حمایت از جوامع روستایی کانادا – Canada.ca

[ad_1] پس زمینه جوامع روستایی کانادا محرک رشد اقتصادی و خانه طیف وسیعی از صنایع از جمله کشاورزی، معدن و گردشگری هستند. برای حمایت از این رشد، بودجه 2022 مجموعه ای از برنامه ها و ابتکارات مهم را اعلام می کند که از کانادایی های ساکن و کار در جوامع روستایی حمایت می کند. 7

کد خبر : 189839
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۵۸
حمایت از جوامع روستایی کانادا – Canada.ca

[ad_1]

پس زمینه

7 آوریل 2022

جوامع روستایی کانادا محرک رشد اقتصادی و خانه طیف وسیعی از صنایع از جمله کشاورزی، معدن و گردشگری هستند. برای حمایت از این رشد، بودجه 2022 مجموعه ای از برنامه ها و ابتکارات مهم را اعلام می کند که از کانادایی های ساکن و کار در جوامع روستایی حمایت می کند.

افزایش بخشودگی وام برای پزشکان و پرستاران در جوامع روستایی و دورافتاده

به عنوان یکی از ابزارهای رفع کمبود پزشک و پرستار در بسیاری از جوامع روستایی، دولت فدرال بخشش وام دانشجویی را برای کسانی که در جوامع روستایی یا دورافتاده ضعیف کار می کنند، از جمله در شمال، فراهم می کند. نزدیک به 5500 پزشک و پرستار از برنامه بخشودگی وام در سال 2019-2020 بهره مند شدند.

کسر تحرک نیروی کار برای بازرگانان

کارگران در مشاغل ساختمانی اغلب برای انجام مشاغل موقت – اغلب در جوامع روستایی و دورافتاده – سفر می کنند، اما هزینه های مرتبط با آنها همیشه واجد شرایط معافیت مالیاتی موجود نیست.

بهبود تحرک نیروی کار برای کارگران در مشاغل ساختمانی می تواند به رفع کمبود نیروی کار کمک کند و اطمینان حاصل کند که پروژه های مهم مانند مسکن می توانند در سراسر کشور تکمیل شوند.

حمایت از پروژه های مواد معدنی حیاتی در کانادا

مواد معدنی حیاتی در صنایع بزرگ جهانی مانند فناوری پاک، مراقبت‌های بهداشتی، هوافضا و محاسبات بسیار مهم هستند. آنها در تلفن ها، رایانه ها و در اتومبیل های ما استفاده می شوند. آنها در حال حاضر برای اقتصاد جهانی ضروری هستند و در سال های آینده نیز تقاضای بیشتری خواهند داشت.

در مجموع، بودجه 2022 پیشنهاد می کند تا حداکثر 3.8 میلیارد دلار حمایت در طول هشت سال، به صورت نقدی، از سال 2022-23، برای اجرای اولین استراتژی مواد معدنی حیاتی کانادا ارائه شود. این امر هزاران شغل خوب ایجاد می کند، اقتصاد ما را رشد می دهد و کانادا را به بخشی حیاتی از صنعت رو به رشد جهانی مواد معدنی حیاتی تبدیل می کند.

اقدامات ویژه پیشنهاد شده در بودجه 2022 برای حمایت از پروژه های معدنی حیاتی عبارتند از:

کشاورزی پایدار برای مبارزه با تغییرات اقلیمی

کشاورزان در سرتاسر کشور اثرات تغییرات آب و هوایی مانند سیل و خشکسالی را تجربه می‌کنند و قبلاً در اتخاذ شیوه‌های سازگار با آب و هوا، مانند فناوری کشاورزی دقیق و تکنیک‌های خاک‌ورزی کم پیشرو بوده‌اند. این فناوری‌ها می‌توانند به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و صرفه‌جویی در زمان و هزینه کشاورزان کمک کنند. بودجه 2022 پیشنهاد می کند:

راه اندازی صندوق جدید شتاب دهنده مسکن

ساخت مسکن بیشتر مستلزم سرمایه گذاری است، اما همچنین مستلزم تغییراتی در سیستم هایی است که از ساخت مسکن بیشتر جلوگیری می کند.

کاهش مالیات برای کسب و کارهای کوچک در حال رشد کانادا

کسب‌وکارهای کوچک در قلب اقتصاد و جوامع ما قرار دارند و در حال حاضر از نرخ مالیات فدرال کاهش یافته 9 درصدی در 500000 دلار درآمد مشمول مالیات اولیه خود بهره می‌برند، در مقایسه با نرخ مالیات عمومی شرکت‌های فدرال که 15 درصد است. زمانی که سطح سرمایه‌ای که در کانادا به 15 میلیون دلار می‌رسد، یک کسب‌وکار دیگر به این نرخ پایین‌تر دسترسی ندارد. با این حال، قطع تدریجی دسترسی به نرخ مالیات پایین‌تر به سرعت – و سپس الزام یک کسب‌وکار کوچک به پرداخت مالیات بیشتر – می‌تواند برخی از کسب‌وکارها را از ادامه رشد و ایجاد شغل منصرف کند.

این اقدام برای سال‌های مالیاتی که از ۷ آوریل ۲۰۲۲ یا پس از آن شروع می‌شوند، اعمال می‌شود.

در حال رشد شبکه تریل کانادا

مسیر ترانس کانادا با 27000 کیلومتر مسافت، اکنون طولانی‌ترین شبکه مسیرهای تفریحی در جهان است که کانادایی‌ها را از ساحل به ساحل به ساحل به طبیعت متصل می‌کند و گردشگران را از سراسر جهان جذب می‌کند.

حمایت از بخش گردشگری کانادا

بخش گردشگری کانادا همچنان یک محرک اقتصادی کلیدی و ایجاد کننده شغل است، به ویژه برای کانادایی های جوان و روستایی. برای ادامه حمایت از بخش گردشگری کانادا، دولت یک استراتژی جدید رشد گردشگری فدرال پس از همه گیری ایجاد خواهد کرد که مسیری را برای رشد، سرمایه گذاری و ثبات ترسیم می کند.

بهبود برنامه کارگران خارجی موقت

برنامه کارگران خارجی موقت به اتباع خارجی اجازه می دهد تا به طور موقت در کانادا کار کنند تا مشاغلی را پر کنند که کانادایی ها در دسترس نیستند یا مایل به انجام آن نیستند و در جوامعی که به طیف وسیعی از بخش ها از جمله کشاورزی و ماهی و سایر صنایع غذایی وابسته هستند، کمک می کند.

مبارزه و مدیریت آتش سوزی

بودجه 2022 اقدامات اضافی را برای مقابله با تهدید فزاینده آتش‌سوزی‌های جنگلی در کانادا پیشنهاد می‌کند، از جمله با ارائه پشتیبانی به استان‌ها، مناطق و جوامع بومی برای کاهش، واکنش و نظارت بر آتش‌سوزی از طریق موارد زیر:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.