حمایت از پرورش دهندگان گل برای تقویت دسترسی به بازار و تحریک رشد آینده

[ad_1] 10 فوریه 2022 – گوئلف، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا پرورش دهندگان گل کانادا با ارائه طیف گسترده ای از گل های گلخانه ای با کیفیت بالا و گیاهان گلدانی به بازار آمریکای شمالی شهرت زیادی به دست آورده اند. امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو،

کد خبر : 167973
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
حمایت از پرورش دهندگان گل برای تقویت دسترسی به بازار و تحریک رشد آینده

[ad_1]

10 فوریه 2022 – گوئلف، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

پرورش دهندگان گل کانادا با ارائه طیف گسترده ای از گل های گلخانه ای با کیفیت بالا و گیاهان گلدانی به بازار آمریکای شمالی شهرت زیادی به دست آورده اند. امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، سرمایه گذاری نزدیک به 535000 دلار برای حمایت از Flowers Canada Growers Inc. (FCG) در تلاش های آنها برای بهبود بیشتر و تقویت صنعت گل و گیاه کانادا را اعلام کرد.

این بودجه بخشی از سرمایه گذاری برای دو پروژه برای حمایت از تلاش های در حال انجام توسط Flowers Canada Growers Inc. برای به دست آوردن فرصت های جدید برای رشد بازار است. با سرمایه گذاری نزدیک به 460000 دلار از طریق برنامه AgriMarketing، FCG از فعالیت های بازاریابی برای ترویج مزایای محصولات گل و گیاه کانادا حمایت می کند که به افزایش فروش در سراسر کانادا و ایالات متحده کمک می کند. FCG همچنین با کشاورزان و شرکت‌های گل‌کاری برای ارائه اطلاعات مرتبط با تجارت و پشتیبانی، آموزش و صدور گواهینامه برای ارتقای دانش صنعت و حفظ دسترسی به بازارهای بین‌المللی همکاری خواهد کرد.

75000 دلار اضافی در بودجه از طریق ابتکارات AgriRisk به FCG این امکان را می‌دهد تا یک مطالعه امکان‌سنجی برای کمک به تعیین راه‌حل‌های بلندمدت که به چالش‌های بیمه در بخش گلخانه‌های گلخانه رسیدگی می‌کند، انجام دهد.

سرمایه گذاری های فدرال به بخش کمک می کند تا فرصت های بازار را توسعه دهد، به چالش های صنعت رسیدگی کند و به تقویت بخش کشاورزی کانادا کمک کند. این سرمایه‌گذاری‌ها همچنین نشان‌دهنده تعهد مستمر دولت کانادا به حمایت از صنعت باغبانی کانادا برای افزایش رقابت و سرزندگی آن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.