حمایت از رشد و انعطاف پذیری در بخش کشاورزی و غذایی PEI

[ad_1] تسهیلات جدید افزایش مقیاس مواد غذایی و طرح تنوع و بازیابی بازار صنعت سیب زمینی PEI به تولیدکنندگان و کسب و کارهای کشاورزی-غذایی کمک می کند تا بازارها را گسترش دهند و متنوع کنند. 11 مارس 2022 · بوردن-کارلتون، جزیره پرنس ادوارد · آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا (ACOA) جزیره پرنس ادوارد خانه یک

کد خبر : 177750
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۵۴
حمایت از رشد و انعطاف پذیری در بخش کشاورزی و غذایی PEI

[ad_1]

تسهیلات جدید افزایش مقیاس مواد غذایی و طرح تنوع و بازیابی بازار صنعت سیب زمینی PEI به تولیدکنندگان و کسب و کارهای کشاورزی-غذایی کمک می کند تا بازارها را گسترش دهند و متنوع کنند.

11 مارس 2022 · بوردن-کارلتون، جزیره پرنس ادوارد · آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا (ACOA)

جزیره پرنس ادوارد خانه یک اقتصاد غذایی قوی و پر جنب و جوش است که بر اساس منابع طبیعی جزیره و بخش نوآورانه تولید مواد غذایی با ارزش افزوده ساخته شده است. همانطور که تقاضای بازار و مصرف کننده در حال تکامل است، صنعت کشاورزی و مواد غذایی PEI از طریق افزایش اتوماسیون، همکاری استراتژیک و تنوع بازار به سازگاری و رشد خود ادامه می دهد. دولت کانادا اقداماتی را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که کشاورزان و مشاغل کشاورزی مواد غذایی آماده گسترش و تنوع با سرمایه گذاری در امکانات و زیرساخت های مورد نیاز برای رقابت در صحنه جهانی هستند.

تقویت اکوسیستم نوآوری مواد غذایی و بخش سیب زمینی PEI

امروز، هیث مک دونالد، عضو پارلمان Malpeque، سرمایه گذاری فدرال 2.7 میلیون دلاری را برای دو پروژه برای حمایت از بازیابی و رشد در اکوسیستم غذایی PEI اعلام کرد. این اعلامیه از طرف محترم ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول ACOA اعلام شد.

دولت کانادا 2 میلیون دلار از طریق صندوق مشاغل و رشد کانادا به Central Property Management Inc (CPM) کمک می کند تا یک ساختمان موجود در Borden-Carleton را به یک مرکز چند مستاجر و افزایش مقیاس مواد غذایی که توسط آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا تایید شده است، تبدیل کند. (CFIA)، به نام Food Works. این فضای جوجه کشی جدید اکوسیستم نوآوری در PEI را تقویت می کند، مشاغل جدید ایجاد می کند و کاتالیزوری برای رشد در بخش غذا خواهد بود.

کمک بیشتر 700000 دلاری از طریق برنامه رشد اقتصادی منطقه ای ACOA از طریق نوآوری (REGI) از طرح تنوع و بازیابی بازار صنعت سیب زمینی PEI حمایت می کند. این سرمایه گذاری، مشارکت جزیره غذایی PEI و هیئت سیب زمینی PEI را برای تقویت برند سیب زمینی PEI و در عین حال تمرکز بر ایمنی و کیفیت محصول گرد هم می آورد. این طرح همچنین از تنوع بازار برای دستیابی به بازارهای جدید حمایت می کند.

اعلامیه امروز نشان دهنده تعهد دولت کانادا به صنعت غذا در آتلانتیک کانادا، حمایت از رشد و فرصت های شغلی در جوامع روستایی و همکاری با سازمان های نوآورانه آتلانتیک کانادا برای تقویت رقابت جهانی کانادا است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.