حمایت از کانادایی ها از طریق بازیابی

[ad_1] سال گذشته، دولت کانادا یک طرح واکنش اقتصادی با اقدامات بی‌سابقه برای مقابله با چالش بی‌سابقه این همه‌گیری وضع کرد. این طرح در حال انجام است: کانادا از هدف خود برای ایجاد یک میلیون شغل جدید فراتر رفته است. کانادا دومین بازیابی سریع مشاغل را در G7 دارد. و کانادا 106 درصد از مشاغل

کد خبر : 142663
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۴۹
حمایت از کانادایی ها از طریق بازیابی

[ad_1]

سال گذشته، دولت کانادا یک طرح واکنش اقتصادی با اقدامات بی‌سابقه برای مقابله با چالش بی‌سابقه این همه‌گیری وضع کرد. این طرح در حال انجام است: کانادا از هدف خود برای ایجاد یک میلیون شغل جدید فراتر رفته است. کانادا دومین بازیابی سریع مشاغل را در G7 دارد. و کانادا 106 درصد از مشاغل از دست رفته در عمق همه گیری را جبران کرده است، در مقایسه با تنها 83 درصد در ایالات متحده که کانادا در بحبوحه بهبود قوی از رکود COVID-19 قرار دارد.

با این حال، همه گیری همچنان بر کانادایی ها و مشاغل کانادایی تأثیر می گذارد. دولت حمایت خود را برای ارائه کمک در جایی که مورد نیاز است هدف قرار داده است تا بتوانیم بهبودی فراگیر داشته باشیم که باعث ایجاد شغل و رشد در سراسر اقتصاد شود.

بهترین سیاست اقتصادی همچنان پایان دادن به همه گیری است.

تمدید مزایای مراقبتی بهبودی کانادا و مزایای بیماری بهبودی کانادا

دولت قانونی برای تمدید مزایای مراقبت و بیماری تا 7 می 2022 و افزایش حداکثر مدت مزایا به مدت دو هفته ارائه کرده است. این باعث افزایش مزایای مراقبت از 42 هفته به 44 هفته و مزایای بیماری از چهار هفته به شش هفته می شود.

در صورتی که ملاحظات بهداشت عمومی ایجاب کند، دولت همچنین انعطاف پذیری برای تمدید مزایای مراقبتی بازیابی کانادا و مزایای بیماری بهبودی کانادا تا 2 ژوئیه 2022 را پیشنهاد می کند.

مزایای قرنطینه کارگران کانادا

مزایای قرنطینه کارگری پیشنهادی کانادا، حمایت درآمدی با نرخ 300 دلار در هفته را برای کارگرانی که کارشان در نتیجه یک قرنطینه بهداشت عمومی خاص تحمیل شده توسط دولت قطع شده و به دلیل چنین محدودیت‌هایی قادر به کار نیستند، ارائه می‌کند. این مزایا تا 7 مه 2022 با اعمال عطف به ماسبق تا 24 اکتبر 2021 در صورت لزوم در دسترس خواهد بود.

در صورتی که ملاحظات بهداشت عمومی ایجاب کند، دولت همچنین برای تمدید مزایای قرنطینه کارگران کانادا تا 2 ژوئیه 2022 انعطاف پذیری را پیشنهاد می کند.

کمک به دریافت کنندگان مکمل درآمد تضمینی و دانش آموزان تحت تأثیر پرداخت های CERB

بسیاری از سالمندان کم درآمدی که مزایای مکمل درآمد تضمینی (GIS) یا کمک هزینه دریافت می کنند، شاهد کاهش در میزان مزایای خود بوده اند و برخی با از دست دادن کل این حمایت برای سال های 2021-22 مواجه شده اند. به‌علاوه، برخی از دانش‌آموزان علی‌رغم اینکه واجد شرایط نبودند، درخواست کردند و مزایای واکنش اضطراری کانادا (CERB) را دریافت کردند و ممکن است با بازپرداخت‌های بالقوه قابل توجهی مواجه شوند.

دولت پیشنهاد می‌کند تا 742.4 میلیون دلار برای پرداخت‌های یک‌باره برای کاهش مشکلات مالی GIS و دریافت‌کنندگان کمک هزینه که CERB یا مزایای بازیابی کانادا (CRB) را در سال 2020 دریافت کرده‌اند، ارائه کند. دولت به بررسی راه‌هایی برای محدود کردن کاهش مزایای احتمالی ادامه خواهد داد. برای سالمندان آسیب پذیری که مزایای اضطراری و بهبودی دریافت کردند.

دولت همچنین پیشنهاد می‌کند برای دانشجویانی که اگرچه واجد شرایط نیستند، اما CERB دریافت کرده‌اند، با اجازه دادن به بدهی‌های مربوط به CERB آنها با مبلغی که از CESB دریافت می‌کردند، تخفیف بدهی ارائه کند.

افزایش کسر هزینه های وزارت خانه

از آنجایی که مکان های کاری در سراسر کشور همچنان با بازگشت به دفتر کار دست و پنجه نرم می کنند، بسیاری از کانادایی ها همچنان برای تمام یا بخشی از مشاغل خود از خانه کار می کنند.

برای ادامه حمایت از کانادایی‌هایی که به دلیل همه‌گیری از خانه کار می‌کنند، دولت قوانین ساده‌سازی شده برای کسر هزینه‌های دفتر خانه را تمدید می‌کند و نرخ ثابت موقت را به ۵۰۰ دلار در سال افزایش می‌دهد. این قوانین برای سال های مالیاتی 2021 و 2022 اعمال می شود.

حمایت از کارگران در بخش عملکرد زنده

محدودیت‌ها در تجمعات و بسته شدن مکان‌ها به این معنی است که ده‌ها هزار کارگر در بخش اجرای زنده همچنان با کاهش قابل توجه درآمد مواجه هستند. با وجود کاهش تدریجی محدودیت‌های بهداشت عمومی در سراسر کشور، بسیاری از این کارگران همچنان با مشکلات مالی مواجه هستند. تأخیر در بهبود بخش نیز به دلیل عوامل خاص بخش مانند زمان لازم برای تأمین مالی، توسعه، و تمرین عملکردهایی است که این کارگران برای کسب درآمد به آن متکی هستند. دولت متعهد است تضمین کند که بهبودی کانادا شامل بخش اجرای زنده پر جنب و جوش است.

دولت پیشنهاد ایجاد یک صندوق جدید 60 میلیون دلاری برای تاب آوری کارگران هنرهای نمایشی کانادا را دارد. این برنامه موقت توسط Canadian Heritage اداره خواهد شد و هدف آن تامین بودجه طرح‌های جدید یا پیشرفته تحت رهبری و ارائه شده است که شرایط اقتصادی، شغلی و شخصی کارگران را در بخش اجرای زنده بهبود می‌بخشد.

افزایش حمایت از معلمان

معلمان چه از خانه تدریس کنند و چه در کلاس درس، – در طول همه‌گیری، و همیشه – نشان داده‌اند که مایلند فراتر از آن عمل کنند تا مطمئن شوند که دانش‌آموزانشان بهترین آموزش را دریافت می‌کنند.

برای حمایت از معلمان و مربیان دوران کودکی در کانادا، دولت پیشنهاد می‌کند که اعتبار مالیاتی تدارکاتی مدرسه معلمان واجد شرایط را گسترش داده و غنی کند تا به آنها اجازه دهد اعتبار مالیاتی قابل استرداد به ارزش 25 درصد (از 15 درصد) تا سقف 1000 دلار را مطالبه کنند. اطمینان حاصل شود که لوازم خریداری شده صرف نظر از اینکه کجا استفاده می شوند واجد شرایط هستند.

دولت همچنین پیشنهاد می‌کند که فهرست تجهیزات آموزشی واجد شرایط را برای شامل دستگاه‌های الکترونیکی مانند ماشین‌حساب‌های نموداری، تایمرهای دیجیتال و ابزارهایی برای یادگیری از راه دور گسترش دهد.

حمایت از مشاغل

تمدید برنامه استخدامی ریکاوری کانادا

کارگران ستون فقرات اقتصاد ما و موفقیت هر کسب و کاری هستند. برای اینکه اقتصاد ما بهبود یابد و رشد کند، باید مطمئن شویم که از ایجاد مشاغل خوب در بخش‌های مختلف اقتصاد حمایت می‌کنیم. در 24 نوامبر 2021، دولت لایحه C-2 را برای تمدید برنامه استخدامی بازیابی کانادا تا 7 می 2022 برای کارفرمایان واجد شرایط با زیان درآمد فعلی بالای 10 درصد و افزایش نرخ یارانه به 50 درصد معرفی کرد.

پشتیبانی هدفمند برای مشاغل تحت تأثیر عمیق

دولت تشخیص می دهد که در حالی که بهبود در حال انجام است، هنوز ناهموار است. برخی از کسب و کارها به شدت تحت تأثیر زیان های عمیق و پایدار هستند. به منظور حمایت از این کسب‌وکارها و اطمینان از اینکه می‌توانند بهبود یابند و رشد کنند، دولت لایحه C-2 را برای انطباق برنامه‌های حمایتی همه‌گیر و هدف قرار دادن آنها برای سازمان‌هایی که عمیقاً تحت تأثیر این همه‌گیری قرار گرفته‌اند، معرفی کرد.

  • برنامه بازیابی گردشگری و هتلداری از طریق یارانه دستمزد و اجاره به سازمان‌هایی در بخش‌های گردشگری و مهمان‌نوازی مانند هتل‌ها، مجریان تور، آژانس‌های مسافرتی، رستوران‌ها و سازمان‌هایی که برنامه‌ریزی و میزبان جشنواره‌ها یا اجراهای زنده هستند، با نرخ یارانه تا 75 درصد حمایت می‌کند.
  • سخت ترین برنامه بازیابی کسب و کار از طریق یارانه دستمزد و اجاره به سازمان هایی که با زیان عمیق مواجه شده اند، با نرخ یارانه تا 50 درصد حمایت می کند.
  • برنامه Local Lockdown به سازمان‌هایی که با قرنطینه‌های محلی جدید مرتبط با کووید-۱۹ مواجه می‌شوند، حداکثر حداکثر مقدار موجود را از طریق برنامه‌های یارانه دستمزد و اجاره ارائه می‌کند.

این برنامه‌ها تا 7 مه 2022 و با نرخ‌های پیشنهادی یارانه تا 12 مارس 2022 در دسترس خواهند بود. از 13 مارس تا 7 مه 2022، با پیش‌بینی اینکه بهبودی ما به‌طور محکمی ادامه پیدا کند، حمایت به نصف کاهش می‌یابد. همه حوزه های اقتصادی

رفع ازدحام زنجیره تامین

اختلالات زنجیره تامین در سراسر جهان و تنگناهای حمل و نقل، دریافت محصولات و لوازم مورد نیاز را برای کانادایی ها و مشاغل سخت تر کرده است و در بسیاری از موارد به افزایش قیمت ها کمک می کند. سیل ویرانگر اخیر در بریتیش کلمبیا فقط این فشارها را تشدید کرده است.

برای کمک به تقویت زنجیره‌های تامین و رفع تنگناها، در سال‌های 2022-2021، دولت یک فراخوان جدید و هدفمند برای پیشنهادات تحت صندوق راهروهای تجاری ملی برای کمک به بنادر کانادا در دستیابی به ظرفیت ذخیره‌سازی کالا و سایر اقدامات برای رفع ازدحام زنجیره تامین راه‌اندازی خواهد کرد. . این صندوق تا سقف 50 میلیون دلار را برای حمایت از پروژه های اولویت دار واجد شرایط اختصاص خواهد داد. جزئیات بیشتر در مورد فراخوان هدفمند برای پیشنهادات در هفته های آینده اعلام خواهد شد.

گسترش پشتیبانی اعتباری برای مشاغل

برنامه در دسترس بودن اعتبار بخش‌های تحت‌تأثیر شدید، وام‌های کم بهره با ضمانت دولت تا سقف 1 میلیون دلار به سازمان‌هایی که در نتیجه همه‌گیری همه‌گیری شاهد ضررهای درآمدی قابل توجهی بوده‌اند، ارائه کرده است.

برای اطمینان از اینکه کسب‌وکارها همچنان به اعتبار مورد نیاز برای حفظ فعالیت‌های خود و سرمایه‌گذاری در بازیابی آن‌ها دسترسی دارند، دولت برنامه در دسترس بودن اعتبار بخش‌های تحت تأثیر شدید را تا 31 مارس 2022 تمدید می‌کند. این برنامه قرار بود در 31 دسامبر منقضی شود. 2021.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.