حمایت از Ripple در شکایت SEC در مورد XRP رشد می کند – مدیر عامل می گوید “بی سابقه است” – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] پشتیبانی از آزمایشگاه های ریپل در مبارزه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بر روی xrp، با ثبت 12 خلاصه amicus افزایش یافته است. براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، گفت: “این بی سابقه است.” 12 خلاصه آمیکوس برای پشتیبانی از ریپل ثبت شده است در حالی که این شرکت به مبارزه

کد خبر : 277031
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
حمایت از Ripple در شکایت SEC در مورد XRP رشد می کند – مدیر عامل می گوید “بی سابقه است” – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

پشتیبانی از آزمایشگاه های ریپل در مبارزه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بر روی xrp، با ثبت 12 خلاصه amicus افزایش یافته است. براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، گفت: “این بی سابقه است.”

12 خلاصه آمیکوس برای پشتیبانی از ریپل ثبت شده است

در حالی که این شرکت به مبارزه با دعوای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بر سر فروش XRP ادامه می دهد، تعداد فزاینده ای از amicus در حمایت از آزمایشگاه های ریپل ثبت شده است. تاکنون دوازده گزارش آمیکوس از طرف ریپل ثبت شده است، از جمله یکی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال فهرست شده در نزدک، کوین‌بیس، که یکی از اولین پلتفرم‌های معاملاتی بود که XRP را پس از شکایت SEC از فهرست حذف کرد.

برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل روز جمعه در توییتی نوشت:

برای کسانی که تعدادشان را حفظ می کنند، 12 خلاصه آمیسی ارسال شده است. بی سابقه است (به من گفته می شود) که چنین اتفاقی در این مرحله بیفتد. آنها هر کدام – به روش منحصر به فرد خود – صدمات جبران ناپذیری را که SEC به هر جنبه ای از اقتصاد کریپتو ایالات متحده وارد می کند، در صورت رسیدن به آن توضیح می دهند.

علاوه بر کوین‌بیس، افراد، شرکت‌ها و سازمان‌های دیگری که از طرف ریپل خلاصه‌های آمیکوس را ارسال کرده‌اند عبارتند از ICAN، I-Remit، Tapjets، Spendthebits، انجمن بلاک چین، جان ای. دیتون، شورای نوآوری رمزنگاری، Valhil Capital، اتاق تجارت دیجیتال. ، سیستم های پرداخت Cryptillian و Veri Dao LLC.

با افزایش روزافزون بریف های آمیکوس که از طرف ریپل ثبت می شود، SEC از دادگاه زمان بیشتری برای پاسخ به آنها درخواست کرد. روز جمعه دادگاه اعطا شده پیشنهاد آژانس مبنی بر تمدید زمان برای تشکیل پرونده و پاسخگویی به amicus briefs. آخرین مهلت برای ارسال خلاصه amicus اکنون 11 نوامبر است و پاسخ ها باید تا 30 نوامبر ارسال شوند.

استوارت آلدروتی، مشاور عمومی ریپل، پنجشنبه در توییتی درباره اینکه کمیسیون SEC به دنبال زمان بیشتر برای پاسخ به تمام خلاصه‌های دوستانه است، اظهار داشت:

ده‌ها صدای مستقل – شرکت‌ها، توسعه‌دهندگان، صرافی‌ها، منافع عمومی و انجمن‌های تجاری، دارندگان خرده‌فروشی – همگی در SEC v Ripple ثبت نام کرده‌اند تا توضیح دهند که SEC چقدر اشتباه خطرناک است. پاسخ SEC؟ ما به زمان بیشتری نیاز داریم، نه برای گوش دادن یا تعامل، بلکه کورکورانه بولدوزر کردن.

رگولاتور اوراق بهادار در دسامبر 2020 از ریپل، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران آن کریس لارسن به دلیل فروش XRP شکایت کرد و ادعا کرد که رمز ارز دیجیتال یک امنیت است.

گارلینگ هاوس ماه گذشته گفت که انتظار دارد در نیمه اول سال 2023 پاسخی دریافت کند و اشاره کرد که اگر رگولاتور اعلام کند که XRP یک اوراق بهادار نیست، ریپل تسویه حساب با ناظر اوراق بهادار را در نظر خواهد گرفت. مدیر اجرایی تاکید کرد که پرونده XRP فقط مربوط به Ripple نیست، بلکه کل صنعت کریپتو است.

گری جنسلر، رئیس SEC در چندین مورد گفته است که در حالی که بیت کوین یک کالا است، بیشتر توکن های رمزنگاری دیگر اوراق بهادار هستند. با این حال، SEC به دلیل اتخاذ یک رویکرد اجرایی محور برای تنظیم صنعت کریپتو مورد انتقاد قرار گرفته است. علاوه بر این، چهار قانونگذار آمریکایی در این هفته نامه‌ای به گنسلر ارسال کردند و او را به «سوء مدیریت ریاکارانه» در SEC و امتناع از «عملکرد آنچه او موعظه می‌کند» متهم کردند.

برچسب ها در این داستان

خلاصه amicus، Brad Garlinghouse، Coinbase، دادگاه SEC، Ripple، Ripple Labs، SEC، دعوای دوم بر سر xrp، sec xrp، پشتیبانی از Ripple، XRP، امنیت xrp

آیا فکر می کنید SEC یا Ripple Labs برنده این پرونده خواهند بود؟ آیا فکر می کنید SEC اعلام خواهد کرد که XRP یک امنیت نیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.