حمایت حشمت مهاجرانی از اسکوچیچ

حشمت مهاجرانی درباره قرعه‌کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: اگر کنفدراسیون آسیا اختیار قرعه‌کشی را به ما می‌داد، از این بهتر نمی‌توانستیم قرعه را برای خودمان برداریم. فقط باید می‌گفت اگر دوست دارید کره را هم بردارید و هند یا پاکستان را به جای آن بگذارید. او ادامه داد: باتوجه به این حریفان

کد خبر : 73172
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
حمایت حشمت مهاجرانی از اسکوچیچ



حشمت مهاجرانی درباره قرعه‌کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: اگر کنفدراسیون آسیا اختیار قرعه‌کشی را به ما می‌داد، از این بهتر نمی‌توانستیم قرعه را برای خودمان برداریم. فقط باید می‌گفت اگر دوست دارید کره را هم بردارید و هند یا پاکستان را به جای آن بگذارید.

او ادامه داد: باتوجه به این حریفان دیگر بحثی وجود نخواهد داشت، چون به جز کره همه حریفان ما در غرب آسیا هستند و این تیم‌ها در چند سال اخیر بارها با ما بازی کردند و قبل از بازی از نظر روحی از ما شکست خورده‌اند. پیشینه فوتبال ما نشان داده نسبت به این تیم‌ها برتری داریم. در گروه دوم فقط عربستان و عمان از غرب آسیا هستند و گروهی به مراتب سخت‌تر از این گروه است.

سرمربی سال‌های دور تیم ملی ایران درباره حفظ اسکوچیچ گفت: تصمیم فدراسیون برای حفظ اسکوچیچ منطقی و عقلانی بود، چون در مدت کوتاه نمی‌توانستیم دگرگونی به وجود بیاوریم. ما در بازی‌های گذشته تیم‌ملی دیدیم که مربیان تیم ملی متوجه نقطه ضعف ایران در خط دفاع شدند. تنها چیزی که احتیاج داریم آرامش است و باید یک یا دو دیدار تدارکاتی هم با یک تیم‌ قدرتمند و یک تیم متوسط بازی کنیم و نقاط ضعف و قوت‌مان را بررسی کنیم.

او اضافه کرد: مشکلات‌مان را در بازی‌های منامه لمس کردیم و وضعیت تیم ملی را می‌دانیم. برای رفع آن مشکلات باید بازی‌های تدارکاتی و اردوهای کوتاه مدت برگزار کنیم. دور دوم مقدماتی جام جهانی از دور اول آسان‌تر است و به امید خدا می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: مشکل بزرگ یحیی برای دیدار با فولاد

253 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.