حمایت از دسترسی به فرصت های یادگیری برای دانش آموزان دارای معلولیت

[ad_1] 3 ژوئن 2021 ، گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا از ابتدای همه گیری کووید -19 ، جوانان کانادایی-به ویژه جوانان کانادایی دارای معلولیت-از جمله بیشترین آسیب دیدگان بوده اند. در هفته ملی دسترسی پذیری ، مهم است که مشارکتهای زیادی را که کاناداییان دارای معلولیت در جوامع ما انجام داده اند

کد خبر : 92140
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
حمایت از دسترسی به فرصت های یادگیری برای دانش آموزان دارای معلولیت

[ad_1]

3 ژوئن 2021 ، گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

از ابتدای همه گیری کووید -19 ، جوانان کانادایی-به ویژه جوانان کانادایی دارای معلولیت-از جمله بیشترین آسیب دیدگان بوده اند. در هفته ملی دسترسی پذیری ، مهم است که مشارکتهای زیادی را که کاناداییان دارای معلولیت در جوامع ما انجام داده اند و همچنان انجام می دهند ، بدانیم و اطمینان حاصل کنیم که آنها از ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت در حال حاضر و آینده برخوردارند.

امروز ، وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین ، کارلا کوالتر ، مبلغ 240،000 دلار به انجمن آموزشی ملی دانش آموزان معلول (NEADS) برای برنامه دسترسی مجازی برای همه اعلام کرد.

این برنامه یک پروژه دو ساله است که از دانش آموزان دارای معلولیت پشتیبانی می کند تا بتوانند با موفقیت در گذار به تحصیلات پس از متوسطه حرکت کنند. با این بودجه ، NEADS راهنمایی و وبینارهای مجازی در موضوعات مختلف مرتبط با دسترسی ارائه می دهد و همچنین برنامه ملی جوایز دانشجویی خود را که به دانش آموزان دارای معلولیت پس از دبیرستان جوایز بورسیه تحصیلی ارائه می دهد ، گسترش می دهد.

دانش آموزان دارای معلولیت اغلب با موانع سیستمی در تحصیل روبرو هستند ، که تکمیل تحصیلات را برای آنها چالش برانگیزتر می کند و ممکن است با بدهی بیشتری فارغ التحصیل شوند. پروژه هایی مانند این نقش مهمی در تضمین این دارد که دانش آموزان دارای معلولیت می توانند تحصیلات خود را با موفقیت به پایان برسانند و بخشی از بهبود اقتصادی فراگیر برای همه کانادایی ها باشند.

این پروژه به سرمایه گذاری در بودجه 2021 برای حمایت از دانش آموزان معلول می افزاید. این شامل گسترش حمایت های از کار افتادگی تحت برنامه وام های دانشجویی کانادا به افرادی است که معلولیت آنها دائمی یا طولانی مدت است ، اما لزوماً دائمی نیستند.

تخمین زده می شود که سالانه 40،000 دریافت کننده دارای معلولیت غیر دائمی از طریق دسترسی به 30،000 دلار کمک های بلاعوض ، حمایت های تحصیلی مانند خدمات و تجهیزات کمکی و کمک های بازپرداخت تخصصی وام های خود استفاده می کنند.

از بین بردن موانع دسترسی و گنجاندن به کانادایی های دارای معلولیت این فرصت را می دهد که به طور کامل در جوامع خود شرکت کنند و به اقتصاد ما کمک می کند تا همه کانادایی ها از مزایای آن برخوردار شوند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.