حمایت از جوانان کانادایی در روز جهانی مهارت جوانان

[ad_1] 15 جولای 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا بهبود آینده کانادا بستگی به فرصت ها و حمایت هایی دارد که ما امروز به جوانان خود ارائه می دهیم. در نتیجه این همه گیری ، بسیاری از دانش آموزان و جوانان با چالش های منحصر به فردی روبرو شده اند و شاهد

کد خبر : 91264
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۳۵
حمایت از جوانان کانادایی در روز جهانی مهارت جوانان

[ad_1]

15 جولای 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

بهبود آینده کانادا بستگی به فرصت ها و حمایت هایی دارد که ما امروز به جوانان خود ارائه می دهیم. در نتیجه این همه گیری ، بسیاری از دانش آموزان و جوانان با چالش های منحصر به فردی روبرو شده اند و شاهد اختلال در برنامه های خود بوده اند. با پیشرفت بهتر و قوی تر ، دولت کانادا بر ارائه دسترسی بیشتر جوانان به تحصیلات پس از متوسطه ، آموزش مهارت ها و فرصت های شغلی مورد نیاز برای موفقیت برای آماده شدن برای ورود به بازار کار متمرکز است.

امروز ، به مناسبت روز جهانی مهارت جوانان ، کارلا کوالتر ، وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و مشارکت معلولان ، بودجه دولت در سال 2021 را برای کمک به دانش آموزان و جوانان کانادایی برای دستیابی به فرصت های آموزشی و یادگیری در تابستان امسال و در سال های آینده مورد توجه قرار داد.

با توجه به سرمایه گذاری های قبلی ، بودجه تاریخی دولت در سال 2021 در حدود 20/5 میلیارد دلار در پنج سال آینده برای حمایت از جوانان و دانشجویان کانادایی شامل موارد زیر است:

  • بیش از 371.3 میلیون دلار بودجه جدید برای برنامه مشاغل تابستانی کانادا در سالهای 2022–23 برای حمایت از ایجاد 75000 فرصت شغلی جدید برای جوانان کانادایی. این سرمایه گذاری بر اساس رکورد شکن 150،000 فرصت شغلی تابستانی کانادا که در حال حاضر در جویندگان کار جوان در دسترس هستند ، ایجاد می شود ، که به ده ها هزار نفر از کانادایی ها کمک می کند فرصت های شغلی معناداری را به دست آورند و در پاییز امسال برای مدرسه صرفه جویی کنند.
  • سرمایه گذاری های جدید 109.3 میلیون دلار برای استراتژی اشتغال و مهارتهای دولت کانادا برای حمایت از 7000 فرصت شغلی اضافی برای جوانانی که با موانع اشتغال در سالهای 2022 تا 23 مواجه هستند. این علاوه بر بودجه اعلام شده در بیانیه اقتصادی پاییز 2020 است ، که انتظار می رود امسال تا سال 2022 بیش از 30،000 موقعیت جدید برای جوانان کانادایی ایجاد کند.
  • بیش از 239.8 میلیون دلار در سالهای 2021 تا 2021 برای تأمین بودجه برنامه استقرار کار دانشجویی ، ایجاد 50،000 محل اضافی برای دانشجویان پس از متوسطه از طریق شرکای تحویل موجود و جدید در سراسر کانادا. بودجه 2019 برنامه کار دانشجویی را با همکاری با هفت شریک جدید برای ارائه مکان برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در زمینه های خارج از STEM و تجارت مانند هنرها ، علوم انسانی و علوم اجتماعی گسترش داد. این سرمایه گذاری ها کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که محل کار برای همه دانش آموزانی که مایل به تحصیل هستند در دسترس است.
  • سرمایه گذاری های اخیر برای ایجاد خدمات کارآموزی جدید در طول سه سال ، از 2021 تا 2021 شروع می شود. بیش از 470 میلیون دلار به اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا اختصاص داده می شود تا خدمات کارآموزی جدید را تأسیس کند ، که به 55000 کارآموز سال اول کمک می کند تا کار خود را در معاملات واجد شرایط مهر قرمز آغاز کنند.
  • تقریباً 298 میلیون دلار در طول سه سال ، از 2021 تا 2021 ، از طریق اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا ، در برنامه مهارتهای موفقیت جدید که به 90،000 کانادایی در هر سطح مهارت کمک می کند ، مهارتهای اساسی و قابل انتقال خود را بهبود بخشد.

اطلاعیه امروز بر اساس اقدامات جاری دولت برای کمک به جوانان کانادایی و دانش آموزان است تا از تأثیرات همه گیری COVID-19 جلو بروند. بازگرداندن کار کانادایی ها و کمک به جوانان ما برای موفقیت مستلزم فرصت هایی برای انجام مشاغل و پاداش در همه بخش ها است. این سرمایه گذاری ها نشان دهنده تعهد دولت برای کمک به جوانان کانادایی و دانش آموزان است که راه موفقیت را در پیش گرفته و در آن بمانند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.