌پذیری و سازگاری باورنکردنی در مواجهه با COVID-19 نشان داده‌اند. دولت کانادا متعهد است که به کسب و کارهای تولیدی جنوب انتاریو ابزارهای مورد نیاز برای افزایش مقیاس، ایجاد مشاغل خوب و استفاده از فرصت های جدید برای رونق در آینده را فراهم کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.